۷ میز آشپزخانه کوچک با فضای زیاد

۷ میز آشپزخانه کوچک با فضای زیاد

۷ میز آشپزخانه کوچک با فضای زیاد ؛ اگر با مشکل کمبود جای شدید در آشپزخانه کوچکتان مواجه هستید بد نیست که به فکر اضافه کردن یک میز جادار به آشپزخانه خود باشید. البته ممکن است در نگاه اول افزودن یک میز به آشپزخانه ای با فضای کوچک متضاد به نظر برسد اما خوب است بدانید که مجموعه بسیار عالی از میزهای کوچک برای آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که بسیار پرکاربرد و مفید هستند.

1

ما در اینجا لیستی از ۷ میز کوچک آشپزخانه برایتان آورده ایم که آنها را اصطلاحا میز ابزار، تخته آشپزخانه و یا چرخ آشپزخانه می گویند! مزیت آنها در این است که ارزان قیمت، محکم و همه کاره هستند، از دیگر مزیت هایشان در زیر به آنها اشاره می شود:

آنها به عنوان وسایل چند منظوره ای هستند که جای بیشتری را برای جاسازی ظروف آشپزخانه فراهم می کنند.
برخی دارای جای مخصوص حوله و دستمال آشپزخانه هستند
بسیاری دارای چرخ های قفل دار هستند که هنگام نیاز می توان آنها را از سر راه کنار کشید و یا در اتاقی دیگر استفاده کرد.
برخی دارای یک تخته هستند که به عنوان یک طبقه اضافی برای جا دادن مواد و ظروف استفاده می شوند.
برخی دارای میزهای کوچک لولایی در اطراف هستند که هم فضای میز را افزایش می دهد و هم به عنوان میز صبحانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

میز آشپزخانه کوچک با فضای زیاد
میز آشپزخانه کوچک با فضای زیاد

میزهای طبقاتی لولایی

این دسته از میزها ابتکار بسیار جالبی هستند و قابلیت تا شدن به صورت یک تخته صاف را دارند. چارچوب و پایه ها از فلز استیل ضد لک و جنس طبقات چوبی می باشد. شامل یک تخته پارکت در بالا که باعث استحکام و دوام بیشتر به میز می شود.

3
میز چوبی آشپزخانه مدل Altra

این یک نوع میز بسیار مدرن آشپزخانه است که بسیار شیک و صنعتی است. این میز داری چندین طبقه است شامل طبقاتی مخصوص جای ۱۲ شیشه. طبقات از جنس چوب درخت بلوط با ظاهری روستایی هستند. این میز همچنین دارای چرخ برای تسهیل در جابجایی است.

4
میز آشپزخانه مدل Ikea Grundtal

این میز آشپزخانه سبک و کم هزینه دارای یک کشوی کوچک و جا شیشه ای است. همچنین دارای یک سبد بزرگتر در زیر برای لوازم بزرگتر است.

5
میز کابینت دار با تخته های تاشو

رویه این میز به واسطه تخته های تاشویی که دارد تا ۲ برابر اندازه اولیه بزرگتر می شود و به عنوان یک میز صبحانه دو نفره بسیار مناسب است. چرخ های قفل شونده آن را ثابت نگه می دارند تا زمانی که قصد جابجا کردنش را داشته باشید. یک کشو و یک کابینت دو دره فضای بیشتری را برای ذخیره سازی فراهم می کنند.

6میز کار و سرگرمی Apex

این میز استیل ضد لک یکی از بهترین راه حل ها برای آشپزخانه های کوچک هستند. این میز تنوع بالایی از سایز دارد. برای افزایش دوام و استحکام سطح آن، یک تخته آشپزخانه اضافه کنید.

7
میز کار بامبو مدل Linon

چیزی که این مدل میز را بسیار محبوب کرده است سطح گرانیتی محکم آن است. سنگ گرانیت هزینه نگهداری بالایی ندارد و طول عمرش بسیار زیاد است همچنین بسیار مدرن است و برای صاف کردن خمیر نان و کسانی که به نانوایی علاقه مندند گزینه بسیار عالی است. تنوع کاربردی فراوانی هم دارد از کشو گرفته تا قفسه و سبد و جا حوله ای.

8

میز دکوردار Baxton Meryland

این نوع میز نمای بسیار سفید، براق و تمیزی دارد، همراه با یک تخته در بالا، یک جا حوله ای و یک جا ادویه ای در کنار آن، به علاوه کشوها، کابینت، و قفسه ها در زیر.

9

میز و کابینت آشپزخانه Winsome Mali

این نوع میز هم یک میز کوچک و بسیار مناسب است برای افزایش فضای ذخیره و فراهم آوردن یک میز کارخوب. یکی از قفسه ها قابل برداشتن است تا ظروف و اسبابی که ارتفاع بلند دارند را بتوان جا داد.

منبع: freshome

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو| سجادی