هتل های برتر سال 2017

هتل های برتر سال 2017

هتل های برتر سال 2017 : برای سفرهای سال جدید به دنبال مقصدی گشته‌اید؟ در این متن ما برای مسافرانی که به طراحی اهمیت می‌دهند ده تا از بهترین هتل‌های 2017 را –چه هتل‌های شهری و چه ساحلی یا روستایی- معرفی کرده‌ایم.

هتل آلیلا یانگشو، چین، طراحی توسط گروه معماری وکتور

گروه معماری وکتور یک کارخانه متروک قند و شکر را در شهر کوهستانی یانگشو در چین تبدیل به این هتل کرده‌است که ویژگی شاخص آن بناهای سنگی شیروانی‌داری است که مکمل معماری صنعتی وضع موجود آنجا هستند.

این هتل در یک گردنه در میانه دو کوه آهکی قرار دارد و این ویژگی، این محل را به منطقه‌ای محبوب برای توریست‌ها در منطقه گوانگشی تبدیل کرده‌است تا در مناظر دیدنی آن قرار گیرند.

 

 

خانه درختی تولوم هتل های برتر سال 2017 ، مکزیک، طراحی توسط دفتر طراحی CO-LAB

این مهمانخانه سفیدرنگ بتنی در اقامتگاه تولوم در مکزیک با شاخ و برگ‌های انبوهی از درختان استوایی احاطه شده‌است و به لطف یک روف‌تراس بزرگ دیدی وسیع از بالا به این درختان وجود دارد.

این مهمان‌خانه خصوصی پنج اتاقه دارای نمای صیقلی از بتن سفیدرنگ است و نسبت به جاده ساحلی اصلی عقب‌نشینی کرده‌است.

 

هتل کرین، دانمارک، طراحی توسط آرکژنسی

دفتر معماری آرکژنسی سازه یک جرثقیل زغال‌سنگ را در بندرگاه کپنهاگ به یک اقامتگاه دونفره لوکس تبدیل کرده‌است که شامل امکانات خواب و یک حمام اختصاصی می‌باشد.

 

این جرثقیل در لبه نوردهاون -یکی از بزرگترین بندرگاه‌های تحت بازسازی در پایتخت دانمارک- و روی یک اسکله قرار گرفته و توسط یک پل متحرک –مانند یک پلکان قابل دسترسی است.

 

هتل ادن‌لاک، اسکاتلند، طراحی توسط گرزیوینسکی+ پنز

دیوارهایی به رنگ‌های پاستلی، مبلمان حصیری و مقدار قابل توجهی گیاهان سبز درون این هتل در ادینبرگ به چشم می‎‌خورد. این هتل را استودیوی نیویورکی گرزیوینسکی+  پنز در تضاد با نمای سنگی خارجی این ساختمان که متعلق به قرن هجدهم میلادی است طراحی نموده‌است.

 

این استودیو مجموعه‌ای از مصالح گرمسیری را انتخاب کرد تا با خانه‌های تراس‌دار سبک جورجین در تضاد باشد و رنگ گرم نور اسکاتلندی را که از پنجره‌های بزرگ وارد فضا می‌شود تقویت کند.

 

هتل آنویل، ایالات متحده آمریکا، طراحی توسط استودیو تک

استودیو تک که در بروکلین قرار دارد مجموعه‌ای از سازه‌های قدیمی را به این مهمان‌خانه دنج تبدیل کرده‌است. این هتل نزدیک به چشم‌انداز ناهموار کوهستان تتون و پارک ملی یلو استون قرار دارد.

49 اتاق هتل آنویل به دو دسته ساختمان‌های یک و دوطبقه تقسیم می‌شوند که اولین بار بعنوان یک متل در دهه 1950 ساخته شدند.

 

 

هتل ند، انگلستان، طراحی توسط گروه معماری سوهو هاوس

یک بانک قدیمی در شهر لندن که در سال 1924 توسط معمار انگلیسی ادوین ند لوتینز طراحی شده‌بود توسط گروه معماری سوهو هاوس به این هتل، کلوب و سالن باشکوه تبدیل گشته و به افتخار ند به نام او نامگذاری شده‌است.

پیشخوان‌های بانک سابق و رستوران‌های متعددی که در سالن همکف بانک قرار دارند از ویژگی‌های شاخص این مجموعه هستند.

 

هتل At Six، سوئد، طراحی توسط استودیوی طراحی یونیورسال

هتل At Six که در شعبه سابق بانکی به سبک بورتالیست در استکهلم قراردارد خانه‌ای برای یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌های هنری هتل‌ها در اروپا است.

استودیوی یونیورسال که در لندن قرار دارد بازسازی کامل فضای داخلی این مجموعه را برای ایجاد 343 اتاق لوکس برای این هتل در میدان برانکبرگ‌استروگ عهده‌دار شد و ورودی آن را نیز طراحی نمود.

 

خانه بارسلو در مادرید از هتل های برتر سال 2017 ، اسپانیا، طراحی توسط جیم هایون

طراح اسپانیایی جیم هایون در نظر داشت بازدیدکنندگان این هتل را با تلفیق جزییات عربی و آفریقایی با زیبایی فانتزی‌ای که امضای اوست به سفری در گذشته اسپانیا ببرد

از ویژگی‌های برجسته این هتل که درون ساختمانی متعلق به سال 1957 برپا شده، ترکیب اجزای سنتی معماری، طیف‌های رنگی جواهرات و آثار هنری و مجسمه‌های خیال‌انگیز است.

 

خانه فلورا از هتل های برتر سال 2017 ، ایتالیا، طراحی توسط دیه‌گو پاساگنلا

بیش از 20 شرکت ایتالیایی مبلمان اختصاصی برای خانه ویلایی فلورا طراحی کرده‌اند تا طراحی معاصر را در کانال‌های ونیز جاری کنند.

محصول نهایی، فضاهایی کرایه‌ای است که دارای لوازم خانگی هم‌ارز با یک خانه است و حس یک هتل لوکس را در یک خانه سنتی ونیزی تداعی می‌کند.

 

هتل کوتی، فرانسه، طراحی توسط لیندا برگروث

مطابق آنچه معمار این هتل در نظر گرفته، بازدیدکنندگان هتل کوتی با ورود به این هتل غرق در یک تجربه فنلاندی خواهندشد.

میهمانان می‌توانند در یکی از شش اتاقک‌ چوبی واقع در حول اتاق اصلی استراحت کنند و بطور دسته‌جمعی دور یک میز به طراحی ماتیلا و مرز برای صرف یک صبحانه فنلاندی جمع شوند.

 

 

 

 

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو/فاطمه زنگی

منبع: dezeen