نقاشی کردن دیوار با رنگ مگنتیک : جذابیت را به دکوراسیون بیاورید

نقاشی کردن دیوار با رنگ مگنتیک : جذابیت را به دکوراسیون بیاورید

نقاشی کردن دیوار منزل : رنگ مگنتیک به گونه ای از رنگ گفته می شود که خاصیت مغناطیسی داشته و می تواند قابلیت جذب نمودن وسایل زیادی را داشته باشد. این رنگ آهنربایی که در دکوراسیون داخلی نیز کاربرد جالبی دارد، از جمله مواردی است که می توانید برای عوض کردن ظاهر فضای مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. رنگ های مگنتیک مانند سایر رنگ ها روی سطح دیوار قرار گرفته و تنها تفاوت شان با انواع معمولی در این است که فضای مناسبی برای نصب نوشته ها، عکس ها و بسیاری از چیزهای دیگر که به سطوح آهن ربایی جذب می شوند، می باشند.

پوشش مغناطیسی حاصل از این رنگ، طیف وسیعی با خاصیت آهن ربایی روی سطح دیوار ایجاد می کند که محل مناسبی برای چسباندن وسایل است. وسایلی که قابلیت جذب توسط آهن ربا را داشته باشندف می توانند بدون هیچ واسطه ای و به راحتی روی سطح دیواری که با رنگ مگنتیک پوشانده شده است، نصب شوند، اما در صورتی که خود وسیله قابلیت جذب توسط آهن ربا را نداشته باشد، می توان از نوارهای مغناطیسی استفاده کرد که به پشت وسیله مورد نظرتان چسبیده و به این شکل، آن را برای چسبیدن به سطح دیوار مناسب می سازند.

برای اجرای این رنگ روی سطح دیوار، می توانید از قلم مو یا غلتک استفاده کنید. این رنگ نیز مانند سایر رنگ ها پس از اجرا روی سطح دیوار، نیازمند زمان برای خشک شدن است. معمولا یک لایه رنگ می تواند به خوبی خاصیت مغناطیسی لازم را از خود نشان دهد، اما اگر احساس می کنید به نیروی بیشتری جهت نگه داشتن وسایل خود نیاز دارید، می توانید مجددا روی سطح نقاشی شده را رنگ بزنید تا به واسطه پوشش مضاعف، خاصیت مغناطیسی سطح مورد نظر افزایش پیدا کند.

به طور کلی برای جلوگیری از تفاوت ضخامت بین رنگ مگنتیک با دیگر قسمت ها که با رنگ معمولی پوشانده شده اند، بهتر است رنگ مگنتیک را در تمام سطح دیوار اجرا کنید. در صورتی که می خواهید پوشش مغناطیسی را تنها در قسمت خاصی از سطح دیوار اجرا کنید، بهتر است در اطراف قسمت رنگ زده شده از یک قاب دکوراتیو بهره بگیرید تا این تفاوت مشخص نشود.

نقاشی کردن دیواررنگ مگنتیک می تواند برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان که می خواهند نوشته ها و نقاشی ها خود را همراه با دیگر چیزها به سطح دیوار بچسبانند، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین می توان از این رنگ برای درست کردن یک فضای مخصوص جهت نصب عکس های خانوادگی استفاده کرد. با این کار، شما مجبور نخواهید بود سطح دیوار را با میخ سوراخ کنید و می توانید به راحتی چیدمان عکس ها را روی دیوار تغییر دهید که از مزیت های منحصر به فرد این رنگ ها به شمار می رود.

رنگ مگنتیک پایه آب مغناطیسی برای استفاده در فضاهای خشک داخلی و ایجاد خلاقیت و نوآوری در دکوراسیون منزل بسیار مناسب است. شما با اجرای این رنگ روی سطح دیوار می توانید به سادگی استیکرها و اشیاء مغناطیسی را به آن بچسبانید. علاوه بر این، رنگ های مگنتیک از تنوع رنگی گسترده ای برخوردار بوده و در انواع طیف ها موجود می باشند که باعث می شود گزینه های مختلفی را برای انتخاب در اختیار داشته باشید. با کمک این رنگ های شگفت انگیز و جذاب، شما می توانید هر سطح دلخواه را به یک شاهکار مغناطیسی در دکوراسیون داخلی تبدیل نمایید.

 

 

 

نقاشی کردن دیوار

تحریریه پویانو