معرفی مجلات معماری و معماری داخلی

معرفی مجلات معماری و معماری داخلی

مجلات معماری داخلی ، منبعی کمک کننده برای بالابردن آگاهی و دانش شما در زمینه دکوراسیون داخلی میباشد. تعدادی زیادی مجله معماری در فروشگاه‌های کتابفروشی و یا دکه‌های روزنامه فروشی وجود دارد که در رابطه با دکوراسیون داخلی می‌باشد. می‌توانید هم از طریق عضویت به صورت ماهانه آن‌ها را مطالعه کنید و یا هر زمان که گذرتان به مسیر خریداری این مجلات رسید آن را تهیه کنید. اما امروزه مجلات آنلاین معماری بسیاری در اینترنت وجود دارد که مطالب مفید، کاربردی و مد روز را روزانه به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به یادگیری و مطالعه بیشتر در زمینه معماری داخلی قرار می‌دهد.

collage-2016-11-27

صرف نظر از مطالب آموزنده، این سایت ها با تمرکز بر روی موضوع دکوراسیون داخلی و معماری ، منبع بی شماری از عکس های دکوراسیون الهام بخش برای شما فراهم میکنند، که با چک کردن این منابع ، شما را بی نیاز از مجلات چاپی می کند چرا که روزانه منتشر میشوند و نیازی نیست یک ماه یا دوماه صبر کنید!

لیست منابع معتبری که به صورت روزانه مجله آنلاین دکوراسیون داخلی و معماری آن‌ها به صورت رایگان در دسترس است در ادامه به شما معرفی می‌شود:

 

the-2016-architectural-digest-design-show-kicks-off-tomorrow-at-piers-92-and-94-lead-image-537x307

Architectural Digest

در این مجله طراحی ، خانه‌های مشهور، مکان‌های عجیب و غریب جهان با معماری های خاص بیشتر از همه به چشم می‌خورد. اگر علاقمندید طراحی های معماری چشمگیر و متمایز جهان را مشاهده کنید، این  مجله ، از قلعه‌ها، خانه‌ها، ویلاها و آپارتمان‌های سراسر جهان برای شما تور مجازی برگذار میکند و می ‌توانید برای خانه خودتان ایده‌های فانتزی بگیرید.

1438871976-hbx090115cover-lo

House Beautiful

این نشریه ماهانه، ایده‌های عملی برای طراحی خانه شما ارائه می‌دهد. اتاق خواب‌های رمانتیک، آشپزخانه های کاربردی، سرویس بهداشتی به همراه اطلاعات نوسازی و بازسازی داخلی ساختمان از مطالب منتشر شده منظم این مجله می‌باشد.

veranda-magazinecover

Veranda

این مجله زیبا، 6 بار در سال منتشر می شود. ایده‌های خوبی برای سرگرمی و دکوراسیون خانه ارائه می‌دهد. مکان‌های مختلف جغرافیایی و تاثیرات تاریخی نیز از ویژگی های تاکیدی مطالب این مجله می‌باشد.

معرفی مجلات معماری و معماری داخلی ، مجله دکوراسیون داخلی ، مجله معماری داخلی
معرفی مجلات معماری و معماری داخلی ، مجله دکوراسیون داخلی ، مجله معماری داخلی

Traditional Home

اطلاعات مربوط به فضای داخلی کلاسیک، معماری، هنر، و عتیقه جات در این مجله 8 بار در سال منتشر می شود. مبلمان و اکسسوری های وینتج به همراه تجهیزات مدرن در کنار هم آمده‌اند تا برای خانه خود از آنها برای داشتن یک خانه سنتی و کارآمد ایده بگیرید.

the-most-read-interior-design-magazines-in-2015-elle-decor-magazine

Elle décor

این نشریه،  شیوه زندگی مدروز و مجلل را به همراه تاثیرات سبک معاصر فرانسوی ارائه می‌دهد.

https-%2f%2fwww-discountmags-com%2fshopimages%2fproducts%2fnormal%2fextra%2fi%2f8123-1415203918-romantic-homes

Romantic Homes

شما در این مجله فوق العاده ، ایده های فراوانی در رابطه با داشتن یک خانه گرم و نرم، صمیمی و عاشقانه بدست خواهید آورد.

cover

Better Homes & Gardens

این مجله به شما ایده‌های الهام بخش ، مشاوره برای دکوراسیون خانه یک خانواده شاد را ارائه می دهد.

Archdaily

ژورنالی کامل در زمینه معماری که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. معماری برتر سرتاسر دنیا روزانه به تمامی جهان معرفی می گردد. کیفیت تصاویر و به روز بودن مطالب سایت آرک دیلی را به سایتی بی همتا در زمینه معماری بدل کرده است.

معرفی مجلات معماری و معماری داخلی ، مجله دکوراسیون داخلی ، مجله معماری داخلی
معرفی مجلات معماری و معماری داخلی ، مجله دکوراسیون داخلی ، مجله معماری داخلی

The world of interiors

این مجله ، با زمینه تخصصی معماری ، طراحی داخلی و دکوراسیون به فعالیت  پرداخته است و نمونه‌های برتر از سرتاسر جهان را معرفی می‌نماید. با مطالعه این مجله می توانید از بروزترین مطالب و تصاویر در رابطه با دکوراسیون داخلی جهان باخبر شوید.

mg1186_64icl

مجله معمار

مجله معمار، برگزاركننده جايزه سالا‌نه معمار با هدف اشاعه انديشه و هنر معماری، شهرسازى و ساخت و صنعت در سال 1376 تأسيس شده است. شما در این مجله می‌توانید با نمونه های برتر معماری از سرتاسر جهان آشنا شوید. در ضمن طراحی داخلی ساختمان های مشهور جهان و ایران نیز در این مجله ارائه شده است. این مجله البته به صورت چاپی از فروشگاه های مطبوعاتی قابل دریافت است.

pooyano-interior-design-and-architecture-magazine

 پویانو | Pooyano

مجله آنلاین معماری، معماری داخلی و دکوراسیون داخلی پویانو ، یکی از بزرگترین مراجع از مجلات معماری و معماری داخلی ایرانی در این زمینه است که به صورت گسترده و تخصصی روزانه مطالب به روز و خواندنی را برای علاقمندان منتشر می نماید. در مجله معماری داخلی و دکوراسیون داخلی پویانو دسته بندی متنوع در موضوعات مختلف معماری با کاربری های مختلف منبع ارزشمندی را از جهت آشنایی با معماری و معماری داخلی ایران و سرتاسر جهان فراهم نموده است. همچنین با مطالب مفید و کاربردی در بخش مطالب دکوراسیون داخلی ، مخاطبین علاقمند به طراحی داخلی ، فضاهای بیرونی و طراحی منظر و آموزش دکوراسیون را در نظر گرفته است. تحریریه پویانو ، نیاز فارسی زبانان علاقمند به حوزه دکوراسیون داخلی و معماری را با غنی ترین و جدید ترین آرشیو مطالب تامین مینماید.