مدل جدید شلف : خصوصیات طرح مدولار را بشناسید

مدل جدید شلف : خصوصیات طرح مدولار را بشناسید

مدل جدید شلف ؛ طراحی مدولار به نوعی از طراحی گفته می شود که طی آن اندازه قطعات مشخص و معین است. این یعنی قطعاتی که در نهایت فرم نهایی را تشکیل می دهند، مجموعه ای از مدل های هم اندازه و هم شکل هستند. این قطعات معمولا در دسته های مختلفی طراحی می شوند که خصوصیات هر دسته مشابه است.

علت این که امروزه طرح های مدولار محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، امکان ایجاد فرم های مختلف و دلخواه به کمک آن ها است که به مثابه ساخت یک پازل است، البته بدون وجود هیچ گونه محدودیتی در طراحی فرم مورد نظر شما به جز آن که اندازه قطعات یکسان است. این قطعات در عین داشتن ویژگی مذکور به سادگی قابل نصب بوده و به همین خاطر سرعت باز و بسته شدن آن ها بسیار زیاد است که کار را برای شما ساده می کند. همچنین به خاطر داشتن قابلیت جدا شدن و دوباره سر هم شدن می توان آن ها را به سادگی جا به جا کرد.

طی این مطلب شما را با انواع جدیدی از شلف که به صورت مدولار طراحی و عرضه می شوند، آشنا خواهیم کرد.

مدل جدید شلف برای قفسه دیواری

قفسه های دیواری از انواع مدولار یکی از جالب ترین مدل های شلف های مدرن هستند. این قفسه ها در فرم ها و اندازه های مختلفی وجود داشته و خصوصیت جالبشان این است که به شما اجازه می دهند خودتان فرم و ترتیب قرار گرفتن آن ها روی دیوار را تعیین کنید. این بدان معناست که شما شکل نهایی شلف دیواری خود را مشخص خواهید کرد. جالب تر این که هر وقت از فرم فعلی شلف خسته شوید، می توانید با تغییر دادن جای قفسه ها و قرار دادن آن ها با ترتیب و در موقعیتی دیگر شکل جدید و متفاوتی به شلف ببخشید. این نکته مهم باعث می شود شلف شما هیچ وقت تکراری نشود که بسیار جالب است.

مدل جدید شلف برای کتابخانه

کتاب خانه های مدولار نیز مثل شلف ها هستند، با این تفاوت که در اندازه بزرگتری طراحی می شوند و پس از سوار شدن به صورت یک مجموعه واحد و یکپارچه به نظر خواهند رسید. کتابخانه های مدولار این خصوصیت را دارند که در هر فضایی با هر اندازه قابل استفاده هستند و در صورتی که بخواهید، می توانید چند قفسه را از آن ها حذف یا به آن ها اضافه کنید. کتاب خانه مدولار را نیز می توان مثل شلف ها در حالات مختلفی سوار کرد و به همین خاطر است که قرار دادن آن ها در فضاهای مختلف با ویژگی های گوناگون کار راحتی به نظر می رسد. اجزای این کتاب خانه ها را می توانید به راحتی باز کرده و در محل دیگری سوار کنید.

مدل جدید شلفکمد جالباسی

اگر جالباسی های مدرن را دیده باشید، احتمالا متوجه شده اید که آن ها با انواع قدیمی خیلی تفاوت دارند. کمدهایی که امروزه به عنوان کمدهای مدولار به بازار عرضه می شوند، قابلیت در آمدن به هر شکلی که شما می خواهید را داشته و از این لحاظ مزیت بزرگی نسبت به انواع قدیمی دارند. این کمد ها را می توانید در هر اتاقی با هر فضایی که در دسترس دارید، قرار داده و آن را به هر فرمی که دلخواه تان است شکل دهید. برای مثال می توانید قسمت آویزان کردن لباس ها را در بالا قرار داده و قفسه ها را زیر آن بگذارید یا به گونه دیگری آن را شکل دهید.

میز تلویزیون

طرح های مدولار برای ساخت میز تلویزیون نیز کاربرد داشته و تنوع قابل توجهی را در این رابطه ارائه می دهند. میز تلویزیون های قدیمی تر معمولا فرم ثابتی داشته و قابل تغییر شکل و اندازه نبودند. این میزها باید به هر فرمی که خریداری می شدند، مورد استفاده قرار می گرفتند و به شما امکان تغییر ایجاد کردن در اندازه و فرم شان را نمی دادند. انواع مدولار با ارائه دادن گزینه هایی مثل انعطاف پذیری شکل و اندازه از این لحاظ نسبت به مدل های قدیمی پیشی گرفته اند و به همین خاطر از نظر بسیاری از افراد مناسب به نظر می رسند. این میزها را می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، در هر اندازه ای که مایلید تهیه کنید و حتی در صورت نیاز فرم آن ها را تغییر دهید.

 

 

مدل جدید شلف

تحریریه پویانو