5 راه استفاده پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی

استفاده پارچه گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی

5 راه استفاده پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی

نقوش و طرح های گل دار درشت معمولا به عنوان یکی از اجزا و ویژگی های دکوراسیون سبک سنتی که دارای طرح های پر کار و پر جزئیات هستند شناخته شده است. با این حال طرح گل درشت صرفا به این سبک اختصاص ندارد و می تواند در سبک های متنوعی قرار بگیرند. اگر بدانید که چطور با نقوش گلدار کار کنید ، یکی از جذابیت های خواستنی برای اضافه شدن به دکوراسیون هر اتاقی می توانند باشند. از آنجایی که تنوع گسترده ای از نقوش گلدار وجود دارد و در الگوهای مختلفی در بازار عرضه شده اند، اینکه همانی را پیدا کنید که به دکوراسیون اتاق رویایی شما هماهنگ شود کار سختی نیست. در ادامه همراه پویانو باشید تا با نحوه کار با پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی پذیرایی آشنا شوید.

پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی :

طرح های گل درشت را با رنگ های خنثی ترکیب کنید:

استفاده پارچه گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی
یکی از راه های استفاده از پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم ، این است که آن را با تم رنگی خنثی و طراحی تا حدودی مینیمال ترکیب کنید. انتخاب یک ناحیه از فضای داخلی که دارای رنگ هایی با سایه قهوه ای و سفید است به عنوان زمینه برای طرحی که گلدار یا فلورال floral است فرصت خوبی برای به چشم آمدن این طرح است. در عین حال طرح های گلدار نیازی ندارند که با تکسچرهای دیگر و یا رنگ های درخشان رقابت کنند.

استفاده پارچه گل گلی در مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی

عکس بالا نشان می دهد که چگونه ظاهر این صندلی ها باعث شده اند که صندلی ها به عنوان یک مرکز کانونی در فضای نشیمنی که طراحی خنثی و کسل کننده دارد مورد توجه قرار گیرند. طرح گلداری تاکیدی پارچه مبل ها در کنار گلدان گلی که بر روی میز قرار گرفته است یک سبک خلاقانه را ایجاد کرده است و به فضای اتاق روح بخشیده است. این دو عدد مبل تک نفره به عنوان بخشی از طراحی دکوراسیون به سبک انتقالی برای این فضای پذیرایی می باشند ، عناصر بی نظیر دیگری نیز مانند شومینه با سنگ مرمری و دیوارهای رنگ روشن به خوبی یا نورپردازی پر تزیین و کلاسیک این فضای داخلی ترکیب شده اند.

از طرح های گلدار برای دکوراتیوهای خلاقانه مانند تاج تخت استفاده کنید:

از طرح های گلدار برای دکوراتیوهای خلاقانه مانند تاج تخت استفاده کنید

فکر نکنید که برای استفاده از طرح های گلدار درشت محدود به مبلمان پذیرایی خواهید بود. این تصویر نشان می دهد که طرح های گلدار می توانند در اتاق خواب نیز به عنوان تاج تخت تخت خواب به کار روند و با کوسن های سرویس خواب ست شوند. باز هم می بینید که گل های زیبا روی میزهای پاتختی به عنوان عنصر تاکیدی و کامل کننده فضا عمل می کنند.

استفاده از طرح های گلدار درشت محدود به مبلمان پذیرایی
به این ترتیب شما از همین ایده و مفهوم می توانید برای دیگر اتاق ها استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است بتوانید با تعویض پارچه مبلی یک صندلی عثمانی به طرح گلدار آن را به عنوان یک عنصر تاکیدی در دکوراسیون نشیمن شما به چشم بیاید. این کار باعث می شود که دکوراسیون فضای شما حالتی از سبک کلاسیک را به خود بگیرد که بتواند با هر فضایی هماهنگ شود.

تعویض پارچه مبلی یک صندلی عثمانی به طرح گلدار آن را به عنوان یک عنصر تاکیدی در دکوراسیون نشیمن

به دنبال طرح های گل دار خلوت بگردید

مبل سبز رنگ که دارای رنگ ملایم است و طرح گل سنبل بر روی پارچه آن چاپ شده است.

