مدل های طرح خیره کننده یا مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

مدل های طرح خیره کننده یا مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری ؛ این 14 ترفند را برای از بین بردن ظاهر کاملا هماهنگ و یکدست ست مبلمان خود در اتاق ناهارخوری پیاده کنید. مکث‌های طراحی جاهای ویژه‌ای در سراسر خانه شما هستند که باعث می‌شوند شما با دیدن آن توقف می کنید و شیفته زیبایی آن می‌شوید. در این مجموعه ما به این ویژگی‌های قدرتمند اتاق به اتاق نگاه می‌کنیم و دلیل داشتن این ویژگی آن‌ها را بررسی می کنیم.

چیدمان اتاق غذا خوری کاملا کلیشه ای است. یک میز با چراغی در بالای آن در وسط قرار گرفته و صندلی‌های ناهارخوری، یک بوفه یا شاید هم کابینت ظروف چینی ممکن است اطراف آن باشد.

بیشتر افراد مبلمان را به عنوان مجموعه‌ای که مانند یک جایزه با قیمت مناسب می‌ماند خریداری می‌کنند. خوب این اشکالی ندارد اما چند ترفند در این جا و آن‌جا می‌تواند طراحی و سلیقه شخصی شما را به اتاق تان ضمیمه کند.

با اضافه کردن عناصری پویا و جذاب ساختارشکنی کنید. شما می‌توانید با زینت بخشی به دیوار یا سقف، یک اثر اهنری، فرش و یک چراغ روشنایی غیر مرسوم و حتی یک دکوری سر میز خیره کننده یک مکث طراحی ایجاد کنید.

مکث طراحی با اضافه کردن رنگ

درحالی که گچ کاری‌های روی دیوار و این اتاق ناهارخوری در سبک سنتی هستند، اضافه کردن دو درب ریلی قرمز جلوه مدرن قابل توجهی به آن داده است. توجه کنید که چطور این دو درب دارای خطوط مشابه با گچ کاری های روی دیوار می‌باشد.

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

اضافه کردن یک لایه از سبک با فرشی خیره کننده

این به خصوص در تعیین و تفکیک فضای غذاخوری که جزوی از یک طرح پلن باز است مفید می‌باشد.

آوردن کتاب ها

همه افراد از نعمت وجود کتابخانه مجزا بهره مند نیستند و اگر شما یکی از دوستداران کتاب هستید شاید سخت باشد مکان کافی برای نگهداشتن کتاب های تان پیدا کنید طوری که به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید. قفسه های کتاب توکار ترفندی هستند که جلوه‌ای انسجام یافته برای نگهداشتن کتاب ها فراهم می‌کنند. به علاوه آن‌ها می توانند به مکالمات جالب موقع شام دامن بزنند. من به چیدمان بهتر از این برای کلوب شبانه کتاب سراغ ندارم.

این مثال نشان می‌دهد که چطور کتاب های قرار گرفته در این اتاق ناهارخوری پلن باز به پیوند دادن کل فضا به هم کمک می‌کند.

فکر کردن در مورد لوازم روشنایی

مهمترین چیز برای یک چراغ روشنایی در بالای میز ناهارخوری این است که باید سوئیچ تارکننده داشته باشد تا بتوانید به طور دقیق محیطی با روشنایی دلخواه را برای خود ایجاد کنید. به علاوه شما باید آن را در ارتفاع مناسبی در بالای میز نصب کنید تا زمانی که شما و میهمان تان اطراف میز نشستید نور خیره کننده به چشمان تان نتابد. ضمنا هنگام در نظر گرفتن ارتفاع باید به دکوری سر میز یا شمعدانی های روی میز توجه کنید تا مطمئن شوید که از چراغ روشنایی شما به اندازه کافی دور هستند.

دیگر آن که باید چراغی را انتخاب کنید که جلوه ای فاخر و گیرا داشته باشد تا هر زمان که نگاه تان به آن افتاد مجذوب ظاهر آن شوید. در این جا یک گروه از فانوس‌های مراکشی در ارتفاع های متفاوت نصب شده اند و در این اتاق ناهارخوری مکث طراحی خیره کننده‌ای پدید آورده اند.

اضافه کردن نقاشی دیواری

دیوارهای بسیاری از اتاق های ناهارخوری تاریخی با منظره های چشم انداز بزرگ پوشیده شده بودند. این دکوراسیون که در کمبریج ماساچوست اجرا شده ایده تازه‌ای می باشد. این نقاشی دیواری خاص و عجیب جنگل مناسب احساسات سرزنده و شوخ طبعی یک خانواده جوان است.

