20 طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس

20 طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی ؛ کاغذدیواری ها در حمام ممکن است برای خیلی افراد ایده آل به نظر نرسد. برخی ممکن است این گونه فکر کنند که استفاده از کاغذ دیواری ها در حمام و سرویس هدر دادن پول است و به هر حال دوامی ندارند پس چرا باید به خود زحمت نصب آن ها را بدهیم؟

بله من هم می‌دانم، چرا شما باید کاغذدیواری‌ هایی را روی دیوار حمام نصب کنید که شسته شده و در نهایت پوسته پوسته می گردند.

این ها دلایل قابل قبول و معتبری هستند چرا که ما از کاغذدیواری هایی استفاده می‌کنیم که موقعی که شسته می‌شوند یا در معرض بخار آب قرار می‌گیرند پوسته پوسته می‌شوند.

با این حال، خبر خوب این است که انواع خاصی از کاغذدیواری ها هستند که به طور اختصاصی برای فضاهای حمام و سرویس ساخته شده اند و مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند. این کاغذدیواری های قابل شست و شو در بازارهای آنلاین و فروشگاه ها عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید از نوع کاغذ دیواری وینیل نیز استفاده کنید که با دوام ترین نوع کاغذ دیواری در برابر آب است و این به خاطر ویژگی غیرقابل جذب بودن و نداشتن هیچ گونه منفذی که آب بتواند به آن نفوذ کند می‌باشد.

این کاغذ دیواری ها نیز همانند کاغذ دیواری های معمولی طرح های متنوع و گوناگی دارند.

در این مقاله، من 20 کاغذ دیواری شیک برای حمام گردآوری کرده ام که مطمئنا می‌توانند به فضای شما روح بدهند.

هر کاغذ دیواری خاص است و ماهیت ویژه خودش را دارد که ممکن است با سلیقه شما هماهنگ باشد.

طرح های آن‌ها همگی زیبا هستند. چه افراد مدرن گرا و چه سنت گرا هر کدام می‌توانند بنا به سلیقه شان کاغذ دیواری مناسب خود را بیابند.

در ادامه با پویانو همراه باشید و نگاهی به این حمام‌های زیبا که با کاغذ دیواری ها آراسته شده اند بیندازید، مطئنا نظرتان درباره استفاده از کاغذ دیواری‌ها در حمام تغییر خواهد کرد.

طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی
طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

فضای حمام را روشن، ساده و پرزرق و برق کنید! کاغذ دیواری  Island Ikat از شرکت Thibaut فضایی جالب، هیجان انگیز و درخشان ایجاد می‌کند درحالی که وجود تعجب برانگیز یک لوستر درون این حمام کوچک نمای سبک  shabby-chic آن را تکمیل کرده است.

در این کاغذ دیواری که تم آن فضای زیر دریاست انواع مختلفی از ماهی ها در حال شناکردن در جهت های مختلف نشان داده شده اند. طرح پرنشاط این کاغذ دیواری برای هر حمام یا اتاق کودکی که به سبک ساحل طراحی شده باشد عالی است.

این حمام ترکیبی از عناصر معاصر و سنتی را در خود دارد. کاغذ دیواری سفید با گل های آبی به فضا جلوه ویکتوریایی داده است درحالی که طرح معماری شلف‌های شناور و سطوح براق و روکش چوبی ظرافت سبک معاصر را با خود به همراه آورده اند.

با این کاغذ دیواری با الگوهای کاشی های بروکلین حاشیه دار که مربوط به شرکت Holly می‌باشد به حمام و سرویس خود جلوه ای خاص بدهید. من زنگار و نمای شیک این فضا را دوست دارم چرا که خطوط صاف و لبه های نرم این فضای معاصر را به تعادل رسانده است.

با این کاغذ دیواری دوست داشتنی به حمام دختر کوچک تان ویژگی خاص، جالب و شیک بدهید. رنگ های پاستلی روی چهل تکه، ظاهر این کاغذ دیواری را افسانه ای کرده اند.

این پوشش دیواری الهام گرفته شده از سبک ویکتوریایی در رنگ آبی و کلیدهای نقره ای آمده است که نمای خاص دعوت کننده ای به فضا می‌دهد که هم شیک است و هم پرظرافت.

الگوهای هندسی و ترکیب مشکی و نقره ای روشی عالی برای اضافه کردن تمایز، ویژگی و جلوه معاصر به این حمام کوچک است.

