کاربرد مس در دکوراسیون داخلی منزل: با این متریال درخشنده همراه شوید!

کاربرد مس در دکوراسیون داخلی منزل: با این متریال درخشنده همراه شوید!

کاربرد مس در دکوراسیون داخلی : مس از جمله متریال هایی است که با رنگ متالیک و جذاب خود می تواند ظاهر خیره کننده و متفاوتی به دکوراسیون منازل بدهد. اگر مس را انتخاب کنید، دکوراسیون منزل شما درخشندگی و جذابیت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. رنگ مسی طی سال اخیر به یکی از محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل تبدیل شده و جزو ترندهای خاص و جذاب به شمار می رود.

راه های زیادی برای استفاده از مس در دکوراسیون داخلی وجود دارد. ما در این مطلب به چند مورد از روش های اجرای تم مسی در دکوراسیون منزل اشاره خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

صندلی مسی

اگر می خواهید یک نقطه عطف در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید و نمی دانید دقیقا باید چه کار کنید، یک صندلی مسی بخرید. صندلی مسی در عین این که حتما به کارتان می آید و تا سال ها هم عمر خواهد کرد، زیبایی خاصی دارد و می تواند همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. حتی اگر هیچ قسمت دیگری از دکوراسیون تان رنگ مسی ندارد، باز هم این حرکت می تواند جذاب باشد و حتی متمایز و منحصر به فردتر به نظر برسد.

کاربرد مس در دکوراسیون با کابینت مسی

شاید برای تان تعجب آور باشد، اما کابینت های مسی هم وجود دارند. در واقع برای آن ها که می خواهند دکوراسیون متفاوت و خاصی را در آشپزخانه شان تجربه کنند، کابینت های مسی می توانند انتخاب فوق العاده ای باشند. سطح براق و خوش رنگ مس می تواند جذابیت خاصی به فضای آشپزخانه بدهد. شما می توانید بسته به تمایل خود، کانتر یا درب کابینت ها را مسی در نظر بگیرید.

کاغذ دیواری مسی

یک راه دیگر برای آوردن تم مسی به دکوراسیون منزل، استفاده از کاغذدیواری های مسی رنگ است. این کاغذ دیواری ها می توانند یکدست مسی باشند که در این صورت، تنها برای قسمت خاصی در نظر گرفته می شوند. کاغذ دیواری های دیگری هم هستند که زمینه شان رنگ دیگری دارد و طرح ها و رگه های مسی رنگ در آن ها دیده می شود.

گلدان مسی

اگر رنگ مسی را دوست دارید، اما به تغییرات بزرگ و استفاده زیاد از این رنگ علاقه ندارید، می توانید با استفاده از ایده های کوچک تر برای به کارگیری آن در دکوراسیون منزل تان اقدام کنید. گلدان ها می توانند نمونه های خوبی برای ایجاد یک تغییر کوچک با استفاده از رنگ مسی باشند. گلدان های مسی به عنوان لوازم دکوری منزل تان رنگ جدیدی به فضا می دهند.

چراغ های مسی

مسلما لوستر یا حباب لامپ هم می تواند از گزینه هایی باشد که رنگ مسی برای آن جذاب خواهد بود. شما می توانید یک لوستر مسی را با رنگ های بسیار زیادی در دکوراسیون منزل ست کنید. در واقع، لوستر مسی خود را می توانید در ترکیب با هر رنگی که در فضا دیده می شود به کار ببرید و نتیجه مناسبی بگیرید، چون مس با اغلب رنگ ها ترکیب خوبی ایجاد می کند.

میز مسی

میز جلومبلی یا قهوه خوری شما هم می تواند مسی باشد. این یک انتخاب بزرگ تر و مسلما تاثیرگذارتر است که برای طرفداران پروپاقرص این رنگ پیشنهاد می شود. میز جلومبلی تان را می توانید با آباژور یا وسایل دکوری دیگری که به همین رنگ انتخاب کرده اید ست کرده و یک مجموعه زیبا با تم مورد علاقه تان درست کنید.

کاربرد مس در دکوراسیون با ظروف مسی

ظروف مسی به غیر از این که در امر آشپزی و خیلی موارد دیگر به کار می آیند، آن قدر زیبا هستند که بدون هیچ کاربردی و به خودی خود نیز جذابیت دارند. شما می توانید این ظروف را صرفا برای زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه تان مورد استفادع قرار دهید. برای این که ظرف های تان جلوه بیش تری داشته باشند، می توانید آن ها را از دیوار آشپزخانه آویزان کرده و به بخشی از تزیینات فضا اضافه نمایید.

 

 

 

تحریریه پویانو