پنهان کردن تلویزیون ؛ چطور تلویزیون را در دکوراسیون منزل مخفی کنیم

پنهان کردن تلویزیون ؛ چطور تلویزیون را در دکوراسیون منزل مخفی کنیم

پنهان کردن تلویزیون ؛ اگر نمی‌خواهید رنگ سیاه تلویزیون بر دکور اتاق تان غالب شود، پس آن را در دکوراسیون تان استتار کنید. امروزه روش‌های جالب زیادی برای پنهان کردن تلویزیون‌ها وجود دارد؛ ا زجمله قاب عکس های موتوریزه، آینه های الکترونیکی و محفظه هایی که از پایین تخت بالا می‌آیند جزو آخرین امکانات برای مخفی کردن تلویزیون ها از دید هستند.

اما چیزی که واقعا برای این کار نیاز دارید صرفا اندکی رنگ سیاه و تنظیم موقعیت مناسب است و به راحتی می‌توانید تلویزیون خود را از دید مخفی کنید.

1- دیوار سیاه بزرگ

پوشاندن دیواری با رنگ سیاه ممکن است ساده ترین روش برای ادغام تلویزیون با پس زمینه باشد.

این اتاق پذیرایی که در Brentwood کالیفرنیا واقع است دارای منظره چشم نواز دامنه کوه در سرتاسر یک پنجره بزرگ است که توسط دیوارهای سفید خالص احاطه شده است و در این حین صفحه نمایش تلویزیون مخصوصا در حالت خاموش از آن جایی که با پس زمینه مشکی ادغام شده است کمتر توجهات را به سمت خود جلب می‌کند و باعث می‌شود این پنجره همچنان کانون توجه اتاق بماند.

2- نوار سیاه

اگر دوست ندارید دیوار کاملی را در خانه خود به رنگ مشکی نقاشی کنید، شاید نوار سیاه کوچکتری روی دیوار پشت تلویزیون مناسب شما باشد. در این اتاق پذیرایی شیک که در میلان ایتالیا واقع است قطعا تلویزیون مرکز توجهات نیست.

3- بالای شومینه

بسیاری از مردم طرفدارا این نیستند که تلویزیون شان را بالای شومینه بگذارند، اما اگر ظاهر آن را دوست نداشتید می توانید اطراف شومینه را نیز به رنگ مشکی نقاشی کنید. این کتابخانه شیک که واقع در سانفرانسیسکو است نمونه مثال خوبی است.

4- کنار شومینه

همین قاعده برای تلویزیون‌هایی که کنار شومینه نصب می‌شوند صدق می کند. این اتاق نشیمن که واقع در سیدنی است دارای شومینه گازی است که نزدیک یک تلویزیون صفحه تخت قرار گرفته که هر دو درون کمد چوبی سفارشی جاسازی شده‌اند. با سیاه نقاشی کردن طبقه مخصوص به آن ها، نه تلویزیون و نه شومینه اطرافش طوری نیستند که بتوانند توجهات و نگاه را به سوی خود معطوف کنند.

5- قفسه های سیاه

در این اتاق پذیرایی شیک لندنی رنگ قرمز روشن تابلوی هنری مدرنی که بالای شومینه آویزان است توجه بسیاری را به سمت خود معطوف می‌کند. اما تلویزیون صفحه تختی که درون قفسه سیاه نصب شده است به آن اندازه جلب کننده توجهات نیست.

6- رنگ چوب سیاه

اگر دیوارهای سیاه رنگ را دوست نمی‌دارید، شاید لوازم چوبی با رنگ سیاه ایده آل شما باشد. این کابینت آبنوسی رنگ پس زمینه مناسبی برای نصب این تلویزیون صفحه تخت فراهم کرده است.

7- همانند دیگر لوازم خانگی

این دیوار لوازم خانگی که در خانه‌ای در بوستون واقع است دارای لوازم توکاری چون یخچال، مایکروفر، فر دوقلو و بله درست حدس زدید تلویزیون صفحه تخت است.

8-بیرون گذاشتن

این پاسیو براق مسقف در اورلاندوی فلوریدا واقع است که در آن بسیاری از تکنیک‌هایی که قبلا بحث کردیم استفاده شده است. دیوار سیاهی که از چوب سیاه رنگ ساخته شده است که برای مخفی کردن تلویزیون صفحه تخت از نگاه ها ایده آل است.

پنهان کردن تلویزیون

9- پنهان کردن تلویزیون در یک دیوار

گاهی اوقات زمانی که در حال پخت و پز در آشپزخانه هستید ممکن است بخواهید همزمان تلویزیون تماشا کنید اما موقعی که شما اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه اپن دارید سخت است جایی برای قرار دادن تلویزیون پیدا کنید، مخصوصا اگر بخواهید آن را موقعی که میهمانان حضور دارند از دید مخفی بکنید. معمار و طراح داخلی Ben Herzog و Kevin Dumais این مشکل را زمانی که در حال طراحی یک اتاق شیروانی در ترابیکا بودند حل کردند. آن‌ها تلویزیون را درون دیواری که به عنوان تکیه گاه نیمکت میز ناهارخوری عمل می‌کرد جاسازی کردند.

 

 

پنهان کردن تلویزیون

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz