طرح و مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

طرح و مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب ؛ کاغذ دیواری اتاق خواب یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های طراحی در دکوراسیون داخلی می باشد. بنابراین انتخاب مدل کاغذ دیواری اتاق خواب نقش بالایی در جلوه و ظاهر اتاق خواب به فضا می بخشد چرا که دیوارهای یک اتاق بیشتر و زودتر از همه مورد توجه قرار می گیرد. اتاق خواب از آنجایی که فضایی برای آرامش و استراحت افراد خانه می باشد ، توجه لازم به انتخاب درست طرح کاغذدیواری دارای اهمیت بیشتری نسبت به سایر اتاق ها می باشد. فراموش نکنید که خواب و استراحت کافی  باعث میشود احساس رضایت از زندگی بالاتری داشته باشید.

بستگی به این که چه سبک چیدمان و دکوراسیون اتاق خوابی را از پیش طراحی و انتخاب کرده اید مدل کاغذدیواری ای که برای اتاق خواب انتخاب می کنید تفاوت دارد.

 

اگر برای مدل کاغذدیواری اتاق خواب همچنان علاقمند به طرح داماس هستید ، بهتر است یک مدل داماس کوچکتر و کم نقش طرح مانند طرح های کاغذدیواری پیریمتیو را انتخاب کنید به خصوص اگر اتاق خواب شما زیاد بزرگ نیست بهتر است اصلا کاغذدیواری با طرح درشت انتخاب نکنید.

 

هر چه طرح کاغذدیواری اتاق خواب ریز تر باشد اتاق شما بزرگتر نشان داده می شود و چه بهتر که کاغذدیواری های گلدار ریز را برای اتاق خواب انتخاب کنید.

کاغذدیواری طرح دار معمولا برای پشت سرتخت و یا پشت دیواری که میز آرایش را قرار می دهید نصب می کنند. سعی کنید دو دیوار اتاق خواب را نهایت کاغذ دیواری طرح دار نصب کنید و دو دیوار دیگر ساده تر باشد تا فضای اتاق شلوغ به نظر نیاید.

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب
مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

اگر دلتان می خواهد که ساعت ها درون اتاق خواب خوابتان ببرد و البته خواب آرامی داشته باشد از کاغذدیواری های رنگ های آرامش بخش استفاده کنید و فراموش نکنید هر چقدر رنگ تیره تر انتخاب کنید فضا کم نور تر و کوچکتر به نظر می آید.

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب
مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

مدل کاغذدیواری راه راه نیز باعث می شود ارتفاع سقف بلندتر به نطر بیاید. خوب است که کاغذدیواری راه راه را در کنار کاغذدیواری طرح دار ترکیب شود و یک دکوراسیون مدرن تر را به وجود بیاورد.