کاغذ دیواری سقفی ، یک میانبر سریع و آسان در طراحی سقف !

کاغذ دیواری سقفی ، یک میانبر سریع و آسان در طراحی سقف !

کاغذ دیواری سقفی ؛ هنگامی که صحبت از کاغذ دیواری به میان می آید تمام توجه ها به پوشش دیوار هاست. اما بیاید این طور فکر کنیم که سقف هم در بعدی دیگر مانند دیوار است. بله همانطور که به پوشش کف توجه می کنید سقف را فراموش نکنیم. سطحی دیگر از فضای خانه که بخش وسیعی از طراحی فضا را به خود اختصاص می دهد.شاید بتوان گفت دیوار پنجم خانه همان سقف است. چرا باید سقف از طراحی و تزئین فضای داخلی از قلم بیفتد. راه های زیادی برای تزئین سقف وجود دارد که سقف را از خالی و سفید بودن خسته کننده و کسل بار رها می کند. پوشش سقف با کاغذ دیواری یکی از راه هایی است که دوباره با قدرت به میدان بازگشته است واز نو طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است.

نصب کاغذ دیواری برای سقف ویژگی و مزایای خود را دارد که باعث شده است مورد استقبال قرار بگیرد. طراحی سقف هایی که با کاغذ دیواری دیزاین شده اند ، حتی با مقدار کم آنقدر جلوه اتاق را متفاوت می کنند که شما هم با دیدن نمونه ها و عکس های کاغذ دیواری سقفی برای نصب آن به قف اتاق خود ترغیب می شوید.

طراحی سقف به خاطر نوع کار و زمانی که لازم دارد هزینه نسبتا بالایی دارد. کاغذ دیواری برای سقف یک راه میانبر و سریع از لحاظ هزینه در دکور سقفی است. طرح های جدید کاغذ دیواری آنقدر گسترده و مستنوع است که تقریبا هر طرحی که شما در  ذهن در نظر داشته باشید از میان آلبوم های کاغذ دیواری قابل دسترسی است.

کاغذدیواری سقفی حتی به طور ویژه صرفا برای سقف نیز تولید می شود. کاغذ دیواری های پوستری با طرح آسمان و طرح آسمان شب و یا آسمان مجازی یکی از پرطرفدارترین طرح های سقفی است که در دکوراسوین مدرن و جدید به کار برده می شود.

 

ایده های مختلفی برای دیزاین سقف با کاغذ دیواری وجود دارد . کاغذ دیواری سقفی می تواند به صورت ترکیبی و در طرح های خاص برش داده شود و به سقف نصب گردد. نصب کاغذ دیواری درون بخش هایی از سقف کاذب یکی از راه های جذاب برای شکل دادن و دیزاین سقف می باشد.

 

گاهی کاغذ دیواری سقفی در امتداد یک دیوار تا پوشش کل سقف ادامه می یابد. این روش برای تک دیوار پست تخت خواب در اتاق خواب و یا تک دیوار پشت دیوار تی وی یک روش خاص و شیک است که دکوراسیون داخلی هر فضایی را چشم گیر می کند.

یکی از بهترین فضاهایی که برای نصب کاغذدیواری سقفی مورد  توجه قرار می گیرد ، دکوراسیون اتاق کودک است. کاغذدیواری سقفی یا بهتر است بگوییم کاغذ سقفی ! طراحی داخلی اتاق کودک را جذاب و فوق العاده می کند. از آنجایی که کودکدر چند سال اول زندگی زاویه دید او به سمت بالای اتقا و سقف است ، لطف بزرگی به چشمان او می کنید. سطح سقف را پر از طرح های زیبا و شاد کنید و او را در خیالپردازی های کودکانه قبل از خواب و یا بعد از بیدار شدن یاری کنید.

کاغذ دیواری سقفی