نمایش نقاشی بچه ها در منزل و ایده های جدید و متفاوت

نمایش نقاشی بچه ها در منزل و ایده های جدید و متفاوت

نمایش نقاشی بچه ها در منزل ؛ یکی از سرگرمی‌های همه بچه‌ها نقاشی کردن است. نقاشی برای کودکان هم بازی است، هم سرگرمی و هم وسیله‌ای برای رشد خلاقیت آنها. به جای اینکه همه نقاشی‌های فرزندتان را به یخچال بچسبانید، از این هنرهای بکر و خلاقانه برای تزیین منزلتان بهره بگیرید. نقاشی‌های فرزندتان فقط تجربه‌های کودک شما با رنگ و طرح نیست، و می‌توانید از آنها برای تزیین دیوارهای منزلتان به شیوه‌ای مدرن و خلاقانه استفاده کنید.

یکی از ایده‌های ساده و در عین حال کاربردی نصب تعدادی از نقاشی‌های بچه‌ها روی یک دیوار است که در کنار هم به مجموعه‌ای زیبا و چشمگیر تبدیل می‌شود. نقاشی‌های کودکان معمولا پر از رنگ‌های مختلف است، به همین دلیل بهتر است این مجموعه تابلوها را روی دیواری سفید نصب کنید. همچنین بهتر است یکی دو رنگ یا یک تنالیته رنگی (برای مثلا تنالیته رنگ‌های گرم) را به عنوان وجه مشترک کارها در نظر بگیرید تا وقتی تعدادی نقاشی را به دیوار نصب می‌کنید به فضای شما هارمونی و تعادل بصری هدیه کند و باعث آشفتگی و به هم ریختگی فضا نشود.

می‌توانید کاموا، طناب یا نخ‌های ضخیم دیگری را در چند ردیف روی یکی از دیوارها نصب کنید و با گیره نقاشی‌های فرزندتان را به این ریسه‌ها وصل کنید. این ایده راحت‌تر و کم هزینه‌تر از ایده قبلی است و نیازی به دقت در ابعاد و رنگ نقاشی‌های بچه‌ها نیز ندارید. چرا که به راحتی می‌توانید چیدمان و تعداد نقاشی‌ها را عوض کنید.

برای این کار می‌توانید از چند میله نازک که گیره‌هایی از آنها آویزان است نیز استفاده کنید و نقاشی‌ها را با کمک گیره‌ها آویزان کنید.

یک ایده ساده دیگر برای نظم دادن به فضای نمایش نقاشی‌های کودکان، استفاده از تخته شاسی است. چند تخته شاسی را روی یک دیوار مناسب نصب کنید و آن دیوار را به نمایشگاه نقاشی‌های فرزندتان تبدیل کنید. با این ایده هر زمان که بخواهید به راحتی می‌توانید نقاشی‌های جدید را با نقاشی‌های قدیمی عوض کنید و همیشه دیوارهای مرتب و منظمی داشته باشید.

با نصب چند قاب زیبا روی دیوار اتاق کودک یا هر فضای دیگری در خانه، فضایی برای نمایش نقاشی‌ها ایجاد کنید. بهتر است قاب‌هایی را انتخاب کنید که از نظر فرم یا رنگ به یکدیگر شبیه باشند تا وقتی نقاشی‌های رنگارنگ فرزندتان را در اتاق نصب می‌کنید هارمونی داشته باشند.

همچنین می‌توانید داخل این قاب‌ها طناب یا نخ ضخیمی به همراه گیره وصل کنید که گذاشتن و برداشتن نقاشی‌ها راحت باشد.

اگر فضای زیادی برای نمایش نقاشی‌های فرزندتان ندارید و دوست دارید آنها را در جایی از خانه نصب کنید، نگران نباشید. از نقاشی‌ها عکس بگیرید، آنها را به کمک نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های کلاژ عکس کنار هم بچینید و در ابعاد مناسب چاپ کنید. با این کار می‌توانید یک تابلو با تعداد زیادی از نقاشی‌های فرزندتان داشته باشید که در عین حال فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

در نمایش نقاشی بچه ها در منزل می‌توانید فوم یا ورق چوب پنبه‌ای را به دیوار بچسبانید و نقاشی‌ها را با پونز روی آن نصب کنید. همچنین می‌توانید این ایده را با یک تخته وایت بورد یا تخته‌ای فلزی و آهن‌ربا عملی کنید.

اگر به دنبال یک ایده ساده و جالب هستید، این ایده برای شماست. کافی است تنها چند گیره چوبی را روی دیوار نصب کنید و نقاشی‌ها را از آنها آویزان کنید. اگر می‌خواهید این ایده را در اتاق کودکتان اجرا کنید می‌توانید گیره‌ها را قبل از نصب به رنگ‌های مختلف درآورید تا فضای شاد و کودکانه‌تری داشته باشید.

نمایش نقاشی بچه ها در منزللازم نیست همه نقاشی‌های فرزندتان را روی دیوارهای خانه نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم تعدادی از نقاشی‌ها را به روش‌های خلاقانه در منزل نصب کنید و از باقی آنها یک کتابچه اختصاصی برای فرزندتان بسازید. امروزه شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی تصاویر شما را به آلبوم‌های زیبا تبدیل می‌کنند. از آنها کمک بگیرید و یک آلبوم خاص و زیبا از نقاشی‌های کودکتان بسازید

 

 

 

نمایش نقاشی بچه ها در منزل

تحریریه پویانو: خانی