کاغذدیواری اتاق خواب : 20 مدل کاغذ دیواری برای متحول کردن فضای اتاق خواب

کاغذدیواری اتاق خواب

کاغذدیواری اتاق خواب : 20 مدل کاغذ دیواری برای متحول کردن فضای اتاق خواب

شاید پیش خودتان فکر کنید که کاغذ دیواری در طراحی داخلی امروزی جایگاهی ندارد و دیگر منسوخ و قدیمی شده اما اگر بتوانید طرح و رنگ و یا بافت درستی را برای کاغذ دیواری تان انتخاب کنید قطعا می‌بینید که هنوز هم می‌توانید طراحی دکوراسیون فوق العاده شیک را با آن ایجاد کنید. البته شما هنوز هم ممکن است با آن مدل کاغذدیواری های کسل کننده  و فاقد جذابیتی که زمانی در خانه همه مادربزرگ ها پیدا می‌شد برخورد کنید اما با دیدن ایده‌های زیر حس زیبایی شناختی طراحی دکوراسیون با کاغذدیواری اتاق خواب برای تان دوباره احیا می‌شود.

اجازه بدهید به این 20 نمونه کاغذ دیواری شیک برای اتاق خواب نگاهی بیندازیم تا شاید زمانی که خواستید منزل تان را تغییر دکوراسیون بدهید از آن ها ایده بگیرید.

 

طرح گل نقطه‌ای در کاغذدیواری اتاق خواب

اگر به دنبال چیزی هستید که هم با ظرافت و هم مطابق گرایش روز باشد، به این ایده زیبا توجه کنید که چطور این دو ژانر طراحی در آن ادغام شده است.

طرح نقطه ای این کاغذ دیواری فضا را شیک و آرامش بخش کرده درحالی که نقش گل های درون کل فضای اتاق را هنری تر کرده است.

کاغذ دیواری اتاق خواب

طرح مردانه و سنتی گرا

این نمونه مثال عالی است از این که چطور می‌توانید یک اتاق خواب با دکور سنتی و مردانه را زیباتر کنید و در عین حال سبک و سیاق طراحی آن را حفظ کنید. ما ترکیب باشکوه این تن‌ها و نیز این که چطور نقش و نگار کاغذ دیواری به دیوارها زیبایی و ظرافت بخشیده را دوست داریم.

طرح گل نقطه‌ای در کاغذدیواری اتاق خواب

کاغذدیواری طرح چوب جنگلی

کاغذ دیواری منحصربه فرد این اتاق خواب را در نظر بگیرید، ببینید که چطور رمانتیک بودن فضا را بیشتر کرده است. باور کردن این که این طرح دکوراسیون اتاق را ببینید و شیفته آن نشوید سخت است و ما همچنین شیفته طرح معاصر و امروزی آن هستیم که برای آن هایی که به دنبال روش های طراحی جوان پسند هستند پرطرفدار است.

طرح مردانه و سنتی گرا

خطوط باریک و باظرافت در کاغذدیواری اتاق خواب

شاید با دیدن این دکوراسیون بی‌اختیار مجذوب خطوط ظریف داخل آن شوید. به علاوه این کاغذ دیواری باعث تکمیل و تزئین رنگ های سفید اطراف اتاق می‌شود.

کاغذ دیواری طرح مروارید

همانطور که می‌بینید خطوط به کار رفته در این کاغذ دیواری با تصویر پیشین شبیه است. به علاوه، این کاغذ دیواری زیبایی و ظرافت خاصی دارد که این اتاق خواب باشکوه را با درخشش مروارید گونه تزئین می‌کند. ما تلالو و درخشش این کاغذ دیواری را دوست داریم.

کاغذ دیواری طرح مروارید

کاغذ دیواری هایی که طرح آن مربوط به سال ها قبل است اکنون بازگشت به آن ها به یک گرایش پرطرفدار تبدیل شده است البته با اندکی ترفندهای مدرنیزه شده. در این جا می‌بینید که این طرح مانند کاغذدیواری بالا اندکی درخشش به اتاق می‌دهد. اما از آن جایی که این طرح ممکن است به سادگی غالب شود دیگر لوازم در طرح های ساده و با رنگ بندی محدود انتخاب شده اند تا در نهایت فضای متعادل و آرامش بخشی ایجاد شود.

کاغذ دیواری طرح پرنده

کاغذ دیواری طرح پرنده

این اتاق خواب بزرگ پر از فضایی رمانتیک و آرامش بخش دارد و بخشی از این حس خوشایند به خاطر وجود این کاغذ دیواری زیبا با پرنده های اساطیری است. این یک طرح فانتزی است که مورد پسند بسیاری از سلیقه ها قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری کرمی زنانه پسند

اگر به دنبال کاغذ دیواری با طرح خاص و منحصربه فرد برای اتاق خود هستید، چرا کمی متفاوت فکر نمی‌کنید و به سراغ چیزهایی عجیب غریب مثل طرح پرنده، پروانه یا نقشه نمی‌روید؟ انتخاب طرحی که ذوق و سلیقه شما را منعکس کند فضای را برای شما شخصی تر می‌کند و می تواند ظاهر یک اتاق ساده و کسل کننده را پرروح کند.

کاغذ دیواری کرمی زنانه پسند

کاغذ دیواری کرمی زنانه پسند

این جا نمونه دیگری از گلبرگ های ظریف و زیبا را می بینید که متعلق به دیوار اتاق خوابی با شکوه و بزرگ است. طرح تک رنگ، فضای اتاق را یکدست می‌کند اما اندکی تغییر در آن که به وسیله طرح و بافت کاغذ دیواری ایجاد شده آن را به اندازه کافی فاخر و دوست داشتنی می‌کند.

کاغذ دیواری کرمی زنانه پسند

این کاغذ دیواری گلدار کلاسیک فضای اتاق خواب را مطابق با سلیقه خانم ها می‌کند و می توان گفت تقریبا با هر نوع پالت رنگی سازگار است. این سبک تطبیق پذیر با همه چیز هماهنگ می‌شود از طرح وینتیج با گل های پراکنده گرفته تا جلوه‌های معاصرتر که دارای شکوفه‌های متمایز و درشت هستند.

این طرح را بهتر است فقط روی یکی از دیوارها نصب کنید چون اگر روی کل دیوارهای یک اتاق به کار رود طرح و نقش آن به گونه ای است که به آسانی می‌تواند فضا را شلوغ نشان دهد.

کاغذ دیواری گلدار کلاسیک فضای اتاق خواب

طرح‌های محدود

طرح این کاغذ دیواری محدود به دکوراسیون متداول و تطبیق رنگ هاست. این نمونه مثال خوبی است از اتاق خوابی که کاغذ دیواری آن مطابق با رنگ های خود اتاق است و فضای یکدستی می‌سازد که به آن حس لطافت و آرامش می‌دهد.

دکوراسیون لوکس مدیترانه ای

دکوراسیون لوکس مدیترانه ای

آن هایی که به دنبال دکوراسیون های لوکس تر و با جزئیات پیچیده تر و باظرافت تر هستند این مدل کاغذ دیواری با شکوه طلایی، پرزرق و برق و سبک مدیترانه ای را از دست ندهند. فقط حواس تان باشد که آن را در اتاقی بزرگ استفاده کنید وگرنه اتاق تان را کوچک و شلوغ نشان می‌دهد.

طلایی متالیک در کاغذدیواری اتاق خواب

طلایی متالیک در کاغذدیواری اتاق خواب

رنگ‌های متالیک اکنون هم در مد و هم در طراحی داخلی پرطرفدار هستند و این بدان معناست که شما حتی می‌توانید آن ها را روی دیوارهای اتاق تان استفاده کنید. فقط لحظه ای به این مدل کاغذ دیواری نگاه کنید می‌بینید که طرح طلایی آن به چه زیبایی مکمل عناصر اطراف خود است و همزمان به خاطر طراحی جذابش به تنهایی به عنصر برجسته این اتاق تبدیل شده است.

کاغذ دیواری پیچ در پیچ

پیچک های دوست داشتنی

ما واقعا شیفته گیرایی این اتاق خواب باشکوه شده ایم. رنگ های کرمی چرک که این کاغذ دیواری پیچ در پیچ، طرحی آرامش بخش و چشم نواز را ترسیم می‌کند که معماری خاص این اتاق را به زیبایی برجسته تر می‌کند.

کاغذدیواری با رنگ آبی درباری

کاغذدیواری با رنگ آبی درباری

این خانه درباری با چنان طراحی قوی تکمیل شده است که محال است در نگاه اول شیفته آن نشوید. اما اضافه کردن کاغذ دیواری طراحی آن را زیباتر کرده است و باعث شده گوشه گوشه اتاق بیشتر به چشم بیاید.

فقط بافت(بدون طرح و نقش) در کاغذدیواری اتاق خواب

فقط بافت(بدون طرح و نقش) در کاغذدیواری اتاق خواب

حتما نیاز نیست که کاغذدیواری اتاق خواب تان دارای نقش و نگار باشد، در عوض می‌توانید فضای اتاق را صرفا با طرح یک تکسچر(بافت) دگرگون کنید. برای مثال به این اتاق خواب نگاه کنید، کاغذ دیواری پشت تخت حسی از ظرافت را به اتاق اضافه می‌کند که در صورتی که فقط یک رنگ ساده بود ما چنین زیبایی را نمی‌دیدیم.

کاغذ دیواری طرح لانه زنبوری

کاغذ دیواری طرح لانه زنبوری

برای داشتن دکوراسیون مدرن تر و جدیدتر می‌توانید این کاغذ دیواری لانه زنبوری را در نظر بگیرید. شاید طرح های لانه زنبوری را بیشتر در سنگ فرش های کف خیابان دیده باشید اما این طرح آنقدر زیاد هم به آن ها شبیه نیست و در عوض حسی از جوانی و شادابی و نیز شیک بودن را به اتاق القا می‌کند.

کاغذ دیواری پیچ در پیچ

دیوارهای اتاق خواب خود را با طرح های هندسی چشمگیر و متمایز در رنگ های روشن و سرزنده، روح تازه ای ببخشید. این مدل کاغذ دیواری از آن جایی که طرح شلوغی دارد به طور کلی بهتر است به عنوان یک اثر هنری دیواری استفاده شود و لوازمی که آن را احاطه می‌کنند در طرح های ساده باشند وگرنه ظاهر زننده ای پیدا می‌کند.

کاغذ دیواری طرح چوب معاصر

کاغذ دیواری طرح چوب معاصر

درون این اتاق خواب با شکوه و امروزی شما یک کاغذ دیواری با طرح و نقش چوب پیدا می‌کنید که توجه هر شخصی که به اتاق وارد می شود را به خود جلب می‌کند. این نوع نقش و نگار چندان از طرح های مدرن دور نیست و در عین حال فضایی گرم تر و لطیف تر ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری طرح تخته های چوب

حتی می توانید با یک کاغذ دیواری طرح تخته های چوب فضای بیرون را به داخل منزل تان بیاورید و اتاق خوابی دنج و دلپذیر برای خود ایجاد کنید. با این مدل کاغذ دیواری می‌توانید به اتاق تان جزئیات معماری مصنوعی و جذابیت اضافه کنید بدون این که نیاز باشد هزینه زیادی را متحمل شوید. سعی کنید این سبک چوبی جنگلی را با اضافه کردن بافتنی های گره بزرگ و پارچه های گلدار با یکدیگر تلفیق کنید.

طرح گل ستاره ای در کاغذدیواری اتاق خواب

طرح گل ستاره ای در کاغذدیواری اتاق خواب

اگر می خواهید دکوراسیون اتاق خانم های مجرد یا زن و شوهرهایی که خیلی جوان نیستند را طراحی کنید از استفاده کردن طرح گل ستاره ای هراس نداشته باشید. فقط آن ها را در رنگ های خنثی تر و با خطوط غیرواضح تر بیاورید همانند این طرح گل ستاره ای که در این اتاق می‌بینید.

مدل کاغذ دیواری طرح مارپیچ

طرح و نقش مارپیچ شیک

این مدل کاغذ دیواری طرح مارپیچ می‌تواند به اتاق جلوه ای هنری بدهد و در عین حال تم دکوراسیون بسیار مدرنی برای آن ایجاد کند. این نوع طرح مارپیچی به خصوص برای اتاق هایی که سقف بلندی دارند مناسب است چرا که باعث بیشتر دیده شدن طول فضا می شود.

طرح خاکی و ارگانیک در کاغذدیواری اتاق خواب

طرح خاکی و ارگانیک در کاغذدیواری اتاق خواب

این جا مثال دیگری از کاغذ دیواری طرح تکسچر را می‌بینید که فضای اتاق را دگرگون کرده است. افزودن این کاغذ دیواری به اتاق به آن اندکی ظاهر خنثی و خاکی می‌دهد و در عین حال جلوه سنتی آن را حفظ می‌کند.

کاغذ دیواری با گل های قرمز

طرح گل های بزرگ و پررنگ

آن هایی که به دنبال طرح های پرشور و هیجان هستند به این کاغذ دیواری با گل های قرمز نگاهی بیندازند. این مطمئنا به طراحی کلی شما جلوه قوی و خیره کننده اضافه می‌کند که با سلیقه و ذوق شخصی شما هم راستا است.

طرح برگ درخت نخل در کاغذدیواری اتاق خواب

طرح برگ درخت نخل

این طرح کاغذ دیواری ویژگی های زیادی را با خود دارد. اول از همه به عنصر برجسته اتاق شما تبدیل می‌شود و همزمان به فضا حس آرامش را القا می‌کند. ما این ویژگی طرح درخت نخل را که با تمام سبک ها چه سنتی، چه لوکس و آسیایی به خوبی ترکیب می‌شود دوست داریم.

 

 

 

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منابع:

pouted

homedit

idealhome