کاغذ دیواری استوایی در طراحی دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری استوایی در طراحی دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری استوایی

دکوراسیون استوایی ما را یاد تابستان می‌اندازد. رنگ‌های سفید، آبی و سبز، برگ‌های انبوه و درختان خاص مناطق استوایی، و پرندگان رنگارنگی که در این مناطق دیده می‌شوند، پای ثابت طرح‌های استوایی هستند. این طرح و رنگ‌ها به خانه حال وهوایی سرخوشانه می‌دهند. برای داشتن خانه‌ای سرشار از انرژی و شادی کافی است از طرح‌های استوایی در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کنید. یکی از راه‌های ساده و در عین حال کاربردی برای آوردن طرح‌های استوایی به منزل، استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های استوایی است. مهم نیست سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است یا بوهمین، رسمی است یا خودمانی. این کاغذ دیواری‌های استوایی در هر سبک و دکوراسیونی جواب می‌دهند و حال و هوای خانه شما را عوض می‌کنند.

سرویس بهداشتی

استفاده از کاغذ دیواری استوایی برای سرویس بهداشتی و روشویی یک ایده خلاقانه و متفاوت است. این ایده حتی در سرویس‌های کوچک نیز نتیجه دلپذیری خواهد داشت. کافی است باقی وسایل را به رنگ‌های ساده و بدون طرح و نقش انتخاب کنید

 

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، کاغذ دیواری استوایی تنها مناسب فضاهای دنج و غیر رسمی نیست. یک اتاق غذاخوری با مبلمان رسمی و شیک و لوستری مدرن و طلایی در کنار یک کاغذ دیواری به سبک استوایی فضایی پرانرژی و در عین حال رسمی و زیبا را به وجود آورده است.

هرچند این ایده برای یک فضای غذاخوری دنج و صمیمی با یک میز روستیک هم بسیار عالی است و باعث می‌شود فضایی شاد و پرانرژی در خانه داشته باشید.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های استوایی برای اتاق نشمین نیز یک ایده مناسب است. یک دیوار با طرح برگ‌های درختان استوایی در کنار مبلمان سفید یا سبز ساده ترکیب خیره‌کننده‌ای را به وجود می‌آورند. کوسن‌ها را فراموش نکنید. با انتخاب رنگ‌های متفاوت و شاد برای کوسن‌ها، زیبایی اتاق نشیمن استوایی خود را تکمیل کنید.

اگر طرفدار سادگی در مبلمان و رنگ در دفتر کار خود هستید، احتمالا فکر می‌کنید استفاده از یک کاغذ دیواری استوایی با طرح‌های بزرگ و رنگارنگ مناسب شما نیست. اما یک دیوار با طرحی استوایی در کنار وسایل ساده اتاق کار شما ترکیب بی‌نظیری را ایجاد می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

با انتخاب کاغذ دیواری استوایی برای آشپزخانه، به عنوان طرحی برای بین کابینت‌ها یا دیواری که چند شلف روی آن نصب شود، حال و هوای استوا را به آشپزخانه خود بیاورید. مهم نیست در چه فصلی باشید و در چه آب و هوایی زندگی کنید، هر بار که به این آشپزخانه بیاید فضای گرم و صمیمی آن را حس خواهید کرد.

برای داشتن یک اتاق خواب استوایی، تنها دیواری با کاغذ دیواری استوایی کافی است. تاثیر این کاغذ دیواری روی دیوار به قدری زیاد و کافی است که با یک تخت ساده با تاج تختی ساده یا بدون تاج، روتختی کاملا سفید و مبلمانی ساده ( حتی بدون مبلمان ) هم اتاقی زیبا و پر انرژی خواهید داشت

معمولا پیشنهاد می‌شود در کنار کاغذ دیواری تروپیکال و استوایی، از مبلمان و وسایل ساده و تک رنگ و سفید استفاده شود. اما برای طرفداران سبک ماکسیمالیست ( یا حداکثر گرایی ) و بوهمین این پیشنهاد خیلی دوست داشتنی نیست. کاغذ دیواری استوایی در کنار مبلمان با طرح و رنگ‌های فراوان، گل و گیاه و تزیینات فراوان هم می‌تواند ترکیبی زیبا و دوست داشتنی بسازد، به شرطی که طرفدار سبک بوهمین و ماکسیمالیست باشید

کاغذ دیواری استوایی به طرح‌های درختان و گیاهان استوایی محدود نمی‌شود. اگر به دنبال طرح‌های فانتزی‌تری هستید از مدل‌های تکرار شونده طرح حیوانات و میوه‌های استوایی هم گزینه مناسبی برای شما هستند

کاغذ دیواری استوایی 

به جای انتخاب رنگ سفید و رنگ‌های خنثی می‌توانید از رنگ‌های متنوع کاغذ دیواری برای مبلمان و وسایل منزل استفاده کنید. شاید این کار کمی سخت و زمانبر باشد، اما نتیجه کار یک خانه خاص و منحصر به فرد خواهد بود. 

 

 

تحریریه پویانو: خانی