کاغذ دیواری برچسب دار برای دکوراسیون آشپزخانه و سرویس

کاغذ دیواری برچسب دار برای دکوراسیون آشپزخانه و سرویس

کاغذ دیواری برچسب دار یا کاغذدیواری برچسبی نوعی کاغذ دیواری است که پشت آن دارای چسب مخصوص است. بنابراین نیاز به چسب هنگام نصب آن وجود ندارد. کاغذدیواری پشت برچسب دار به دلیل ویژگی و دارا بودن چسب ، زمان کمتری از جهت نصب و آماده سازی دیوار را نیاز دارد. در واقع برای نصب کاغذدیواری پشت برچسب دار نیاز به نصاب نمی باشد و تخصص بالایی نیز لازم نمی باشد و خودتان می توانید با دقت و حوصله از عهده آن بربیایید. طبیعتا از این نظر هزینه و قیمت نصب کاغذ دیواری از به صورت تمام شده کمتر می شود. نصب کاغذدیواری معمولی نیاز به چسب کاغذدیواری دارد که بنابراین وسایل و ابزار مخصوص به خود را می طلبد، که پس از پایان کار نیاز به تمیز کاری و جمع کردن وسایل نصب کاغذ دیواری می باشد.

کاغذدیواری برچسب دار مانند کاغذدیواری معمولی دارای تنوع طرح و رنگ گسترده می باشد و شما می توانید به راحتی طرح دلخواه را با توجه به دیزاین و دکوراسیون فضا انتخاب کنید. کاغذ دیواری پشت بر چسب دار از جنس PVC  است و به این دلیل که در تولید آن از کاغذ استفاده نمی شود ، صد درصد قابل شستشو می باشد. کاغذدیواری برچسب دار را می توانید در فضاهای مرطوب مانند سرویس بهداشتی استفاده کنید. این نوع از کاغذ دیواری ها می توانند بر روی سطوح قدیمی که نیاز به بازسازی و تعمیر دارند استفاده شوند بدون اینکه نیاز باشد آن را عوض کنید. برای مثال بر روی کابینت ها و درب های قدیمی و یا کاشی های کهنه و از مد رفته بچسبانید و یک دیزاین و طرح جدید را به منزل یا دفتر کارتان ببخشید.

قیمت تمام شده کاغذدیورای برچسب دار نسبت به کاغذدیواری معمولی پایین تر است و می شود آن را در راه پله ها ، دیوار های پارکینگ و .. استفاده نمود. اگر ظاهر براق و پلاستیکی آن برای شما تکراری نشود کاغذدیواری ای است که برایتان سال ها کار می کند.

این کاغذدیواری به سادگی بر روی سطوح صاف قابل نصب است. سطوح صاف از جمله دیوار رنگ پلاستیک – دیوار رنگ روغن ، دیوارهای گچی ، کابینت آشپزخانه ، کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی ، سنگ ، درب و کمد چوبی ، داخل کمد ، شیشه ها ، میز و اثاثیه قدیمی می باشد.

کاغذ دیواری برچسب دار
کاغذ دیواری برچسب دار