یک ایده دیگر این است که طرح های گل دار بزرگ را انتخاب کنید اما دارای تم رنگی خنثی و آرام باشد. به جای آن دارای طرح گل با سایه های رنگی ظریف تر مانند طلایی و آبی تیره باشد. فاصله گل ها از همدیگر در این طرح بیشتر است و باعث می شود که طرح زمینه آن بیشتر به چشم بیاید. همانطور که در تصویر بالا میبینید مبل سبز رنگ که دارای رنگ ملایم است و طرح گل سنبل بر روی پارچه آن چاپ شده است.

پنجره ها را از یاد نبرید

طرح گلدار پررنگ و چشمگیر هستید، عناصر کلیدی ای مانند والان ها ، پرده ها و پارچه پرده ای
اگر به دنبال کار با طرح گلدار پررنگ و چشمگیر هستید، عناصر کلیدی ای مانند والان ها ، پرده ها و پارچه پرده ای را فراموش نکنید. این عناصر انتخاب خوبی هستند برای اینکه یک شات رنگی به اتاق هایی با زمینه رنگی خنثی اضافه شود. یک راه آن این است که می توانید پارچه گلدار پرده را با پارچه یک یا دو صندلی و یا مبل تک نفره در دکوراسیون داخلی ست کنید. این کار باعث ایجاد هماهنگی و انسجام بین عناصر دکوراسیون خواهد شد.

تجهیزات پنجره با طرح های گلدار درشت و رنگ های شاد و درخشان به هر اتاقی
مطمئنا، اگر دلتان می خواهد یک استایل هنری و پرکار داشته باشید، تجهیزات پنجره با طرح های گلدار درشت و رنگ های شاد و درخشان به هر اتاقی که اضافه شود تقریبا با هر عنصر دیگری که در اتاق بچینید می تواند هماهنگ شود.

تجهیزات پنجره با طرح های گلدار درشت و رنگ های شاد و درخشان به هر اتاقی

تجهیزات پنجره با طرح های گلدار درشت و رنگ های شاد و درخشان به هر اتاقی

هماهنگی رنگی پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم با بقیه اتاق

سایه های رنگی دیگری با توناژ رنگ نارنجی مانند هلویی و گلبهی در اتاق
یک راه عالی دیگر برای کار با طرح گل دار بزرگ این است که رنگ آن را با کلیت اتاق هماهنگ کنید. همانطور که در تصویر بالا میبینید ، گل های نارنجی با تابلو نصب شده بر روی دیوار ست شده اند. و در ادامه سایه های رنگی دیگری با توناژ رنگ نارنجی مانند هلویی و گلبهی در اتاق وجود دارد که این تم رنگی را یکپارچه در فضای اتاق محسوس کرده است.

طرح های گل دار را با رنگ های ساده ست کنید. برای مثال پارچه گل دار قرمز برای یک اکسسوری مانند کوسن
این ایده همچنین برای مبلمان نیز می تواند به کار رود. ممکن است که مایل باشید طرح های گل دار را با رنگ های ساده ست کنید. برای مثال پارچه گل دار قرمز برای یک اکسسوری مانند کوسن ها برای مبلملن به رنگ قرمز با طرح ساده . سایر المان ها و عناصر داخلی اتاق نیز باید با این رنگ همراه باشند. مثلا رنگ قرمز دیوار که به عنوان تک دیوار به چشم می آید.

عکس پارچه ها و طرح های گل گلی در دکوراسیون خانه تان را با تحریریه پویانو

با انواع سبک ها و طرح هایی که امروزه در بازار وجود دارد ، روش های بی شماری برای ورود طرح ها و چاپ های گلدار یا گل گلی درشت به خانه شما وجود دارد. شما چه ایده هایی جذابی برای ست کردن و پذیرایی از طرح های گل گلی به خانه تان در ذهن دارید. پویانو ار ایده های شما استقبال می کند. عکس پارچه ها و طرح های گل گلی در دکوراسیون خانه تان را با تحریریه پویانو به اشتراک بگذارید.

 

 

 

پارچه های گل گلی در مبلمان و لوازم

تحریریه پویانو