میز پشت مبل Behind Sofa Table و کاربردهای باورنکردنی آن در دکوراسیون منزل

میز پشت مبل Behind Sofa Table و کاربردهای باورنکردنی آن در دکوراسیون منزل

میز پشت مبل : شاید شما هم میزهایی که پشت مبل های نشیمن قرار می گیرند را دیده باشید و با خودتان فکر کرده باشید که این ها دیگر به چه کار می آیند؟ میزهای پشت مبل، نوعی فرنیچر هستند که بیش تر به خاطر تکمیل و زیباسازی دکوراسیون نشیمن به کار می آیند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. به طور کلی، این میزها زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که پشت مبل های شما رو به سمتی غیر از دیوار قرار می گیرد. در چنین حالتی ممکن است ظاهر دکوراسیون فضای مورد نظر خیلی جالب نشود. دقیقا به همین خاطر هم از میز های پشت مبل استفاده می شود.

البته همان طور که گفته شد، کاربرد میز پشت مبل به همین مورد محدود نمی شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها در قسمت های دیگری از منزل نیز بهره بگیرید.

همراه پویانو باشید تا میز پشت مبل و کاربردهای مختلف آن در دکوراسیون بخش های مختلف منزل را بیش تر بشناسید.

میز غذا خوری

اگر در منزل خود فضای مناسبی به عنوان غذاخوری ندارید، می توانید از این میزها کمک بگیرید. در صورتی که میز را پشت مبل های سالن نشیمن خود قرار دهید، می توانید در طرف دیگر میز نشسته و از آن به عنوان میز غذاخوری تان استفاده کنید. در واقع، این میز می تواند نقش اپن آشپزخانه را ایفا کند، اما با این تفاوت که در نشیمن شما قرار می گیرد. با داشتن یکی از این میزها می توانید فضای غذاخوری جمع و جور خود را داشته باشید.

محل مطالعه

یک کاربرد دیگر نیز برای زمانی که میز را پشت مبل ها قرار می دهید وجود دارد. شما می توانید از فضای پشت میز به عنوان محلی برای نشستن و مطالعه استفاده کنید. اگر اتاق کار یا مطالعه ندارید؛ دوست دارید در فضای نشیمن به کارتان برسید و در عین حال فضای قرار دادن یک میز کار بزرگ را ندارید، این میزها می توانند بهترین گزینه شما باشند. کافی است یک صندلی راحت پشت آن ها قرار دهید و به کار خود برسید.

اتاق خواب

اتاق خواب، فضای دیگری است که می توان از میز پشت مبل در چیدمان آن بهره گرفت. در واقع می توان گفت که میز پشت مبل قادر است نقش میز عسلی یا یک میز کار یا دکوری را در اتاق شما بازی کند. اگر انواعی را انتخاب کنید که بتوان پشت آن ها نشست، می توانید میز مطالعه خود را به همین شکل داشته باشید. مدل های کوچک تر نیز برای قرار دادن آباژور و لوازم دکوری به کار می آیند و اگر کشو داشته باشند، فضای بیش تری برای قرار دادن وسایل در اختیار شما خواهند گذاشت.

زیر تلویزیون

اگر به دنبال این هستید که برای تلویزیون خود یک میز تهیه کنید، می توانید میز پشت مبل را در نظر داشته باشید. این میز می تواند به خوبی نقش میز تلویزیون را ایفا کند. حتی اگر تلویزیون شما به دیوار نصب شده باشد، باز هم می توانید با قرار دادن این میز در فضای زیر آن، تصویر شکیل تری به نشیمن تان بدهید. همچنین می توانید وسایل دکوری تان را روی میز بگذارید و سطح آن را زیباتر کنید.

سرویس بهداشتی

شاید برای تان تعجب آور باشد، اما این میزها در چیدمان سرویس بهداشتی هم به کار می آیند. میزهای فوق را می توان همراه با آینه در فضای سرویس بهداشتی به کار گرفت. این میزها فضای سرویس بهداشتی شما را بسیار شیک و زیبا می کنند و معمولا کشوهایی هم دارند که برای قرار دادن وسایل به کار خواهند آمد. البته برای قرار دادن چنین میزهایی باید فضای کافی را در اختیار داشته باشید. می توانید سطح میزها را با گلدان و یک ست سرویس بهداشتی لوکس تزیین کنید.

فضای راهرو

و اما به آخرین کاربرد میزهای پشت مبل می رسیم. اگر راهروی منزل شما خالی است و احساس می کنید چیزی کم دارد، می توانید از این میزها کمک بگیرید. در واقع، این میزها می توانند در نقش میز کنسول وارد عمل شده و دکوراسیون راهروی شما را از حالت یکنواخت و خسته کننده بیرون بیاورند. شما می توانید با نصب یک تابلو در قسمت بالای میز و استفاده از لوازم دکوری، فضای راهرو را زیباتر کنید.

 

 

 

تحریریه پویانو