ایده گرفتن از 17 مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی

ایده گرفتن از 17 مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی

مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی ؛ این سینک‌ها که از جنس سنگ، شیشه و حتی بتن هستند ویژگی خاصی به فضای حمام شما اضافه می‌کنند.

گاهی اوقات یک سینک ساده سفید دارای جذابیت و زیبایی کافی برای حمامی که شما در ذهن خود دارید نمی‌باشد. اگر حمام و سرویس شما نیاز به ویژگی بارز و خاصی دارد که همچون ستاره ای در کل فضا بدرخشد از 17 عکس آورده شده در زیر الهام بگیرید که در آن‌ها سینک‌هایی با ظاهر خاص به ویژگی برجسته حمام تبدیل شدند و با سینک‌های معمولی فرق زیادی دارند.

1-این سینک ظریف دیواری جلوه‌ای تقریبا جادویی در این حمام معاصر فراهم می‌کند. لوله تخلیه سینک درون دیوار تعبیه شده است بنابراین دیگر نیاز به لوله تخلیه قابل دید نیست.

2-این سینک کاسه‌ ای درون یک شاخه درخت چنگال مانند نصب شده است که به شیوه‌ای ظریف، زیبایی طبیعت را با خود به درون حمام آورده است. دیوارهای ساده و لوازم بی‌پیرایه این حمام باعث می‌شود تا ویژگی و خصوصیات سینک بیشتر به چشم آید.

آندرهو مور(Andrew Moore) رئیس شرکت Arlington Designer Homes که پیمانکار این پروژه بوده می‌گوید:« این سینک از یک بلوکه سنگی تراشیده شده و وزن حدود 50 پوند دارد. مشتری قبلا به نمایشگاه خانگی در نیومکزیکو رفته بود و شیفته این سینک شده و آن را خریداری کرده بود». صنعتگری در نیومکزیکو این شاخه چنگال مانند را از قطعه ای از چوب درخت کهور ساخته است.

3-این سینک مدرسه‌ای با با کانال های تیره زیرین خود، نوستالژی زیبایی در این حمام مربوط به کودکان اضافه کرده است. طراح شیرهای آب را با پوشش برنجی زیرین آن‌ها هماهنگ کرده و یک فلز کار برای سفارشی کردن ظاهر آن ها تغییراتی در آن انجام داده است.

4-این سینک زرد مستطیلی شکل به این حمام معاصر واقع در اسپانیا جلوه نشاط انگیزی می‌دهد. از آن جایی که این سینک کابینت در زیر خود ندارد این قفسه چرخ دار به عنوان یک فضای ذخیره سازی استفاده شده است.

5-چند ماهی کپور در حال شنا کردن در طرح و نقش این سینک کاسه ای مربوط به این حمام و سرویس الهام گرفته شده از سبک آسیایی مشاهده می‌شود. شیر آب بامبو شکل این سینک جلوه دکوری تعجب برانگیزی به این فضا اضافه کرده است.

6-یک سینک ورقه‌ای با رنگ خاکستری با خود جلوه مدرنی را به این حمام سفید و سرد می‌آورد. لوله ها و لوازم نارنجی رنگ به جلوه سرد این حمام گرما بخشیده است.

7-این سینک چند رنگ متمرکز را به این حمام سبک پاریسی اضافه می‌کند که مخلوطی از رنگ های خنثی خاکستری، سفید، چوبی و فلزی می‌باشند.

8-طراح این حمام و سرویس پوشش‌های فلزی را به درستی در این سینک ترکیب کرده است؛ کاسه این سینک از پوسته فلزی طلایی و لوله زیر آن از روکش نقره ای ساخته شده است.

مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی
مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی

9-بسیاری از چیزهای مربوط به این حمام ظاهری متمایز و خاص دارد مخصوصا کاغذ دیواری آن که برجسته ترین آن هاست. سینک طلایی رنگ چکش خورده این حمام به اندازه کافی ظاهر خاص و درخشان دارد که بتواند نگاه ها را به سمت خود جلب کرده و نمای پرزرق و برق دیوارپوش( کاغذدیواری ) را به تعادل برساند.

10-یک سینک سنگین و ضخیم مرمری روی پایه های برنجی رنگ پرزرق و برق، ویژگی دراماتیک مزین شده‌ای را به این حمام واقع در منهتن(Manhattan) که جلوه ای تاریخی دارد اضافه می پ‌کند.

11-در ادامه به این سینک بتنی سبک روستیک با جلوه دراماتیک توجه کنید که با آینه ای مجلل در این حمام واقع در Austin تگزاس هماهنگ شده است. دیوارها جلوه فاخر و لوکس خود را از پوشش گچی صیقل یافته ذغالی وام می‌گیرند.

12-یک سینک سنگی تیره و چوب گرم با خود متریال های ارگانیک را در اشکالی مدرن به این حمام واقع می‌آورند.

13-این سینک سنگی سیاه رنگ و کابینت زیر آن یک قطعه متصل به هم هستند. پایه ها و لوازم اکرولیکی و کرومی کنتراستی زیبا در برابر رنگ دراماتیک این سینک برقرار می کنند.

14-رنگ‌های زنگاری و برنزی فاخر، این سینک را به کانون توجه فضای این حمام تبدیل کرده است. رنگ کمرنگ دیوارها باعث شده تا ظاهر سینک برجسته تر شده و بیشتر به چشم بیاید.

مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی
مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی

15-این سینک مربعی ظاهری نسبتا ساده دارد اما پایه‌های آهنی آن جلوه مدرن هنر دکو ( Art Deco ) را به آن می دهند. یکی از کاربران که این عکس را ذخیره کرده بود به این اشاره کرد که از میله‌های زیر سینک می‌توان به عنوان آویزهای حوله استفاده کرد.

16-بدیهی است که این سینک‌های سفید دوتایی در حمام واقع در Dublin ظاهر بی پیرایه‌ای ندارند. پایه‌های طلایی رنگ آن ها را مزین کرده و رنگ خاکستری دیوار باعث شده تا جلوه آن‌ها در حمام بدرخشد و به ویژگی جذاب این فضا تبدیل شوند.

مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی
مدل سینک روشویی حمام و سرویس بهداشتی

17-یک سینک سفید ساده درون یک پایه آبی-خاکستری تعبیه شده است که به خاطر لبه‌های انحنادار و شکل خاص خود براق و منحصربه فرد به نظر می‌رسد.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz