مدل دکوراسیون رنگ ارغوانی و طراحی داخلی منحصر به فرد

ارغوانی

مدل دکوراسیون رنگ ارغوانی و طراحی داخلی منحصر به فرد

مدل دکوراسیون رنگ ارغوانی ؛ ارغوانی یکی از طیف های جذاب و خیره کننده رنگ بنفش هستنید. هرچند که ما ایرانی ها عادت کرده ایم که  به طیف رنگ های بنفش به صورت کلی بگوییم  رنگ بنفش ! اما ارغوانی با وام گرفتن بیشتر رنگ قرمز درون خود یک طنازی و زنانگی بیشتری از خود به نمایش می گذارد. گذشته از اینکه چقدر هرکدام از این طیف های رنگی متنوع که فوق العاده و زیبا هستند و ممکن است به خاطر سپردن اسم تک تک سایه های رنگی بنفش سخت باشد به خصوص برای آقایان ! اما بنفش یک تم رنگی خاص و لوکس برای دکوراسیون می باشد و صد البته رنگ ارغوانی بیشتر در این زمینه مهارت دارد!

مدل فرش ارغوانش

اما حتما می دانید که داشتن یک اتاق و یا خانه با دکوراسیون داخلی این تم رنگی چقدر در ذهن ها به یاد می ماند و منزل شما را منحصر به فرد می کند.

دکوراسیون رنگ ارغوانی  

سایه های رنگی ارغوانی
سایه های رنگی ارغوانی
سایه های رنگی بنفش
سایه های رنگی بنفش

رنگ بنفش که از ترکیب رنگ آبی و قرمز ایجاد می شود. رنگ ارغوانی رنگی است که میزان قرمزی بیشتری نسبت به رنگ بنفش دارد و درخشان تر به چشم می آید. دکوراسیون رنگ ارغوانی جسورانه تر و به یادماندنی تر است. دکوراسیون به رنگ ارغوانی بیشتر از رنگ بنفش فخرفروشانه است و در عین حال باید زیرکی و وقت بیشتری برای چیدمان و دکوراسیون رنگ ارغوانی به خرج دهید تا یک هماهنگی بی نظیر ایجاد کنید که در عین حال بیش از اندازه و خسته کننده برای چشم نباشد.

دکوراسیون به رنگ ارغوان به خوبی با هم خانواده های خودش که آبی و قرمز در ترکیب خود دارند در تونالیته های روشنتر و تیره تر ترکیب می شود. مانند بنفش با رنگ های تونالیته زرد نیز ترکیب می شود. به شما بستگی دارد که چقدر می خواهید محافظه کاری را کناربگذارید و یک دکوراسیون متمایز ایجاد کنید و یا یک دکوراسیون با تم ارغوانی که با یکی دو رنگ دیگر صرفا ست می شود.

مدل های دکوراسیون به رنگ ارغوانی در پایین به شما برای ایده های چیدمان و دکوراسیون رنگ ارغوانی کمک می کند.

دکوراسیون فضای باز به رنگ ارغوانی
دکوراسیون فضای باز به رنگ ارغوانی

دکوراسیون رنگ ارغوانی
دکوراسیون رنگ ارغوانی