10 وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا در خانه‌های کوچک

10 وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا در خانه‌های کوچک

وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا ؛ وقتی صحبت از طبقه‌ها و وسیله‌های گردان می‌شود، در ابتدا به نظرتان بامزه می‌آید. اما این ایده به جز جدید و متفاوت بودن، بسیار کاربردی برای فضاهای کوچک و دور از دسترس است. با این استفاده از این طبقه‌های گردان می‌توانید تا حد زیادی از فضاهای دور از دسترس و کنج‌ها استفاده کنید. وسایلی که مدل گردان آن شاید به نظرتان عجیب باشد، اما وجود آنها در یک خانه کوچک ضروری است و در استفاده حداکثری از فضا کمک زیادی می‌کند.

کمد گردان برای لوازم کار

 

یک کمد گردان بلند که هر چهار طرف آن قفسه‌های کوچک و بزرگی برای مرتب نگه داشتن وسایل کارهای هنری و کاردستی وجود داشته باشد، یک ایده عالی برای کسانی است که نگران فضای کافی برای وسایل کار خود هستند. با این کار نه تنها فضای زیادی صرفه جویی می‌کنید، بلکه همیشه وسایل کار مرتبی خواهید داشت.

 

طبقه گردان برای ادویه‌ها

اگر یک طبقه گردان برای کنج کابینت آشپزخانه خود تهیه کنید، می‌توانید تمام ادویه‌ها را داخل آن قرار دهید. با این کار نه تنها از کنج بی‌استفاده کابینت استفاده کرده‌اید، بلکه همیشه به راحتی به همه ادویه‌ها دسترسی خواهید داشت.

کمد گردان چند منظوره

اگر فضای کافی برای نگه‌داری کیف و کفش‌ها ندارید، این ایده برای شما بسیار کاربردی است. با داشتن یک کمد گردان که یک طرف آن جاکفشی، دو طرف آن فضایی برای نگه‌داری و آویزان کردن کیف‌ها و یک طرف دیگر آن یک آینه قدی است، با یک تیر چند نشان می‌زنید.

 

جاکفشی گردان

 

با این ایده مشکل کمبود فضای کافی برای نگه‌داری کفش‌هایتان برای همیشه حل خواهد شد. این جاکفشی شاید کمی از یک جاکفشی معمولی جاگیرتر باشد، اما به اندازه چند جاکفشی فضا برای نگه‌داری کفش‌ها خواهید داشت.

 

طبقه‌های گردان برای کنج انبار

از ایده طبقه‌های گردان برای جای ادویه‌ها می‌توانید در انباری نیز استفاده کنید. با نصب صفحات گردان در کنج طبقات، به راحتی به همه وسایل این قسمت دسترسی خواهید داشت.

 

طبقه‌های گردان کوچک برای لوازم خیاطی

لازم نیست حتما طبقات بزرگی برای این ایده استفاده کنید. چند ظرف که روی هم نصب شده باشند هم برای این کار کافی است. شاید در ابتدا به نظرتان برسد خیلی فرقی در صرفه جویی ندارند، اما وقتی به دلیل نظم وسایل و تمیز بودن میز کارتان سرعت عملتان بیشتر شد از داشتن چنین طبقه‌هایی خوشحال خواهید بود.

 

جعبه زیورآلات گردان

 

جعبه زیورآلات گردان یک ایده ساده و کاربردی برای کسانی است که زیورآلات زیادی دارند و همیشه از کمبود جا برای نگه‌داری آنها گلایه می‌کنند. حتما لازم نیست به دنبال خرید چنین وسیله‌ای باشید. با کمی خلاقیت خودتان می‌توانید یکی از آنها را بسازید.

جاحوله‌ای گردان

این وسیله برای حمام‌های کوچک یک ایده مناسب و کاربردی است. در عین حال که در حالت عادی فضای کمی را اشغال می‌کند، در صورت لزوم به صورت چرخشی باز می‌شود و فضای کافی برای آویزان کردن چندین حوله را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تخت‌خواب و کتابخانه گردان

اگر اتاق خواب بسیار کوچکی دارید و فضای کافی برای داشتن یک تخت خواب معمولی را ندارید، این ایده می‌تواند به شما کمک کند. داشتن یک تخت خواب گردان، نه تنها فضای کافی برای سایر فعالیت ها را در طول روز در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه از سمت دیگر آن می‌توانید استفاده کنید و یک کتابخانه بزرگ و زیبا داشته باشید.

جای لوازم آرایش گردان

وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا

 

از ایده جعبه زیورآلات برای مرتب و کم جا نگه داشتن لوازم آرایش نیز می‌توانید استفاده کنید. یک وسیله گردان کوچک با چند سبد، فضای کافی برای نگه‌داری همه وسایلتان را برای شما فراهم می‌کند.

وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا
وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا
وسیله گردان به عنوان ارگانایزر فضا

 

تحریریه پویانو