میز پا تختی در اتاق خواب : این ایده های جالب را امتحان کنید!

میز پا تختی در اتاق خواب : این ایده های جالب را امتحان کنید!

جای میز پا تختی در کنار تخت خواب شما خالی است؟ با این حساب، بیش تر از این معطل نشوید و این وسیله کوچک و پرکاربرد را تهیه کنید. شاید تا به حال زیاد به این وسیله اهمیت نداده باشید، اما میز پاتختی کاربرد قابل توجهی دارد. زمانی که می خواهید به تخت خواب بروید یا از خواب بلند شوید، این میز در دسترس شماست و می تواند وسایل مورد نیازتان را روی سطح خود جای دهد. همچنین می تواند محل قرار گرفتن آباژور و ساعت شما باشد. خلاصه این که هر طور فکرش را کنید، وجود این میز به کارتان خواهد آمد.

نکته جالب این است که برای داشتن یک میز پاتختی نیازی به خرید و صرف هزینه زیاد ندارید. اگر با ایده های خاص میانه خوبی دارید و ترجیح می دهید چیدمان اتاق خواب خود را متمایز انجام دهید، می توانید به سراغ وسایلی بروید که شاید میز نباشند، اما به خوبی از پس ایفا کردن نقش یک میز بر می آیند و حتی شاید اگر دقیق تر به آن ها نگاه کنید، ظاهر جذاب تری نسبت به میزها دارند. این وسایل می توانند از میان لوازم قدیمی منزل تان انتخاب شوند یا با تغییر شکل یک عنصر با عملکرد متفاوت ایجاد شوند. شاید همین الان هم یکی از این وسایل را در منزل خود داشته باشید. با این حساب، دست به کار شوید و میز پاتختی متفاوت و مخصوص خودتان را ایجاد کنید.

در این مطلب، چند ایده جالب برای استفاده از وسایل و عناصر مختلف به عنوان میز پاتختی به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

جعبه چوبی

شاید تا به حال به فکرتان نرسیده باشد، اما جعبه های چوبی بدون استفاده ای که می توانید به راحتی تهیه شان کنید، قادرند نقش میز پاتختی را در اتاق خواب شما داشته باشند. کافی است ظاهر این جعبه ها را شکل دهید و آن ها را به صورت وارونه روی زمین بگذارید. اگر دوست داشته باشید، می توانید جعبه را رنگ بزنید و با رنگ دکور اتاق خود ست کنید. همچنین می توانید برای آن چرخ در نظر بگیرید تا راحت تر قابل جا به جا کردن باشد.

چمدان قدیمی

اگر هنوز هم چمدان های قدیمی تان را نگه داشته اید، وقت آن است که از آن ها استفاده کنید. این یک ایده کلاسیک و کاملا متمایز است که می تواند ظاهر اتاق تان را عوض کند. چمدان های قدیمی می توانند نقش میز پاتختی تان را ایفا کنند. کافی است تعدادی از آن ها را روی هم قرار داده و ارتفاع شان را به حدی برسانید که به عنوان میز قابل استفاده شوند.

چهارپایه کوتاه

یکی دیگر از وسایلی که می تواند در نقش میز پاتختی به کمک شما بیاید، چهارپایه است. چهارپایه های کوتاه، ارتفاعی در حد میز پا تختی دارند و سطح آن ها برای قرار دادن وسایل کوچک کافی است. اگر یک چهارپایه دارید که از آن استفاده ای نمی کنید، آن را کنار تخت خود بگذارید و برای این کاربرد جدید از آن بهره بگیرید.

صندوقچه عتیقه

وسایل عتیقه می توانند چیدمان منزل را بسیار جالب تر کنند. وجود یک یا چند وسیله عتیقه در میان لوازم قدیمی شما می تواند یک موهبت باشد. برخی از افراد هنوز هم صندوقچه های قدیمی خانه پدری خود را نگه داشته اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، صندوقچه را بیرون بیاورید و آن را به عنوان میز پاتختی متمایز و جذاب خود مورد استفاده قرار دهید.

کنده درخت

برای این که یک میز پا تختی جالب داشته باشید، می توانید به صورت مستقیم از طبیعت کمک بگیرید. اگر حال و هوای طبیعی را دوست دارید و می خواهید تم جنگل و فضای سبز را به فضای اتاق خواب تان بیاورید، می توانید به سراغ کنده درخت ها بروید. کنده درخت ها حس خوب طبیعت را به فضای اتاق تان می آورند و با این که شاید سطح مقطع آن ها کوچک باشد، می توانند به عنوان یک ایده دکوری خیلی جالب به اتاق شما شکلی منحصر به فرد بدهند.

 

 

 

تحریریه پویانو