20 مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس

مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت

20 مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس

مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ اگر شما آرایش کردن را دوست می‌دارید، وجود میز آرایش یا میز توالت در حمام یا سرویس بهداشتی تان لازم است. ولی اگر نمی‌توانید آن را تهیه کنید یا مشکل کمبود فضا در حمام خود دارید می‌توانید صرفا یک آینه زیبای تمام قد اضافه کنید تا هر وقت که حمام می‌کنید یا لباس می‌پوشید خودتان را در آن مشاهده کنید.

امروز ما لیستی گردآوری کرده ایم که در آن به شما چند مثال برای میزهای آرایش یا میز توالت نشان می‌دهیم که در حمام خانه‌های این افراد خوش اقبال اضافه شده اند! از این جهت خوش اقبال می‌گوییم که همیشه افراد این امکان را ندارند تا در حمام خود میز آرایش بگذارند. گاهی اوقات افراد میز آرایش را در اتاق مجزای دیگری برای مثال بیشتر اوقات در اتاق خواب قرار می‌دهند.

به عکس های میزهای آرایش زیر که به همراه آینه های زیبا طراحی‌های شیک و جذابی دارند نگاه کنید.

1

در این حمام کف و حاشیه آن نورپردازی شده است که در شب جلوه جالبی پیدا می‌کند.

2

در یک خانواده نسبتا پرجمعیت که افراد همیشه در حال رفت و آمد هستند، یک حمام دنج برای آرامش گرفتن لازم است.

3

ما در این جا یک حمام سبک سنتی با ظاهری خیره کننده مشاهده می‌کنیم که احساس راحتی و آسایش موجود در این حمام را به نمایش می‌گذارد.

4 مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت
مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت

این حمام سیاتل برای خانواده ای پرجمعیت درنظر گرفته شده است و واقعا زیبا و دل باز است.

5

من امیدوارم پارچه روی صندلی میز آرایش متفاوت از چیزی باشد که من فکر می‌کنم، با این حال در کل این حمام ماهرانه طراحی شده و جلوه خیره کننده ای دارد.

6

این حمام شیگاگویی به قدری زیباست که وصف آن در کلمات نمی‌گنجد. در این جا دو کابینت روشویی آینه دار که با یک چهارپایه کوچک جذاب و رنگ‌های دوست داشتنی خنثی تکمیل شده است، مشاهده می‌کنید.

7

این کابینت متقارن ظاهر لطیفی دارد! رنگ های استفاده شده در این فضا نیز به زیبایی به کار رفته اند.

8

در این حمام درجه یک هم از عناصر سنتی و هم مدرن استفاده شده است.  با این کابینت ساخته شده از چوب افرا در حاشیه آینه، والانسی با چراغ های کوچک توکار ساخته شده است. در زیر این آینه یک شلف Deco اضافه شده که نمای قاب آینه را تکمیل کرده است.

9

من مطمئن نیستم که آیا پنجره در این حمام کلمبوس به درستی به کار نرفته یا وان حمام. اما در کل، این حمام همچنان جلوه باشکوهی دارد.

10

حمام همپتون لین(Hampton Lane) ظاهری دارد که شما معمولا در یک کلبه جنگلی آن را می‌بینید.

11

من اول دکوری های روی دیوار را مشاهده کردم، سپس وان را و در آخر این کابینت روشویی زیبا با صندلی های راحتش به چشمم خورد.

12

مهتابی های عمودی روی آینه ها روشنایی بیشتری فراهم می‌کنند درحالی که آینه کابینت روشویی که از دو طرف روشن شده است آرایش کردن و نظافت را آسان تر می‌کند.

13

کابینت روشویی زیبا که به عنوان میز آرایش نیز عمل می‌کند به همراه آینه تمام قد به طور ویژه این حمام آتلانتایی را زیبا می‌کنند.

14 مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت
مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت

در این جا فضای بزرگ دیگری برای حمام وجود دارد که واقعا جالب و تماشایی است.

15

حتی اگر میز آرایش یا همان میز توالت در تصویر دور است، اما من می‌گویم که این یکی همچنان با رنگ مشکی اش ظاهری خیره کننده‌ای دارد.

16

صندلی این ست میز توالت اگرچه ساده است اما ظاهر جالب و دوست داشتنی دارد. به علاوه رنگ کفپوش حمام ظاهر آن را زیباتر کرده است.

17

این میز آرایش گوشه ای برای حمام کاملا کاربردی است چرا که ظاهر آن زیادی زنانه نیست و همسرم هم قادر به تحمل آن خواهد بود.

18- مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت
مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت

این حمام زیبا و لطیف است، نورپردازی در این جا تاثیر زیادی داشته و باعث شده رنگ های موجود در آن لطیف تر به نظر برسند. دلیل این که چرا طراح رنگ سفید را انتخاب کرده است این است که آن روشن ترین و سردترین رنگ است و در فضای داخلی خانه به خوبی عمل می‌کند.

19

یک آینه شبیه ساعت شنی در مرکز حمام روی سطوح آینه ای دیوارهای جانبی منعکس شده و جلوه ای سه بعدی ایجاد کرده است.

20 مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت
مدل میز آرایش یا میز توالت با آینه در حمام و سرویس ؛ انواع میز آرایش ؛ عکس های میز توالت

همیشه سعی کنید میز توالت یا میز آرایشی انتخاب کنید که به طور بالقوه شانس خودنمایی داشته باشد. ست کابینت یا میز توالتی که با کاشی های دوش یا کف حمام ظاهر یکسانی داشته باشد، برای شخصی که دارای اختلال بینایی می‌باشد به سختی قابل دید است و حتی ممکن است بدون دقت کردن متوجه حضور آن نشود.

تصاویر فضاهای بالا چقدر برای شما جذاب بودند؟ آیا آن ها آنقدر شگفت انگیز نبودند که دوست داشته باشید روزی یکی از آن ها را در حمام خود داشته باشید؟ میزهای توالت این حمام ها درست همانند میزهای آرایشی که در اتاق خواب ها گذاشته می شود جلوه‌های لطیفی دارند با این تفاوت که آن ها معمولا با ست تخت خواب هماهنگ هستند و مکان شان در اتاق خواب است.

اگر توجه کرده باشید فرق دیگر آن ها این است که بیشتر میزهای آرایش موجود در حمام و سرویس روی دیوار نصب شده اند اما آن هایی که در اتاق خواب هستند صرفا در اتاق خواب قرار داده شده‌اند و روی چیزی نصب نیستند.

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover