کابینت آشپزخانه با رنگ سبز تیره در طراحی داخلی آپارتمان

کابینت آشپزخانه با رنگ سبز تیره در طراحی داخلی آپارتمان

کابینت آشپزخانه با رنگ سبز ؛ معمار Tal Losica فضای داخلی یک آپارتمان کوچک را طراحی کرده است. درب ورودی این خانه راهروی عریضی وجود دارد که امکان استفاده از فضا به عنوان یک دفتر کار خانگی را، در کنار در شیشه ای ورودی با قاب سیاه رنگی که دارد، فراهم کرده است.

کابینت آشپزخانه با رنگ سبز
کابینت آشپزخانه با رنگ سبز

وقتی به سالن نشیمن می‌رسیم، یک میز جزیره ای چوبی با قفسه های کتاب در داخل آن، محدوده فضای آشپزخانه را مشخص کرده است. در حالی که کاناپه خاکستری رنگی در مقابل دیواری قرار گرفته است که روی آن یک تلویزیون نصب شده و دارای نورپردازی توسط چراغ های ردیفی سیاه رنگ در سقف و چندین قفسه شناور سیاه رنگ می باشد که فضای بیشتری را برای نمایش وسایل تزیینی پدیدآورده اند.

میز جزیره ای چوبی و کابینت های سبز رنگ داخل آن همچنین به عنوان یک میز گاز عمل می‌کند و دارای یک فر درون خود می باشد. کابینت هایی مشابه و با رنگی یکسان در امتداد دیوار های دیگر آشپزخانه به کار رفته اند. چراغ های ردیفی و پنجره‌هایی با قاب های سیاه رنگ در فضا استفاده شده اند تا نور بیشتری را در آن ایجاد کنند.

کابینت سبز رنگ تا فضای ناهارخوری نیز گسترش یافته است و تبدیل به یک نیمکت در کنار دیوار شده است و فضاهای ذخیره بیشتر و همچنین فضای نشیمن اضافه ای را خلق کرده است.

داخل اتاق خواب نیز پنجره‌هایی با قاب های سیاه رنگ استفاده شده اند تا بر روی منظره درختان بیرونی خانه تأکید بیشتری شود. کمد های سفید رنگ با دیوارهای اتاق ترکیب شده و فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهند. یک صندلی صورتی رنگ و چندین بالشت، همگی با طرح گل دار، مقداری رنگ را در اتاق پخش کرده اند.

در حمام اولی خانه، یک آینه بزرگ در بالای سینکی مستطیل شکل و سفید رنگ نصب شده است. کابینت سفید رنگ زیر سینک نیز در یک طرف خود دارای قفسه‌هایی باز می باشد.

در حمام دومی، یک سینک با کانتر سفید رنگ و چند کشو در زیر آن، در مقابل پنجره قرار گرفته اند. قفسه هایی شیشه ای در سمت راست سینک قرار داده شده اند تا بخش روشویی را از توالت/سرویس بهداشتی جدا کنند.

 

 

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist