مدل های جدید پاف برای دکوراسیون منزل

مدل های جدید پاف برای دکوراسیون منزل

این روزها پاف یا همان مبل کوسنی به یکی از اجزای دکوراسیون منازل تبدیل شده است. پاف ها مبل های کوچک و جمع و جوری هستند که به صورت تکی یا در کنار مبل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. پاف ها کاربردهای زیادی دارند و در فضاهای مختلفی به کار می آیند. این مبل های کوچک، فضای کمی می گیرند و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. اگر مایل هستید با نحوه انتخاب و انواع مدل های جدید پاف ها آن ها آشنا شوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

چگونه پاف را متناسب با دکوراسیون انتخاب کنیم؟

چگونه پاف را متناسب با دکوراسیون انتخاب کنیم؟

برای این که یک انتخاب درست از میان انواع پاف های موجود داشته باشید، لازم است ابتدا سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. اگر از سبک های مدرن و مینیمال استفاده می کنید، بهتر است به سراغ گزینه های ساده تر و حجمی تر بروید و تزیینات را حذف کنید. در صورتی که سبک دکوراسیون منزل تان کلاسیک و سلطنتی است، پاف های تزیینی و پایه دار را انتخاب نمایید. برای فضاهایی که به سبک تلفیقی دکوراسیون شده اند، پاف ها از هر دو نوع مدرن و کلاسیک به کار می آیند. در صورتی که سبک های عجیب و غریب را ترجیح می دهید، به دنبال گزینه های خاص و متمایز بروید. در نهایت هم این را به خاطر داشته باشید که لازم نیست رنگ و طرح پاف را با مبل های دیگر ست کنید. تنها کافی است که هارمونی را میان رنگ ها رعایت کنید.

پاف ساده

از محبوب ترین و پرکاربرد ترین انواع پاف که امروزه در بسیاری از منازل به چشم می خورد، می توان به پاف ساده اشاره کرد. پاف های ساده، انواعی از پاف هستند که پایه ندارند و معمولا به صورت یک تکه و تک رنگ تولید می شوند. این پاف ها هیچ گونه تزیینات اضافه ای نیز ندارند و به خاطر ظاهر ساده ای که دارند، برای دکوراسیون منازلی که سبکی مینیمال یا معاصر دارند، بهترین گزینه هستند. شکل این پاف ها به گونه ای است که می توان از آن ها در چیدمان اتاق خواب نیز استفاده کرد.

پاف ساده

پاف کلاسیک

اگر به دنبال این هستید که دکوراسیون داخلی منزل خود را لوکس جلوه دهید یا می خواهید قسمت بی کاربردی از فضای نشیمن یا پذیرایی خود را که دکوراسیون آن به صورت کلاسیک اجرا شده است به یک عنصر جدید اختصاص بدهید، می توانید از میان انواع پاف ها به دنبال مدل کلاسیک باشید. پاف های کلاسیک به شکلی طراحی شده اند که با مبلمان این سبک به خوبی ست می شوند. این پاف ها برای ایجاد ظاهری کلاسیک بی نظیر هستند و حتی اگر رنگ متفاوتی داشته باشند، به زیبایی در کنار سایر مبل ها می نشینند.

پاف کلاسیک

پاف مدرن

پاف های مدرن که از انواع مدل های جدید پاف هستند، شکل های خاص و منحصر به فردی دارند و معمولا با فرم های امروزی تر طراحی می شوند. این پاف ها تنوع طرح و جنس جالبی دارند. شما می توانید پاف های مختلفی با فرم های هندسی مختلف در میان انواع مدرن پیدا کنید که حتی متریال های آن ها هم می تواند دارای تنوع باشد. بسته به این که چه فرم هندسی یا متریال در چیدمان منزل شما غالب باشد، می توانید به سراغ گزینه مناسب بروید.

پاف های مدرن که از جدیدترین انواع پاف

پاف اسپرت از مدل های جدید پاف

برای کسانی که عاشق دکوراسیون داخلی به سبک اسپرت هستند و خصوصا در خانه های مجردی زندگی می کنند، پاف های اسپرت به طرز جالبی بی رقیب هستند. جذابیت فرم و رنگ این پاف ها آن ها را از سایر مدل های موجود متمایز می سازد. پاف های اسپرت به طور کلی با سلیقه جوان ترها بیش تر جور در می آیند و به خاطر ظاهر فانتزی و متفاوتی که دارند، برای چیدمان اتاق خواب هایی که دکوراسیون اسپرت دارند، عالی می باشند. این پاف ها می توانند به عنوان یک عنصر دکوری منحصر به فرد نیز کاربرد داشته باشند.

پاف اسپرت

 

 

 

پاف بافت

یکی از مدل های جدید پاف ، باف بافت است . این پاف ها به خاطر تکسچری که با نوعی نخ به نام نخ تریکو یا کامواهای ضخیم بافته می شوند بسیار جذاب هستند.

پاف بافت

انواع مدل های پاف در دکوراسیون داخلی را در عکس های پایین مشاهده میکنید: