10 مدل کاغذ دیواری برای بزرگ تر نشان دادن اتاق های کوچک

کاغذ دیواری برای بزرگ نشان دادن اتاق کوچک

10 مدل کاغذ دیواری برای بزرگ تر نشان دادن اتاق های کوچک

کاغذ دیواری برای بزرگ تر نشان دادن اتاق : معمولا افرادی که زندگی شهری را انتخاب می کنند، رفته رفته به ترفند های مختلف دکوراتیو نیاز پیدا می کنند تا محیط زندگی خود را از آن چه که هست بزرگ تر جلوه دهند. راه حل های بزرگ تر و دلباز تر نشان دادن اتاق های کوچک با ترکیب رنگ ها، طرح ها و بافت ها در ارتباط است. برای مثال تنها کفپوش یک اتاق می تواند فضای مکان را به طور کامل تغییر دهد. افرادی که به دنبال ایده های مناسب برای دکوراسیون اتاق های کوچک هستند می توانند با استفاده از کاغذ دیواری های زیبا به مکان جلوه ای تازه ببخشند. کاغذ دیوار های جدید با طرح های سه بعدی، مینیمال، ساده و غیره، انتخاب های فراوانی را پیش روی شما قرار می دهند. برای این که بتوانید با استفاده از کاغذ دیواری مناسب اتاق های کوچک را دلباز تر کنید با پویانو همراه باشید:

کاغذ دیواری برای بزرگ تر نشان دادن اتاق های کوچک

  1. مکان های دلباز با رنگ های روشن

یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای بزرگ تر کردن اتاق های کوچک و عمق بخشیدن به مکان های تنگ، ایجاد یک پالت رنگی با استفاده از رنگ های روشن است. این روش نه تنها اتاق را دلباز تر می کند، بلکه به مکان آرامش و احساس راحتی نیز می بخشد. با استفاده از کاغذ دیواری به رنگ های روشن و خنثی می توانید جلوه ای زیباتر به مبلمان و روشنایی اتاق بخشیده و با استفاده از مبلمان روشن نیز در دکوراسیون هماهنگی ایجاد کنید.

استفاده از کاغذ دیواری به رنگ های روشن و خنثی

  1. رنگ های پاستلی و فضای آرام

همه ما می خواهیم که با استفاده از رنگ ها و بافت ها، آرامش را به محیط زندگی خود بیاوریم. به ویژه ایجاد فضایی آرام در اتاق نشیمن برای از بین بردن استرس و خستگی های روزانه هزینه چندانی ندارد. با استفاده از رنگ های پاستلی به راحتی می توانید فضای آرامش بخش مورد نظر خود را ایجاد کنید. برای مثال با استفاده از کاغذ دیواری دارای رنگ و یا طرح های پاستلی فضایی چشم نواز طراحی کنید. ایجاد فضایی آرام در اتاق کوچک، احساس دلگیر بودن مکان را از بین خواهد برد.

استفاده از کاغذ دیواری دارای رنگ و یا طرح های پاستلی

  1. از به کار بردن رنگ های شاد نترسید!

اگر نگران استفاده از رنگ های زنده و شاد هستید، برای این که به رنگ های زنده جلوه ای زیبا بخشیده و فضایی ایجاد کنید که باعث خستگی چشم ها نشود، رنگ های روشن و رنگ های زنده را با هم ترکیب کنید. این گونه می توانید هم رنگ ها را به نمایش بگذارید و هم فضایی دلباز ایجاد کنید. یک پالت رنگی از رنگ های انرژی بخش و رنگ سفید آماده کرده و کاغذ دیواری ای هماهنگ با این پالت رنگی خود انتخاب کنید.

کاغذ دیواری ای هماهنگ با این پالت رنگی

  1. کاغذ دیواری برای جلوه بخشیدن به رنگ ها

می توانید با استفاده از کاغذ دیواری، جلوه تازه ای به رنگ های گرم ببخشید. ایجاد فضایی گرم در اتاق نشیمن، یکی از ویژگی های اصلی خانه های آرام و صمیمی به شمار می رود. قبل از انتخاب کاغذ دیواری، طرح ها و رنگ های هماهنگ با رنگ های گرم را مشخص کرده و با پوشاندن تنها یک دیوار به اتاق جلوه ای تازه ببخشید.

انتخاب کاغذ دیواری، طرح ها و رنگ های هماهنگ با رنگ های گرم

  1. رنگ ها و تنالیته های مشابه

اگر می خواهید به یک اتاق کوچک عمق ببخشید باید مرز ها را از بین ببرید. با استفاده از رنگ های مشابه در کاغذ دیواری ها و مبلمان می توانید مرز های ایجاد شده در میان رنگ ها را از بین ببرید. استفاده از رنگ های متنوع باعث می شود تا فضا تنگ تر دیده شود. اما زمانی که مرز میان رنگ ها ناپدید شود ظاهری باز و بزرگ ایجاد شده و با این روش می توانید به مکانی دلباز تر دست پیدا کنید.

استفاده از رنگ های مشابه در کاغذ دیواری ها و مبلمان

  1. ایجاد عمق با استفاده از کاغذ دیواری

اگر می خواهید با استفاده از دکوراسیون به اتاق خواب خود عمق ببخشید، می توانید از کاغذ دیواری های 3 بعدی استفاده کنید. این نوع کاغذ دیواری ها با ایجاد خطای دید به مکان عمق بخشیده و فضایی دلباز را در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها می توانید از نظر ظاهری هر حال و هوایی از طبیعت را که دوست دارید در فضا ایجاد کنید. هم چنین استفاده از اشیاء و مبلمان سفید جلوه این کاغذ دیواری ها را بیشتر کرده و فضایی مانند حضور در طبیعت را در اختیار شما قرار می دهند.

دکوراسیون به اتاق خواب خود عمق ببخشید، می توانید از کاغذ دیواری های 3 بعدی

  1. طرح های مینیمال

معمولا می خواهیم که در اتاق خواب خود فضایی مرتب و دور از شلوغی ایجاد کنیم، اما ازدیاد اشیاء و لوازم موجود در مکان باعث آزار چشم ها می شود. اگر نمی خواهید به فضایی دلگیر دست پیدا کنید از استفاده از لوازم اضافه اجتناب کرده و اتاقی با طراحی مینیمال برای خود ایجاد کنید. در اتاق خوابی که رنگ های روشن در آن غالب هستند، با استفاده از کاغذ دیواری ای هماهنگ با رنگ های روشن و دارای طرح های مینیمال تنها بر روی یکی از دیوار های اتاق، به مکانی مرتب و دلباز دست پیدا خواهید کرد.

استفاده از کاغذ دیواری ای هماهنگ با رنگ های روشن و دارای طرح های مینیمال

  1. اتاق کودک؛ کاغذ دیواری رنگی و کفپوش روشن

اتاق خواب کودکان معمولا دارای متراژی بسیار کوچک است. اگر می خواهید اتاقی رنگی برای کودک خود طراحی کنید که باعث خستگی چشم های او نشود، از کاغذ دیواری ای با زمینه روشن و طرح های رنگی همراه با کفپوشی روشن استفاده کنید. هم چنین در تخت خواب و سایر اکسسوار ها نیز می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید.

اتاق کودک؛ کاغذ دیواری رنگی و کفپوش روشن

  1. کاغذ دیواری های راه راه

معمولا از خطوط عمودی و افقی برای بزرگ تر نشان دادن و یا بلند تر جلوه دادن مکان استفاده می شود. استفاده از کاغذ دیواری ای به رنگ طوسی همراه با خطوط عمودی بر روی یکی از دیوار ها جلوه ای زیبا به مکان خواهد باشید. اما برای این که رنگ طوسی باعث ایجاد فضایی سرد در اتاق نشود می توانید با استفاده از آینه و یا کنسول کنتراست ایجاد کرده و فضایی پویا ایجاد کنید وهم چنین با استفاده از اشیاء چوبی به مکان گرما ببخشید.

کاغذ دیواری های راه راه

  1. پوشاندن تمام دیوار ها با یک طرح و رنگ

با پوشاندن تمام دیوار ها با یک رنگ و طرح از کاغذ دیواری می توانید یک کلیت ایجاد کرده و مرز ها را از بین ببرید. این گونه جریانی چشم نواز در فضا ایجاد شده و اتاق های کوچک از آن چه که هستند بزرگ تر دیده خواهند شد. اگر می خواهید از این روش برای پوشاندن دیوار ها استفاده کنید، مراقب باشید که تا جای ممکن از رنگ های تیره و طرح های شلوغ دوری کنید. در غیر این صورت به نتیجه ای بالعکس دست پیدا خواهید کرد.

پوشاندن تمام دیوار ها با یک طرح و رنگ

در پایان این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که با استفاده از سیستم روشنایی مناسب بر روی دیوار ها برای جلوه بخشیدن به رنگ ها و طرح های کاغذ دیواری ها نیز می توانید اتاق را به مکانی دلباز و بزرگ تبدیل کنید.

 

برای تهیه و خرید انواع کاغذ دیواری میتوانید با پویانو تماس بگیرید.

 

 

 

کاغذ دیواری برای بزرگ تر نشان دادن اتاق

تحریریه پویانو