نمایشگاه صنایع دستی تهران – بیست و هشتمین دوره صنایع دستی مناسب برای دکور منزل

نمایشگاه صنایع دستی تهران – بیست و هشتمین دوره صنایع دستی مناسب برای دکور منزل

نمایشگاه صنایع دستی تهران : یکی از رویدادهای هنری که این روزها در حال برگزاری است، نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران است. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و به نمایش و عرضه محصولات و تولیدات مناطق گوناگون کشور می پردازد که در ۴۰۰ غرفه قابل بازدید می باشند.

صنایع دستی از گذشته تا کنون مهمان خانه های بسیاری از ایرانی ها و حتی مردم خارج از کشور بوده اند و همواره در چیدمان منازل مورد استفاده قرار گرفته اند. شما می توانید با بهره گرفتن از هنر اصیل ایرانی در ساخت صنایع دستی، فضای منازل خود را مطابق فرهنگ ایران شکل دهید.

این نمایشگاه به عرضه محصولات ساخته شده در شهرهای مختلف ایران می پردازد و الگوی دکوراسیون خانه ایرانی را در قالب نمایش این محصولات به نمایش می گذارد. نمایشگاه صنایع دستی فرصت خوبی است تا از صنایع دستی زیبای قسمت های مختلف کشور دیدن کرده و با این هنر اصیل و منحصر به فرد بیش تر آشنایی پیدا کنید.

نمایشگاه صنایع دستی تهراناین نمایشگاه از تاریخ ۱ تا ۷ شهریور ماه ۹۶ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود. . سالن های تحت پوشش این نمایشگاه، سالن ۸ و ۹ و سری ۲۵ خواهند بود. شما می توانید از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید از این نمایشگاه به محل مشخص شده مراجعه نمایید.

موقعیت:

محل برگزاری این رویداد در مجاورت و مصادف با برگزاری نمایشگاه فرش در نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در بزرگراه چمران می باشد که می توانید موقعیت آن را به صورت دقیق بر روی نقشه مشاهده کنید.