با این کاغذ دیواری زیبای الهام گرفته شده از فلامینگوها در رنگ فیروزه ای و صورتی به حمام و سرویس خود سبک shabby-chic را اضافه کنید.

طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی
طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

به کمک این کاغذ دیواری در رنگ نقره ای و بنفش چرک به حمام خود ویژگی پیچیدگی و پررمز و راز بودن را اضافه کنید. این نمای ساده و پرزرق و برقی دارد و فضای شما را جذاب تر و باکلاس تر نشان می‌دهد.

با اضافه کردن یک کاغذ دیواری از هنر دکو حمام خود را زیباتر کنید و آن را با شیرآب های برنجی و دیگر لوازم آنتیک هماهنگ کنید تا نمایی شیک و پیشرو داشته باشید.

دکور این حمام به خاطر استفاده از این کاغذ دیواری زیبا برنده لوح تقدیر در مسابقه F. Schumacher شده است. موتیف شکوفه‌های گیلاس یک مجموعه رنگ متالیک درخشان در برابر پس زمینه آبی ملایم می‌باشد. این به حمام جلوه ای دعوت کننده و آرامش بخش می‌دهد.

با این پوشش دیواری پرنشاط به حمام خود سبک رترو بدهید. این جلوه ای التقاطی با خود می‌آورد که متمایز و پر از ویژگی های خاص است.

با این کاغذ دیواری رنگارنگ به حمام و سرویس خود جلوه ای خاص و پیچیده بدهید. این پاششی از رنگ ها و الگوهاست که ویژگی خاصی به دیوار تاکیدی حمامی با طراحی زنانه اضافه می کند.

طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی
طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

ترکیب آرامش بخش نقش های آبی رنگ روی پس زمینه سفید به این حمام ظرافت دلپذیر سنتی داده است.

من عاشق طرح و بافت این کاغذ دیواری با اشکال هندسی زیبا و ظریف هستم. ظاهر متالیک آن کل فضا را پیچیده و لوکس تر کرده است.

حمام دختر کوچک خود را با این کاغذ دیواری پرنشاط سرگرم کننده کنید. نقش و نگارهای جذاب و رنگ های پرجنب وجوش آن این فضا را برای او دوست داشتنی و تماشایی می‌کند.

طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی
طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

این حمام کاملا پرزرق و برق است! خطوط صاف، دیوارهای سفید خالص و لوازم حمام در برابر نقش و نگارهای تماشایی و رنگ های کاغذ دیواری به زیبایی در کنار هم آورده شده اند.

بایید اعتراف کنیم که کاغذ دیواری‌های تکسچردار بسیار جذاب هستند و به فضا جلوه مدرن می‌دهند. با استفاده از افکت مدرن تایل این کاغذ دیواری و  رنگ صدف گونه و ظاهر بافت دار آن به حمام خود سبکی لوکس دهید.

با این کاغذ دیواری سبز نعنایی فضایی دعوت کننده و پرطراوت برای حمام خود ایجاد کنید. این به طور شگفت آوری رنگ های سفید داخل حمام و لوازم آن را تکمیل کرده و فضایی آرامش بخش ایجاد می‌کند.

طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی
طرح کاغذ دیواری شیک حمام و سرویس بهداشتی

این کاغذ دیواری با اشکال هندسی صورتی به فضا جلوه ای زنانه می‌دهد. نقش و نگارهای آن به فضا ماهیت و سبک می‌دهد و می‌توان آن را در اتاق بچه ها و بزرگترها استفاده کرد.

من از تماشای این کاغذ دیواری های زیبا لذت بردم و می‌دانم که شما هم با من اتفاق نظر دارید. این طرح ها، الگوها و بافت های تماشایی را می‌توانید در فضاهای مختلف منزل تان نیز استفاده کنید. بله دیدید که کاغذ دیواری‌ها در طول زمان تکامل یافته اند و دیگر محدود به فضاهای خاصی از منزل نمی‌شوند و امروزه در فضاهایی مانند حمام، سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه می‌توان آن‌ها را استفاده کرد.

استفاده از کاغذدیواری ها یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون یک فضاست. این راه خوبی برای اضافه کردن ویژگی خاص یا یک ویژگی تاکیدی فوری به هر فضا محسوب می‌شود.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover