کاغذ دیواری طوسی ، دکوراسیون شیک و میانه رو !

کاغذ دیواری طوسی ، دکوراسیون شیک و میانه رو !

کاغذ دیواری طوسی ؛ آیا شما هم رنگ خاکستری را به عنوان سلطان رنگ ها شنیده اید؟ خوب شاید کمی اغراق آمیز به نظر بیاید، اما با این حال از ویژگی های خاص و منحصر به فرد خاکستری که آن را از هر رنگ دیگری متمایز می کند نمی توانید بگذرید. رنگ طوسی یا خاکستری یک رنگ متعادل و میانه رو است. این رنگ که از ترکیب رنگ سفید و مشکی بدست می آید رنگی محافظه کارانه و متفاوت  است. حتما برایتان سوال شده است که تفاوت رنگ خاکستری نسبت به رنگ های دیگر چیست؟

پوستر دیواری سه بعدی خاکستری
پوستر دیواری سه بعدی خاکستری در دکوراسیون مدرن

اکثر طراحان داخلی حرفه ای از رنگ طوسی برای ایجاد تعادل و تناسب در استفاده از رنگ های دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. حالا که شما هم قرار است مانند یک طراح حرفه ای از کاغذدیواری طوسی برای دیوار های منزل و یا محیط کار استفاده کنید بهتر است رنگ خاکستری را معرفی کنیم و با وِژگی های آن که این رنگ خنثی را به عنوان دومین رنگ خنثی پرطرفدار بعد از سفید تبدیل کرده است کاملا آشنا شوید. چرا رنگ خاکستری که به عنوان رنگ خنثی شناخته می شود ؟ رنگی است که به طور یکسان سه رنگ اصلی آبی ، قرمز ، زرد در آن وجود دارد. از نظر ویکی پدیا به کلیه رنگ های طیف سفید تا مشکی که طیف میانی آن خاکستری است رنگ های خنثی می گویند. خاکستری رنگی تاثیرگذاری استف تاثیر گذار از جهت حفظ تعادل و میانه روی ! با اینکه رنگ خاکستری یا طوسی که فرقی از هم ندارند همیشه یک رنگ افسرده یا دلمرده به حساب می آید..  خاکستری در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند حس و حال رنگ های دیگر ترکیب با خودش را نیز تغییر دهد. رنگ خاکستری رنگ های لطیف تر از خودش را پررنگ تر و چشمگیر تر و رنگ های قوی و درخشان تر از خود را ملایم تر و محوتر نشان دهد.

 

کاغذدیواری طوسی طرح پتینه در دکوراسیون مدرن پذیرایی
کاغذ دیواری طوسی طرح پتینه در دکوراسیون مدرن پذیرایی
کاغذدیواری طوسی طرح چهارخانه در دکوراسیون اتاق خواب
کاغذ دیواری طوسی طرح چهارخانه در دکوراسیون اتاق خواب

طرح و رنگ کاغذ دیواری طوسی

رنگ طوسی رنگی است که در طبیعت زیاد به چشم می خورد رنگ سنگ ها و آسمان ابری ! این رنگ با خوبی با عناصر دیگر طبیعت مانند چوب و طبیعتا رنگ قهوه ای ست می شود. باید گفت که رنگ طوسی با اکثر رنگ ها ترکیب خوبی را تحویل می دهد. اگر عاشق رنگ های جیغ هستید اما نگران این هستید که چشمانتان را در طولانیم دت خسته و دلزده کند کافی است خاکستری  با رنگ های روشن و جیغ کمی ترکیب شود آن ها را متعادل و شیک می کند. خاکستری به رنگ های دیگر عمق می بخشد و خلاصه یک رنگ همه کاره محبوب است.

کاغذ دیواری مدرن طوسی در دکوراسیون اتاق خواب
کاغذ دیواری مدرن طوسی در دکوراسیون اتاق خواب

کاغذ دیواری خاکستری و زرد

کاغذ دیواری پوستری خاکستری و زرد
کاغذ دیواری پوستری خاکستری و زرد
کاغذ دیواری طوسی و زرد
کاغذ دیواری پوستری طوسی و زرد

کاغذدیواری خاکستری و آبی

کاغذدیواری خاکستری و آبی
کاغذ دیواری خاکستری و آبی

کاغذدیواری خاکستری سفید

کاغدیواری طوسی سفید طرح توپی در دکوراسیون اتاق کودک
کاغذ دیواری طوسی سفید طرح توپی در دکوراسیون اتاق کودک
کاغذ دیواری طرح شورن رنگ طوسی
کاغذ دیواری طرح شورن رنگ طوسی

کاغذدیواری خاکستری و مشکی

کاغذدیواری خاکستری و مشکی
کاغذ دیواری خاکستری و مشکی

کاغذدیواری خاکستری و صورتی

کاغذدیواری خاکستری و صورتی دکوراسیون مدرن
کاغذ دیواری خاکستری و صورتی دکوراسیون مدرن

نمونه کاغذ دیواری طوسی در دکوراسیون فضاهای مختلف خانه

کاغذ دیواری راه راه طوسی سفید در دکوراسیون اتاق کودک
کاغذ دیواری راه راه طوسی سفید در دکوراسیون اتاق کودک

در این تصویر می بینید که کاغذدیواری طوسی برای دیوار اتاق خواب کودک استفاده شده است و اما رنگ جیغ قرمز با طرح چهرخانه و طرح خال خالی برای روتختی و کوسن به کار برده شده است.

کاغذدیواری طوسی در دکوراسیون غذاخوری
کاغذ دیواری طوسی در دکوراسیون غذاخوری

در تصویر بالا ، کاغذدیورای طوسی با طرح وسایل آشپزخانه برای دیوار بخشی از آشپزخانه و قسمت غذاخوری استفاده شده است و یک دکوراسیون مدرن را ایجاد کرده است که همراه با کابینت سفید و صفحه کابینت چوبی هارمونی خوبی ایجاد شده است.

کاغذ دیواری پوستری طوسی طرح درخت در دکوراسیون اتاق خواب
کاغذ دیواری پوستری طوسی طرح درخت در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ آبی فیروزه ای و تونالیته های مختلف طوسی با کاغذدیواری پوستری طرح درخت که به رنگ طوسی است یک دکوراسیون داخلی چشم نواز و آرامش بخش ایجاد کرده است. برای متعادل کردن سردی رنگ های به کار برده شده از رنگ قهوه ای چوب پارکت برای کف بهره برده است.

کاغذ دیواری طوسی طرح دار در آشپزخانه
کاغذ دیواری طوسی طرح دار در آشپزخانه

دکوراسیون مدرن این آشپزخانه به رنگ طوسی با کاغذ دیواری طوسی تکمیل شده است. ببینید که چطور رنگ طوسی با تجهیزات سیلور و متالیک آشپزخانه هماهنگ شده است و جالب تر  رنگ سبز درخشانی است در جزئیات فضای آشپزخانه یه صورت تاکیدی به چشم می آید.