اجازه دهید اتاق ناهارخوری شما به عنوان گالری هنری کارکردی دو منظوره داشته باشد

استفاده از یک ریل عکس بدین معناست که ساکنان خانه می‌توانند نحوه چیدمان و نمایش آثار هنری خود را تغییر دهند.

این جا نمونه خانواده محورتری را از ایده گالری هنری را مشاهده می‌کنید. این روشی عالی برای توجه کردن به آخرین شاهکارهای کودکان که استحقاق آن را نیز دارند می‌باشد.

اگر ریل عکس ندارید شبکه ای از قطعات مشابه که قاب و پوشش یکسانی دارند استراتژی خوب دیگری برای پر کردن یک دیوار بزرگ در اتاق ناهارخوری است.

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

در مورد بوفه های معمولی تجدید نظر کنید

دیگر قطعات مبلمان می‌توانند طراحی شما را پویاتر کند و با خود رنگ، بافت یا اشکالی ویژه وارد کنند.

برای این کار از ایده هایی نظیر آوردن یک کمد وینتیج، کابینت عتیقه چرخ خیاطی، دو نیمکتی که در بالای هم دیگر قرار گرفته یا هر چیز دیگری که برای شما سطح اضافی فراهم می‌کند سعی کنید کمک بگیرید.

ایجاد کردن جلوه برجسته با یک میز

میز بزرگترین وسیله در این اتاق است. در این فضای سبک روستیک ، میزی با لبه‌های اصلاح نشده به ستاره طراحی دکوراسیون آن تبدیل شده است.

ترکیب کردن صندلی ها

در این نمونه از ایده متضادها پیروی کرده ایم. اگر به دنبال ترکیبی هستید که ظریف تر باشد صندلی های میزبان و میهمانان را در هر دو انتها اضافه کنید، از دو مدل مختلف صندلی به طور متناوب در اطراف میز استفاده کید یا یک یا دو نیمکت به جای صندلی ها وارد کنید.

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

تغییر پارچه مبلی

کوسن های جدید یا دوختن پارچه مبلی جدید برای مبلمان روشی ساده برای آوردن رنگ و نقش به اتاق ناهارخوری است. توجه کنید که چطور این کوسن های صندلی ها تنها عناصر رنگی و نقش دار این اتاق هستند.

در نظر بگیرید که چطور همه چیز با جلوه کلی هماهنگ است

چراغ باریک و خطی، قرنیزهای مشکی اطراف پنجره ها و حتی نقاشی روی دیوار همگی چیدمان دوست داشتنی خارج این اتاق ناهارخوری را تکمیل می‌کنند. به علاوه به منظره دیگر اتاق های دیگر این خانه نیز توجه کنید.

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

سقف را به عنوان یک فرصت طراحی در نظر بگیرید

طراحان به سقف به عنوان دیوار پنجم اشاره می‌کنند. به گچ کاری های زیبا، یک رنگ تاکیدی یا کاغذ دیواری فکر کنید. این سقف با کاشی های صدفی کاپیز رنگین کمانی پوشیده شده است.

اگر در حال بازسازی کامل هستید در مورد قرنیزها، گچ کاری ها و طاقچه ها فکر کنید

آیا به دنبال پنل های چوبی پایین دیوار هستید؟ اگر هستید چه نوع سبک و در چه ارتفاعی می‌خواهید نصب کنید؟ برای پنجره ها و درب ها قرنیز یکسان انتخاب کنید تا جلوه انسجام یافته ای پیدا کنند.

در این اتاق، درب های شیشه ای رنگ شده روی کابینت‌ها و کمدهای توکار، همگی بخشی از ظاهر کلی گچ کاری‌های روی دیوار هستند.

با یک دکوری زیبای سر میز کانون توجه ایجاد کنید

این یکی ساده ترین و ارزان ترین روش برای ایجاد مکث طراحی قدرتمند در اتاق ناهارخوری است. این می‌تواند به اندازه چیدن چند شاخه از حیاط تان ساده و بدون زحمت باشد.

مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری
مکث طراحی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

به ما بگویید که اتاق ناهارخوری شما نیز دارای ویژگی مکث طراحی می‌باشد که با دیدن آن ذوق کنید؟

 

 

نحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz