مدل های جدید میز های کاربردی در بالکن و تراس خانه

مدل های جدید میز های کاربردی در بالکن و تراس خانه

میز های کاربردی در بالکن ؛ این روزها در حال لذت بردن از آب و هوای خوب هستیم و کم کم در حال آماده شدن برای فضل پرانرژی و گرمابخش تابستان می شویم. درست است که این روزها متراژ خانه ها کوچک و زندگی آپارتمانی شده است اما از فضاهایی که در فضل تابستان کاربرد بیشتری پیدا میکند. فضای تراس و بالکن خانه هاست. یکی از اوقات خوبی که می توانید در این فصل دوست داشتنی بگذرانید، صرف صبحانه لذت بخش با آرامش در فضای تراس و یا بالکن است.

اگر شما هم علاقه دارید که از صرف صبحانه در فضای نیمه باز بالکن لذت ببرید ، حتی اگر تا به حال هیج فضا و چیدمانی برای دکوراسیون بالکن و تراس خانه تان پیش بینی نکرده اید، گلچین این میزهای بالکن و فضای باز که در ابعاد و متریال های مختلف ساخته شده اند را از نظر نیندازید. این میزها قابلیت ایستایی به نرده ها و تکیه گاه ها را دارند . جمع و جور ، کاربردی و از همه مهمتر زیبا هستند.

در پایین لیستی از میزهای کم جا و کاربردی بالکن را مشاهده می کنید.

میز های کاربردی در بالکن ؛ میز هایی که به راحتی روی نرده بالکن کوچک شما نصب می شوند و قابل استفاده اند.

 

همانطور که می بینید تمامی این میزها کم جا هستند و هیچ فضایی از بالکن شما را اشغال نمی کنند. بنابراین صاحبان بالکن های کوچک نیز نمی توانند بهانه بیاورند. این میزها از متریال های مختلف ساخته شده اند. از جنس شیشه ، فرفورژه ، چوب و پلاستیک.

میزهای بالکن که خودتان می توانید بسازید

اگر خودتان به کار نجاری وارد نیستید می توانید یکی از این نمونه ها را از روی عکس به نجار و صاحب فن نشان دهید و از روی آن بسازید. به خصوص عکس آخر  که هم جایی برای نگهداری ظروف و لیوان دارد و به دیوار نصب می گردد.

میز های کاربردی در بالکن