چیدمان میز وسط نشیمن، حرفه‌ای و شیک

چیدمان میز وسط نشیمن، حرفه‌ای و شیک

چیدمان میز وسط  : میز وسط در نشیمن و پذیرایی منزل ما یعنی از مهم‌ترین فضاهای یک خانه قرار دارد. قسمتی که برای داشتن دکوراسیون حرفه‌ای به تک تک اجزا و عناصر آن توجه داشت. یکی از این عوامل مبلمان و میز وسط است. در بیشتر موارد میز وسط با بی توجهی یا خالی است یا یک ظرف میوه یا شکلات‌خوری روی آن قرار دارد. اما دکور و چیدمان میز نشیمن شما میتواند فراتر از این‌ها باشد.

کلکسیونی از لوازمی که دوست دارید را به نمایش بگذارید. باکس ، کتاب ، ظروف دکوری مثل سفال ایرانی میتواند روی میز شما قرار بگیرد. یک میز شلوغ پر از وسایلی که شما دوست دارید حس صمیمی‌تر و راحت‌تری به فضای نشیمن شما خواهد داد و این فضای زندگی را دلچسب‌تر و چشمگیرتر میکند.

در این نشیمن خودمانی کنار شومینه طراح از پارچه گلدار وینتیج برای روکش مبلمان استفاده کرده است و میز وسط دارای رومیزی هندی است که به فضا حس انگلیسی میدهد. شما هم میتوانید برای میز وسط از رومیزی بزرگ که کل میز را بپوشاند. ترمه ایرانی برای دکوراسیون سنتی انتخابی زیبا و مجلل است.

نوعی از چیدمان که اخیرا در طراحی دکوراسیون زیاد میبینیم قرار دادن یک سبد یا سینی روی میز است که میتواند با اشیا و لوازم دکوراتیو مثل کتاب و شمع و گلدان و غیره پر شود. این روش سطح یکنواخت میز بزرگ شما را میشکند ، بافت جدیدی را به این قسمت اضافه میکند و مد روز است.

در این نشیمن که به سبک معاصر دکوراسیون شده است طراح از یک فانوس بزرگ برای قرار دادن روی میز حصیری بزرگ استفاده کرده است. یک اکسسوری دیزاین جذاب که اتفاقا این روزها زیاد در مغازه‌های فروش اکسسوری‌های دیزاین و دکوراسیون میبینیم. این کار نشیمن شما را برای برگزاری یک مهمانی دوست داشتنی میکند. همه چیز آسان و قابل دسترسی است. سریع شمع‌ها را داخل فانوس روشن کنید و اتمسفری جذاب و صمیمی و برای مهمانان و دوستانتان فراهم کنید.

استفاده از عناصر طبیعی. طراح برای دکوراسیون این اتاق از عناصر برآمده از طبیعت و خالص به این معنی که خیلی از فرم و حالت طبیعی خود فاصله نگرفته باشد بهره برده است. مثل آن کاسه‌های چوبی ، شاخ حیوان و دسته ذره بین روی میز ، شن‌های کف استوانه شیشه‌ای به عنوان شمعدان و ظرف فلزی بدون تزئین و دستکاری زیاد. قرار گرفتن در چنین فضایی حس خوبی را به فرد منتقل میکند. چیدمان میز بعد دیگری به مبلمان ساده میدهد.

چیدمان ساده بدون زرق و برق. اگر دوست ندارید میز وسط شلوغ باشد قرار دادن تنها یک گلدان و گل‌های دوست داشتنی میتواند برای چیدمان میز وسط شما مناسب باشد.

یکی از وسایلی که میتواند روی میز وسط نشیمن قرار بگیرد و به عنوان جزئی از طراحی به کار رود بطری‌های شیشه‌ای است. بطری‌ها در رنگ‌ها و اشکال و سایزهای مختلف وجود دارند که میتوانید متناسب با دکوراسیون آن‌ها را انتخاب کنید. کنار هم قرار گرفتن بطری‌های رنگی در کنار شیشه بی رنگ جالب است. بطری‌ها را در سایزها و اشکال مختلف برای چیدن روی میز وسط انتخاب کنید.

چیدمان میز وسطاختلاف سطح به وجود آورید. اگر هنرمندانه بچینید هر چیزی میتواند زیبایی داشته باشد. برای چیدن میز از قانون ایجاد اختلاف ارتفاع بهره ببرید. وسایلی که روی میز میچینید کوتاه ، متوسط و بلند باشند.

میز وسط حتما یک میز بزرگ نیست. از دو میز کوچک به عنوان میز مبلمان نشیمن استفاده کنید. دو میز کوچکتر انعطاف بیشتری برای چیدمان دارند و رفت و آمد را ساده تر میکنند و جا به جا کردن آن آسان تر است.

در اینجا هم طراح از چند استوانه به جای یک میز بزرگ استفاده کرده است. از تاثیر رنگ‌ها غافل نشوید. از اکسسوری‌های رنگی مثل گل و کتاب برای آوردن رنگ به طراحی به ویژه در کنار میز سفید ساده‌ای مثل این نمونه استفاده کنید.

 

 

چیدمان میز وسط

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: housebeautiful