مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید در طراحی دکوراسیون داخلی

مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید در طراحی دکوراسیون داخلی

مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید ؛ سیاه و سفید همیشه یک ترکیب شیک و همیشه مد روز است. استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید که با تعدادی رنگ خاص در دکوراسیون داخلی اتاق ست می شوند یک ظاهر پویا و جذاب ایجاد می کند. کاغذدیواری های سیاه و سفید یکی از تم های رنگی همیشه محبوب خریداران کاغذد یواری می باشد به طوری که در آلبوم های کاغذدیواری همواره یکی از طرح های ارائه شده با تم سیاه و سفید چاپ می شود. کاغذ دیواری سیاه و سفید برای هر اتاق و فضایی عالی می شود و خیالتان راحت باشد که به طور اختصاصی به هیچ اتاقی تعلق ندارد. کاغذدیواری سیاه و سفید یک طور خاصی جسورانه است و به همین خاطر فضای اتاق شما منحصر به فرد شما می شود. تضادی که فقط بین دو رنگ سفید و مشکی آنقدر ویژه و یکتا است و بین هیچ دو رنگ دیگری این چنین نیست مطمئنا به فضای اتاق شما شخصیت مخصوص به شما را عطا می کند. برای داشتن چنین اتاقی چه راهی نزدیک تر از اینکه کاغذدیواری سیاه و سفید را به منزلتان دعوت کنید و کنتراست قوی این دو رنگ را با مبلمان و دکوراسیون اتاق ست کنید.

فرقی نمی کند که به سبک کلاسیک یا سنتی یا علاقه دارید و یا اینکه دلتان می خواهد دکوراسیون مدرن ، التقاطی و یا معاصر را برای فضای دلخواهتان آماده کنید. مدل های کاغذدیواری سیاه و سفید برای هماهنگی با تمامی سبک ها همراه شما هستند و شما را محدود به هیچ سبک و دکوراسیونی نمی کنند.

انواع نمونه های کاغذدیواری سیاه و سفید را در پایین می بینید که چطور با دکوراسیون سبک های مختلف ست شده است و به شما کمک می کند که از آن ایده بگیرید

 

کاغذدیواری مدل داماس

یکی از طرح های کاغذدیواری سیاه و سغید که بسیار با رنگ سیاه وسفید پر طرفدار است. مدل کاغذدیواری سیاه و سفید داماس می باشد. این کاغذدیواری با تضاد طرح داماس مشکی بر روی زمینه سفید و یا بالعکس یکی از طرح های کاغذدیواری است که با دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون مدرن جور می شود.

 

بازهم راه راه های بامزه ! طبیعتا هر بار که اسم راه راه به گوش می خورد همه ما طرح راه راه سیاه و سفید به خاطرمان می آید. این مدل کاغذدیواری نیز بسیار با دکوراسیون مدرن هماهنگ می شود . بستگی به خودتان دارد که راه راه درشت یا ریز انتخاب کنید. هر چقدر طرح راه راه درشت تر باشد جسورانه تر است.

کاغذدیواری هندسی سیاه و سفید

کاغذدیواری سیاه وسفید طرح هندسی یکی از کاغذدیواری های محبوب برای دوستداران دکوراسیون مدرن و یا حتی مینیمال است.

 

کاغذدیواری چهار خانه سیاه و سفید

مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید
مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید

مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید
مدل کاغذ دیواری سیاه و سفید