مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن

15 مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن

مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ درخواست از طراحان منزل‌تان برای ساخت اشیاء و وسایل با ساخت سفارسی مانند مبلمان ایده جالبی است چرا که آن می‌تواند جلوه منزل شما را منحصربه فرد کند.

البته، به عنوان بخشی از اخلاق کاری، طراحان از کپی کردن چیزهایی که برای یک خانه ساخته اند خودداری می‌کنند. طراحان آن ها را تغییر می‌دهند تا قادر باشند برای هر خانه طرح متمایز و خاصی بزنند.

مزیت سفارشی سازی در برابر خرید آماده از فروشگاه‌ها این است که شما هرچه را که بخواهید می‌توانید دقیقا در ابعاد و ظاهر مورد نظرتان داشته باشید.

امروز ما 15 دیزاین برای کابینت‌های آشپزخانه‌های مدرن ارائه می‌کنیم که براساس سفارش‌های مشتریان ساخته شده اند. ما دریافتیم که می‌توانیم کابینت‌هایی داشته باشیم که با استانداردهای خیلی دقیق دارای ساخت سفارشی باشند و همچنان از نظر هزینه بتوانند با برندهای معتبر و مشهور کابینت‌های آشپزخانه رقابتش را حفظ کند.

01

در این آشپزخانه معاصر فسیل مرجان دریایی در بالای ایسلند آشپزخانه، کابینت‌های چوب توس، دراورهای خودکار، کابینت کنجی جادویی و دستگاه قهوه اسپرسو توکار دیده می‌شود.

02

این آشپزخانه مدرن توسط Kodu Design طراحی شده است و نشان دهنده یک دیوار پشت سینک شیشه ای، شلف چوبی و میز ناهارخوری متصل به کابینت برای صرفه جویی در فضا می‌باشد.این چراغ های آویز دایره‌ای از طرح Propellor در ونکوور تقلید شده اند.

03

لمینیت‌های چوبی مصنوعی بافت دار با تاکیدهای استیلی ضد زنگی ترکیب شده که آن‌ها جلوه اسیتلی براق با نگهداری آسان فراهم می‌کنند.

04

در این کابینت‌ها و درواورها طراحی مینمالیستی با رنگ‌های خنثی درهم آمیخته اند. صندلی‌ها به منظور تاکید ظاهر مدرن میز بار استفاده شده اند.

05

کابینت‌های این آشپزخانه توسط طراحان این خانه به طور سفارشی ساخته شده اند. آن ها می‌گویند که معتقدند ساخت کابینت های سفارشی برای آشپزخانه همیشه مشتریان را خوشحال می‌کند چرا که آن‌ها می‌دانند کابینت شان در نوع خود تک است.

06

این آشپزخانه توسط Daniel Altmann از Bethesda location طراحی شده است و این آشپزخانه مدرن نشان دهنده دو خصوصیت است: قرمز براق و رنگ تیره گورخری.

07

سقف قوسی با چراغ‌های آویز دوست داشتنی هماهنگ شده و نمای کابینت‌ها را زیباتر از آن چه که هست نشان می‌دهد. طراح کابینت‌های فلت پنل با درهای شیشه ای مات را با چوب طبیعی و کفپوش هماهنگ کرده است.

08

کانترتاپ گرانیتی، قفسه های سفید با درهای براق آن را مشخصا متعلق به یک آشپزخانه کاملا مدرن می‌کند. کابینت های کوتاه باعث می‌شوند که فضای آشپزخانه روشن و پرروح بماند.

9

همانطور که همیشه گفته می‌شود، هم در مد و فشن و هم در طراحی خانه هایگلاس قرمز مدرن برای آشپزخانه همیشه دستاورد با ارزشی محسوب می‌شود.

10

آشپزخانه و سرویس بهداشتی این خانه توسط European Cabinets و Design Studios طراحی شده است. کابینت های آشپزخانه آن توسط  ARAN Cucine(ایتالیایی) ساخته شده است. این کابینت دیواری دارای درهای تاشو از جنس شیشه‌های لاکی می‌باشد. یخچال و فریز به صورت توکار و هم سطح درون کابینت های بلند نصب شده اند.

11 مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن
مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن

به عنوان مثال خوبی برای آشپزخانه ایتالیایی به این عکس توجه کنید. ترکیبی از سفید و خاکستری روی قفسه خوراکی‌ها و کانترها کشیده شده و روکشی براق نیز روی کابینت‌های ایتالیایی را پوشانده است.

12

کابینت های این آشپزخانه مدرن روکش هایگلاس مشکی دارند. رنگ دیوار با قرمز رنگ آمیزی شده است که جلوه آسیایی به آشپزخانه داده است.

13 مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن
مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن

ما یک مدل کابینت سبک ایتالیایی را در بالا مشاهده کردیم و این جا نمونه ای از مدل اروپایی آن آورده شده است. کابینت های این آشپزخانه از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده اند که کامل کننده ظاهر کاشی‌های آبی پشت سینک می‌باشند.

14

ما در این جا کابینتی به رنگ بژ همراه با متریال هایی به همین رنگ برای دیوار پشت سینک، کانترها و حتی کفپوش مشاهده می‌کنیم.

15 مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن
مدل کابینت‌ آشپزخانه مدرن ؛ طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن ؛ انواع کابینت آشپزخانه مدرن

در این جا کابینت آشپزخانه خیره کننده به رنگ گردویی با دستگیره های استیلی مشاهده می‌کنید که نورپردازی مناسب، ظاهر آن را واقعا روشن و زیبا کرده است.

با نگاه به تمام طراحی‌های بالا ما ثابت کردیم که کابینت‌های آشپزخانه با ساخت سفارشی بیانگر چیزهای زیادی در مورد خواسته‌های مشتری و شخصیت آن‌ها هستند.

از انتخاب رنگ متریال و ظاهر نهایی می‌توان به شخصیت مشتری که آن طرح و سبک را به کار برده پی برد.

15 دیزاین برای کابینت های آشپزخانه مدرن کلکسیون واقعا خوبی است که می‌توانید با یک نگاه کلی آن را بررسی کرده و ببینید که ما می‌توانیم خانه‌های شما را مطابق با خواسته های تان تغییر بدهیم.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover