کاغذ دیواری بین کابینتی ، راهی کم هزینه و آسان برای تغییر آشپزخانه

کاغذ دیواری بین کابینتی ، راهی کم هزینه و آسان برای تغییر آشپزخانه

کاغذ دیواری بین کابینتی ؛ از طراحی و مدل آشپزخانه تان دلزده و خسته شده اید؟ در خانه ای قدیمی زندگی می کنید که در حال حاضر تغییر مکان و جابجایی برایتان هزینه بر و زمان بر است و امکان آن وجود ندارد ؟ به فکر یک راه خاص و متفاوت برای طراحی آشپزخانه هستید که در هر خانه ای آن را ندیدید و در عین حال نگران هزینه بالای ایده های طراحی آشپزخانه هستید ؟ خوب از هر کدام از این گروه که باشید کاغذ دیواری ها به عنوان یک راه الهام بخش برای ایده های طراحی آشپزخانه شما راز از فکر و خیال بیش از حد نجات می دهد!

کاغذدیواری بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن
کاغذدیواری بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

کاغذ دیواری ها یک راه حل همه کاره، سریع و آسان هستند که حتی این مژده را به شما می دهند که تا سال های سال می توانند به دکوراسیون شما وفادار بمانند و نیازی به تغییر و نصب مجدد نداشته باشند. با تولید کاغذ دیواری های با کیفیت و ویژگی های ماندگاری در مقابل آب و رطوبت ، شما تقریبا در هر جایی که یک روز صبح از خواب بیدار شده باشید و با نگاه کردن با آن به سرتان زده است آنجا را کاغذ دیواری کنید می توانید ایده تان را عملی کنید. بله نگران نباشید با کاغذ دیواری های پشت چسب دار شما هر جایی از آشپزخانه را می توانید کاغذ دیواری کنید از روی کابینت ها تا بین کابینت ها ! بین کابینت آشپزخانه یکی از قسمت های دیوار آشپزخانه است که بسیار به چشم می خورد چرا که با دو ردیف کابینت بالا و پایین کادر می شود. این فضا همیشه در مقابل چشم قرار دارد و انتخاب خوب طرح و رنگ آن تاثیر زیادی برای دکور آشپزخانه خواهد داشت. اما  اصلا فکر بد به دلتان راه ندهید که حتما باید متریال و کاشی های گران قیمت را برای دیوار آشپزخانه تهیه کنید تا طراحی داخلی آشپزخانه تان فوق العاده بشود.

کاغذ دیواری بین کابینتی

کاغذ دیواری بین کابینتی ؛ اگر جز آن دسته از افرادی هستید که بین کابینتی طرح متریال طبیعی و یا کاشی علاقمندید. با کاغذدیواری های طرح دار طرح کاشی و طرح سنگ دکوراتیو ، طرح سنگ تیشه ای می توانید دیوار بین کابینت آشپزخانه را پوشش دهید و ظاهر و جلوه ای شبیه به سنگ یا کاشی واقعی را نمایش دهید. هم بسیار ارزان تر است و هم اینکه  می توانید هر چند وقت یکبار طرح کاغذدیواری را عوض کنید . معلوم است که کندن و نصب کاشی و سنگ بسیار پرهزینه تر و زمان بر تر است. البته که کاغذ دیواری های جدید بسیار با کیفییت و قابل شستشو هستند و به راحتی با مواد شوینده و آب تمیز می وشند اما اگر نگران حرارت گاز یا پخت و پز برای پشت دیوار گاز هستید می توانید شیشه حرارت دیده را به روی کاغذ دیواری برای محافظت نصب کنید. بااین حال بسیاری از کاغذدیواری های خارجی در مقابل حرارت نیز مقاوم هستند، می توانید آن ها را تهیه کنید.

کاغذ دیواری بین کابینتی

کاغذ دیواری برای بالای کابینت آشپزخانه
کاغذ دیواری برای بالای کابینت آشپزخانه
کاغذ دیواری برای بالای دیوار آشپزخانه
کاغذ دیواری برای بالای دیوار آشپزخانه

طرح های کاغذ دیواری که بین کابینتی می توانند استفاده شوند بی نهایت است. به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد. اگر دلتان می خواهد طراحی آشپزخانه تان خاص و غیر منتظره باشد. همینطور باید از کاغذدیواری متفاوت استفاده کنید. انتخاب کاغذ دیواری می تواند صرفا به دیوار بین کابنیتی محدود نشود. می توانید کاغذ دیواری را برای دیوار آشپزخانه قسمتی که یخچال و یا میز غذاخوری قرار می گیرد نصب کنید. مطمئن باشید یک دکوراسیون مدرن و شیک ایجاد می کنید که  فضایی صمیمی برای صرف صبحانه و غذا در طول روز برای شما و مهمانانتان خواهد بود.