طراحی پارکینگ بیمارستان و مرکز انکولوژیک در اسپانیا

طراحی پارکینگ بیمارستان و مرکز انکولوژیک در اسپانیا

ساختمان جدید فضای پارکینگ را برای بیمارستان زنان زایمان و اطفال و مرکز انکولوژیک گالیسیا فراهم می کند که در حال حاضر فاقد تجهیزات مشابه است ؛ و مکان جدیدی را به همراه فضای عمومی و اتصال عابر پیاده بین دو مرکز بهداشتی درمانی ایجاد می کند.

01

معمار: Díaz y Díaz Arquitectos, Rafael Ángel Otero Mosquera

موقعیت: لاکرونیا ، اسپانیا

سازنده: Copasa

مساحت: 10000.0 مترمربع

سال: 2015

عکس‌ها: Héctor Santos-Díez

02

طرح پیشنهادی شامل یک پارکینگ با 366 فضا است که در 10 هزار متر مربع در محل ساختمان توزیع شده است ، با چهار طبقه در زیر زمین در زیر جاده ای که به مرکز انکولوژیک گالیسیا از خیابان A Pasaxe دسترسی می دهد. پارکینگ در مجموع دو ورودی و دو خروجی در طبقات 0 ، -1 و -3 دارد ؛ که مزایایی را برای بهره برداری داخلی از پارکینگ ارائه می دهد در حالی که جریان ترافیک در خارج را نیز بهبود می بخشد.

03

طرح توسط یک خیابان احاطه شده است که بیمارستان زنان زایمان و اطفال و مرکز انکولوژیک گالیسیا را متصل می کند. این خیابان از قسمت پایینی طرح به سمت بالا می رود، ارتفاع 26.15 متری ، واقع در خارج تونل که به بیمارستان زنان و زایمان منتهی می شود ، تا ارتفاع 47.77 متری ، همزمان با اتصال به مرکز انکولوژیک گالیسیا.

04

اختلاف ارتفاع نقشه یک دیوار طبیعی بزرگ تشکیل شده از سنگ و پوشش گیاهی را به وجود می آورد که برای حفاری و ساختمان پارکینگ استفاده شده است. این چیدمان منجر به ایجاد چندین ورودی از ارتفاع های مختلف از سطح خیابان شده است که طرح را مرزبندی می کند.

 

05
03

 

 

تحریریه پویانو|نبیلو