چیدمان میز قهوه خوری : دکوراسیون شیک و مدرن با این چند ایده

چیدمان میز قهوه خوری : دکوراسیون شیک و مدرن با این چند ایده

خرید میز قهوه خوری به نوبه خود انتخابی تاثیرگذار در دکوراسیون نشیمن است، اما چیدمان میز قهوه خوری بحث دیگری است که باید به همان اندازه مورد توجه قرار گیرد. مسلما میز قهوه خوری شما با یک چیدمان جذاب و چشمگیر خیلی زیباتر از حالت عادی خود به نظر می رسد. این که میز قهوه خوری تان را طوری چیدمان کنید که فضای نشیمن را جذاب جلوه دهد، واقعا هنر می خواهد، اما با وجود گزینه های مختلف دکوری که این روزها قابل تهیه است، کار سختی هم به نظر نمی رسد. کافی است گشتی در میان لوازم دکوری بازار بزنید تا گزینه های متنوع را ببینید و به دلخواه خود انتخاب کنید. در این بین بد نیست با چند ایده جالب در این رابطه آشنا شوید. همراه پویانو باشید.

در چیدمان میز قهوه خوری از کتاب ها کمک بگیرید

کتاب ها دکوری های شیک و متفاوتی هستند. کتاب فقط برای خواندن نیست. این روزها طراح های دکوراسیون به جذابیت حضور کتاب در چیدمان منزل و سایر فضاها ایمان آورده اند. اگر با یکی از آن ها مشورت کنید، به شما خواهند گفت که کتاب تا چه حد بر دکوراسیون منزل تان تاثیر می گذارد. چند کتاب روی میز قهوه خوری تان بگذارید و این ترفند جذاب و هنری را به نشیمن خود اضافه کنید. می توانید لوازم دکوری کوچک را نیز روی سطح کتاب ها قرار دهید.

از مجسمه ها استفاده کنید

مجسمه ها از گذشته تا امروز گزینه های ثابت دکوراسیون بوده اند و هیچ چیز هم قرار نیست این واقعیت را تغییر دهد. اگر اهل هنر هستید یا به هنر و اشیاء هنری علاقه دارید، مسلما از مجسمه ها نیز خوش تان می آید. یکی از بهترین محل هایی که می توان مجسمه ها را قرار داد، سطح همین میز قهوه خوری است. مجسمه های کوچک و مدرنی که امروزه در فروشگاه ها یافت می شوند، گزینه های خوبی برای تزیین میز قهوه خوری تان خواهند بود.

تراریوم را مهمان خود کنید

تراریوم ها از جدیدترین لوازم دکوری هستند که به تازگی به چیدمان منازل را پیدا کرده اند. این باغ های شیشه ای کوچک و زیبا که نمونه مینیاتوری فضای سبز داخل گلخانه ها می باشند، جذابیت خاصی به دکوراسیون می دهند. تراریوم ها فضای کمی می گیرند و در عین حال سبز و جذاب هستند. اگر گیاهان را دوست دارید و با حضور آن ها روی میز قهوه خوری تان موافق هستید، حتما خرید یا ساخت یک تراریوم را در برنامه های آتی خود قرار دهید.

گیاه مورد علاقه تان را بگذارید

بعضی ها دوست دارند هر هفته گل های جدید بخرند و فضای منزل را با حضور آن ها زیبا و خوشبو کنند. اگر شما نیز این عادت جالب را دارید، هیچ جایی بهتر از سطح میز قهوه خوری تان برای قرار دادن آن ها وجود ندارد. از آن جا که بیش تر وقت شما در نشیمن می گذرد، حضور گل ها در فضای نشیمن شما می تواند بسیار روحیه بخش و مناسب باشد. یک گلدان شیشه ای تهیه کنید و هر سری گل های مورد علاقه تان را روی میز بگذارید تا از حضور آن ها لذت ببرید.

یک سینی در نظر بگیرید

تری یا سینی از دیگر وسایلی است که این روزها در چیدمان و تزیین میز قهوه خوری کاربرد دارد. تری ها را برای این به کار می برند که وسایل دکوری روی میز نظم و جای مشخصی داشته باشند. با گذاشتن یک سینی می توان فضای مشخصی را برای دکوری ها در نظر گرفت و سایر قسمت ها را برای منظور دیگری مورد استفاده قرار داد. یک سینی کوچک و زیبا برای این کار کافی است. شما می توانید گل ها و مجسمه های خود را داخل سینی قرار دهید و بقیه قسمت های میز را آزاد بگذارید.

 

 

 

 

چیدمان میز قهوه خوری

تحریریه پویانو