نمایشگاه فرش دستباف تهران – بیست و ششمین دوره نمایشگاه فرش منزل

نمایشگاه فرش دستباف تهران – بیست و ششمین دوره نمایشگاه فرش منزل

نمایشگاه فرش دستباف تهران : این روزها شاهد برگزاری نمایشگاه های متنوعی در زمینه چیدمان منزل هستیم. نمایشگاه فرش تهران نیز از جمله رویدادهایی است که به علاقه مندان هنر و صنعت فرش امکان می دهد از انواع فرش ایرانی دیدن نمایند.

هنر و صنعت بافت فرش در ایران قدمت و اصالت ویژه ای دارد. می توان گفت که در خانه مردم کشور ما هیچ خانه ای بدون حداقل یک فرش ایرانی یافت نمی شود. این نمایشگاه نیز به علاقه مندان و تاجران فرصت خوبی برای بازدید از بهترین انواع فرش ایرانی می دهد.

طبق معمول، امسال نیز برندهای مختلفی در برگزاری این نمایشگاه شرکت دارند. این نمایشگاه که توسط مرکز ملی فرش ایران برگزار می شود، در چندین غرفه و با به نمایش گذاشتن هزاران طرح و رنگ فرش از مدل های مختلف، پذیرای بازدید کنندگان و خریداران می باشد. جالب است بدانید که بازرگانان و مهمانان خارجی نیز همه ساله از این نمایشگاه بازدید و خرید می نمایند.

نمایشگاه فرش دستباف تهران

در اين نمايشگاه تعداد زیادی از صادرکنندگان، توليد کنندگان و مراکز علمي از سراسر کشور به عرضه محصولات خود می پردازند. بازدید کنندگان این نمایشگاه شامل خریدارانی از داخل و خارج کشور هستند. این نمایشگاه از تاریخ ۱ تا ۷ شهریور ماه ۹۶ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و شما می توانید از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن نمایید.

موقعیت:

محل برگزاری این رویداد، نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در بزرگراه چمران می باشد که موقعیت آن را بر روی نقشه مشاهده می کنید.

 

 

 

 

نمایشگاه فرش دستباف تهران

تحریریه پویانو