مبل کوسنی یا پوف در مدل های مختلف برای چیدمان منزل

مبل کوسنی یا پوف در مدل های مختلف برای چیدمان منزل

مبل کوسنی یا پوف : وقتی تعداد زیادی مهمان دارید، یکی از مهم ترین مشکلات کمبود جای نشستن خواهد بود. این مشکلی است که کم و بیش برای همه به وجود می آید. در چنین شرایطی چه کار باید کرد؟

مسلما در چنین وضعیتی داشتن چند صندلی کوچک اضافه کارساز است. این صندلی کوچک می تواند مبل کوسنی یا پوف باشد. این صندلی های دوست داشتنی راه حل مناسبی برای کمبود جای کافی در هنگام پذیرایی هستند، فضای کمی می گیرند و طرح های زیبایی نیز دارند. این دلایل برای این که این مبل ها را در چیدمان منزل خود به کار بگیرید، کاملا کفایت می کنند.

مبل های کوسنی دارای طرح های بسیار متنوعی هستند و همچنین با تنوع جنس و رنگ، گزینه های بسیاری برای انتخاب در اختیار شما می گذارند. برای این که با این مبل ها و مدل های مختلف شان آشنا شوید، همراه پویانو باشید.

طرح بافت

یکی از طرح های جالبی که می تواند به فضای منزل تان گرمی و صمیمیت بدهد، طرح بافت است. این مبل ها می توانند در کنار یک چیدمان گرم عالی به نظر برسند. بیش تر مدل های مبل کوسنی با طرح بافت دارای فرم گرد هستند. این مدل مبل پوف را می توانید در رنگ های متنوع تهیه کرده و با هر دکوراسیونی ست کنید.

طرح بوهمین

برای افرادی که به سبک بوهمین در چیدمان فضای منزل علاقه دارند، داشتن یک مبل کوسنی به این سبک عالی خواهد بود. این مدل مبل پوف با حال و هوای سبک بوهمین در چیدمان حسابی جور در می آید. اگر سبک دکوراسیون شما بوهمین نیست و با این حال یک مبل کوسنی با این طرح می خواهید هم می توانید یکی از رنگ های آن را با رنگ غالب در فضا ست کنید.

طرح جعبه ای

طرح جعبه ای یا چوبی دیگر مدلی است که در میان مبل های کوسنی پیدا می شود. این مدل مبل کوسنی برای منازلی که دکوراسیون آن ها بیش تر از چوب تشکیل شده یا تم روستیک دارد، بسیار مناسب است. شما می توانید این مبل کوسنی را با چوب صندلی های نشیمن یا تخت خواب خود ست کنید و به این شکل یک هم خوانی زیبا به وجود بیاورید.

طرح چرم

مبل کوسنی با طرح چرم می تواند یک انتخاب لوکس و ویژه باشد. مبل پوف چرمی به خاطر طرح ساده و شیکی که دارد، به درد دکوراسیون های مدرن و مینیمال می خورد. اگر یک دکوراسیون خلوت و ساده دارید که رنگ های به کار رفته در آن اکثرا خنثی و محدودند، این مدل مبل کوسنی را حتما در نظر داشته باشید.

طرح خز

طرح خز یک طرح شیک و تجملاتی است که می تواند به زیبایی تمام با دکوراسیون کلاسیک یا مدرن منزل شما ست شود. طرح های خز به طور کلی حالت شیک تری دارند و بیش تر از این که راحت باشند، زیبا و خاص هستند. طرح خز در رنگ های مختلفی موجود است و شما می توانید به سادگی آن را با مبل ها یا دیگر وسایل منزل خود ست کنید.

طرح سنتی در مبل کوسنی یا پوف

یکی از طرح های جالب مبل کوسنی که در ایران طرفداران زیادی دارد، طرح سنتی است. این طرح با یک دکوراسیون سنتی ترکیب بسیار خوبی ایجاد می کند. اگر چیدمان منزل شما ایرانی است و الگوهای سنتی در آن زیاد به چشم می خورند، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید مبل پوف مناسب برای فضای مورد نظرتان همین مدل است.

مبل کوسنی یا پوفطرح کتانی

اگر به مدل های ساده و در عین حال گرم و دعوت کننده علاقه دارید، طرح کتانی را امتحان کنید. این مدل مبل پوف که با استفاده از کتان دوخته می شود، با دکوراسیون مدرن، سنتی و روستیک هم خوانی فوق العاده ای دارد. طرح کتان به خاطر جنس مقاومش نیز می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد.

طرح گلدار در مبل کوسنی یا پوف

برای چیدمان منزلی که پر از طرح و رنگ است و فضای شاد و زنده ای دارد، یک مبل پوف با طرح گلدار می تواند بسیار زیبا و مناسب باشد. طرح گلدار را می توانید با فرش، پارچه مبل یا پرده ی خود ست کنید. این طرح بیش تر به درد خانه هایی می خورد که سبک چیدمان شان بوهمین یا کلاسیک است.

طرح مخمل

برای کسانی که طرح های لاکچری و متجملانه را می پسندند، مدل مخملی یکی از بهترین انتخاب هاست. طرح مخمل به خاطر ساده بودن می تواند با اکثر سبک های دکوراسیون ست شود. مخمل یک انتخاب بی نظیر و منحصر به فرد است که می تواند ظاهر شیک و زیبایی به فضا بدهد.

 

 

 

 

تحریریه پویانو