20 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه

میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذا خوری

20 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه

میز گرد ناهارخوری ؛ میزهای ناهارخوری در انواع مختلفی عرضه می ‌شوند از مدل های چوبی کلاسیک گرفته تا میزهای مدرن شیشه ای. هنگامی که بحث اندازه مطرح شود، خریداران با گزینه های مختلفی مواجه می شوند از مدل های کوچک دایره ای که می توانند تعداد معدودی افراد دور آن در یک جو صمیمی بنشینند تا میزهای مستطیلی بزرگی که برای 10 نفر یا بیشتر صندلی دارد. در واقع، انتخاب شکل و اندازه میزی که انتخاب می کنید در درجه اول بستگی به این دارد که چه تعداد نفر در خانه شما می خواهند دور آن بنشینند.

میز، کانون توجه هر اتاق ناهارخوری محسوب می شود. بنابراین انتخاب آن نیاز به ملاحظات و دقت بیشتری دارد اعم از توجه به شکل، طراحی، سایز و حتی متریال های مورد استفاده نظیر شیشه، چوب و فلز و…

امروز ما به شما 20 میز گرد شکیل برای اتاق ناهارخوری نشان می دهیم که بیشتر مدل های چوبی هستند چرا که آن ها در بین صاحب خانه ها بیشتر مورد پسند واقع شده اند. پس بدون معطلی، لیست زیر را چک کنید.

محل اقامت خصوصی Barry

01 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذاخوری
میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذاخوری

این خانه شهری طراحی بیرونی سنتی دارد که از آجر، سنگ آهک استفاده کرده و دارای درب های فرانسوی با چند پنجره سر درب در طبقه اول می باشد.

این میز ساده و بی آلایش به خاطر صندلی های ناهارخوری خوش نمایی که دارد زیبا شده است.

اتاق ناهارخوری سنتی نیویورکی

02

برای آن هایی که به دنبال مبلمانی با چوب کیفیت بالا برای میز ناهارخوری هستند، این مبلمان اتاق ناهارخوری Amish که در عکس مشاهده می کنید دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. این میز نمای بسیار سنتی و واقعا زیبا دارد.

03 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذاخوری
میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذا خوری

در این جا، فضای اتاق ناهارخوری به آشپزخانه متصل شده است. این میز و صندلی های ساده به خاطر وجود فرش زیبای زیرشان ظاهری دوست داشتنی پیدا کرده اند.

04

اگرچه این دو اتاق توسط ستون ها و تیرک ها جدا شده اند اما پالت رنگی سازگار و هماهنگ بین آن ها نشان می دهد که آن ها با یکدیگر پیوسته و مرتبط هستند. پالت رنگی قهوه ای موجود در این عکس زیبا و آرامش بخش است. اما سازگاری و هماهنگ بودن دو اتاق مذکور چیزی فراتر از وجود رنگ مشابه است، چرا که پارچه ها و تن های رنگی چوبی استفاده شده در هر دو فضا یک پالت لوکس سرتاسری ایجاد می کنند.

میز ناهارخوری شیک و غیر رسمی

05

ساکنان این خانه به دنبال فضایی بزرگ و لوکس بودند که برای سرگرمی های مداوم انعطاف پذیر باشد و حسی از صیمیت را القا کند. به علاوه آن ها تمایل داشتند ظاهر آن به گونه ای باشد که حاکی از قدمت آن باشد و مشتاق بودند که این ویژگی ها در دیزاین اتاق ناهارخوری شان اعمال گردد.

اتاق ناهارخوری شیک

06

دیوارها و کفپوش کمرنگ باعث شده اند تا صندلی ها کانون توجه این اتاق باشند، درحالی که یک میز گرد با ظاهر غیرمعمول برای این فضای کوچک انتخابی عالی است.

خانه ای سنتی در Wrigleyville

07

فضای ناهارخوری این جا کاملا بزرگ است، بنابراین انتخاب میزی با چنین سایز کاملا بدون اشکال است. فضای اطراف خیره کننده همه چیز را متفاوت می سازد.

اتاق ناهارخوری مدرن

08

ست تماما سفید میز ناهارخوری و صندلی هایش این فضا را فوق العاده تماشایی کرده است. یک ویژگی خوب این میز گرد این است که برای 8 نفر ظرفیت دارد که برای خانواده های پرچمعیت عالی است.

9 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذاخوری
میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذا خوری

شما قطعا متوجه هنر ساخت فوق العاده موجود در این میز ناهارخوری چوبی می شوید. صندلی های ناهارخوری که با نمای میز هماهنگ است جلوه این اتاق را تکمیل کرده است. ظاهر روستیک این فضای ناهارخوری واقعا دنج و دوست داشتنی است.

10

میز ناهارخوری مشکی رنگ کلاسیک با صندلی های سفید راحتی تکمیل گردیده است و با قطعه هنری روی دیوار و چراغ آویز ساده بالای میز هماهنگ شده اند.

11

اتاق ناهارخوری با رنگ پاستلی آبی

یک میز گرد انتخابی عالی برای فضاهای محدود به شمار می رود. میز 4 نفره‌ای که در یک سمت اتاق واقع شده است این خانه را کمی دوست داشتنی تر کرده است.

12

این ست ناهارخوری شخصا متعلق به صاحبان خانه بوده و در واقع مربوط به طراحان نیست، اما طراحان کار جالبی در اطراف این ست دوست داشتنی انجام داده اند. این دکوراسیون طراحی داخلی با جلوه ای واقعا افسانه ای دارد!

13

گذشته از اتاق سرویس بهداشتی، در اتاق ناهارخوری رسمی لوکس نیز سقف های تزئینی و ابزار گچی های بزرگ مشاهده می شود.

14

این میزناهارخوری واقعا ظاهر زیبایی  دارد، اگرچه برای این ست، میز ناهارخوری به طور جداگانه از صندلی ها خریداری شده است. اما این کار امروزه متداول شده است. کل این ست ناهارخوری ظاهر دوست داشتنی دارد و هر کس که آن را ببینید برایش جذابیت خواهد داشت.

15

این میز دارای صندلی های راحتی قرمز خوشرنگ می باشد.

خلاصه این که انتخاب سایز مناسب برای میز ناهارخوری تان کاملا بستگی به دو عامل دارد؛ یکی اندازه اتاق شما و دیگری این که چندنفر می خواهند دور آن بنشینند.

هنگامی که آن را دریافتید، می توانید میز خوبی برای اتاق ناهارخوری خود انتخاب کنید.

همانطور که در برخی عکس های بالا ذکر شد، صندلی ها بسیار مهم هستند اما لزومی ندارد که حتما با میزها ست و هماهنگ باشند.

16 میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذا خوری
میز گرد زیبا و تماشایی برای اتاق ناهارخوری و آشپزخانه ؛ میز گرد غذا خوری

 

20 میز گرد ناهارخوری
میز گرد ناهارخوری

 

19 میز گرد ناهارخوری
میز گرد ناهارخوری

 

18 میز گرد ناهارخوری
میز گرد ناهارخوری

 

17 میز گرد ناهارخوری
میز گرد ناهارخوری

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover