میز آرایش اتاق خواب‌

میز آرایش اتاق خواب‌ از مبلمان مهم و ضروری در اتاق دخترها است. اگر شما هم یکی از آن‌ها را در اتاقتان دارید میدانید که احساس نشستن مقابل آیینه و آماده شدن برای رفتن به بیرون یا مهمانی مقابل شیشه‌های عطر و جعبه جواهرات چقدر لوکس و لذت بخش است. اما اگر فضای کافی برای داشتن میز آرایش در اتاقتان ندارید با این مطلب پویانو همراه شوید. ۱۰ نمونه میز آرایش برای اتاق خواب های کوچک به عنوان نمونه آورده شده است تا شما هم بتوانید با ایده گرفتن از آنها میز آرایش خود را در اتاق کوچکتان داشته باشید.

هم میز آرایش هم میز پاتختی

اتاقی با فضای محدود نیاز به چیدمانی هوشمندانه دارد. این میز کلاسیک و به رنگ سفید درست در کنار تخت خواب قراد گرفته است به این شکل هم میتواند به عنوان میز کنار تخت کاربرد داشته باشد و هم میز آیینه آرایش محسوب میشود. شما با قرار دادن آباژور خود روی این میز آن را در کنار تخت خود دارید و میتوانید زمانی که آماده ی خواب هستید و میخواهید اندکی مطالعه کنید آن را روشن کنید. اگر میز به حدی کوچک بود که نمیتوانستید آیینه را روی آن قراد دهید آیینه را به دیوار نصب کنید.

ترکیب دلخواه خودتان را بسازید

لازم نیست به فروشگاه بروید و یک میز آرایش و یک آیینه و صندلی ست و با هم بخرید. شما میتوانید میز آیینه دلخواه خودتان را داشته باشید. این فضای آرایش متشکل از یک میز مدرن با رویه و پایه‌های شیشه‌ای ، آیینه با قاب چوبی طلایی و صندلی آنتیک است که در کنار هم به خوبی کار میکنند. این نمونه‌ای از ترکیب جدید و قدیم و ظاهری در نهایت زیبا و جذاب است.

میز تحریر یا میز آرایش

یک شباهت بدیهی میان میز تحریر و میز آرایش وجود دارد. هر دو نیاز به یک سطح صاف برای قرار دادن وسیله‌ها دارند  به علاوه یک صندلی راحت برای نشستن و انجام کار. بنابراین اگر اتاق شما فضای کافی برای داشتن هر دو میز تحریر و میز آرایش را ندارد یک میز به سبک کلاسیک انتخاب کنید که هر دو کار را انجام میدهد. فراموش نکنید که چنین کاری برای کسانی که لپ تاپ دارند مناسب است چون سیستم کامپیوتر به تنهایی فضای بسیار زیادی اشغال میکند.

پایین تخت خواب

در یک اتاق مستر که کل دیوار را تخت خواب دو نفره اشغال کرده است میتوان از قسمت پایینی تخت اگر که بلتد باشد استفاده کرد. این میز حتما باید ارتفاع کمتری از تخت داشته باشد به اضافه اینکه خیلی آیینه بزرگی نمیتوانید داشته باشید.

گوشه دنج و رمانتیک اتاق خواب

میز آرایش شما از فاکتورهای رمانتیک اتاق خوابتان به شمار میرود. یک میز چوبی زیبا به رنگ عسلی یا کرم به سبک وینتیج و با جزئیات و ظرافت میتواند حس بهتری را به شما منتقل کند. یک میز آیینه کوچک اما زیبا مانند این میتواند در یک کنج پرت اتاق خواب قرار بگیرد که در غیر این صورت این فضا بی استفاده باقی میماند.

میز آرایش اتاق خواب‌میز آرایش پر زرق و برق

با وسعت فضایی که این اتاق مستر دارد پیدا کردن جا برای میز آرایش چالش نبوده است اما انتخاب متریال ، سایز و استایل به گونه‌ای است که برای اضافه کردن زرق و برق و تجمل بوده است. این میز نقره‌ای آیینه‌ای و آیینه بزرگ قرار گرفته بر روی آن درخشش را به اتاق خواب آرام اضافه میکند.

میز آرایش اتاق خواب‌ ، لوکس و سفارشی

اگر فضای اتاق شما به قدری گسترده بود که فضای رختکن و لباس جداگانه داشت بهترین محل برای قرار دادن میز آرایش اما به شیوه‌ای خاص و لوکس است. این میز سفارشی ساخته شده به رنگ کرم نباتی درست در مرکز اتاق قرار گرفته است و کاربر میتواند از نور طبیعی بهره مند شود. روی میز یک آیینه سه تیکه جذاب با انعکاسی خوب و بدون سایه اندازی قرار داده شده است که هر چه بیشتر به این قسمت هویت میدهد و آن را لوکس میکند.

 

 

 

میز آرایش اتاق خواب‌

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: houzz