مبل تخت خواب شو و مدولار سوفیستا: راهکار خلاقانه چیدمان فضاهای کوچک

مبل تخت خواب شو و مدولار سوفیستا: راهکار خلاقانه چیدمان فضاهای کوچک

مبل تخت خواب شو و مدولار : زندگی کردن در یک فضای کوچک خلاقیت می خواهد. این یعنی زمانی که دست شما برای انتخاب مبلمان باز نیست، ایده ها می توانند کارساز و مشکل گشا باشند. یکی از این ایده ها که می تواند در چیدمان فضاهای کوچک و به خصوص فضای نشیمن و پذیرایی به کمک شما بیاید، استفاده از مبل های چند عملکردی است. مبل هایی که این روزها تنوع آن ها بسیار زیاد شده و دغدغه پیدا کردن نوع مناسب از میان آن ها از بین رفته است. یکی از این مبل ها، کاناپه مدولار سوفیستا (sofista) است.

این مبل از سری مبلمان هایی است با فرم مدولار و چند عملکردی خود می تواند شما از از دغدغه نبود فضای کافی در نشیمن یا پذیرایی منزل تان رها کند. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد این مبل که به صورت مدولار صورت گرفته، به شما اجازه می دهد آن را به شکل دلخواه درآورده و در حالت های مختلف و برای عملکردهای گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

نکته ای که این مبل را از انواع مشابه متمایز می کند، استفاده راحت و بی دردسر آن و قابلیت تغییر شکل ساده اش می باشد که به کمک آن می توانید فضای خواب خود را در عرض چند ثانیه فراهم کنید. این مبل از سه قطعه تشکیل شده است که در کنار هم یک کاناپه کامل همراه با دسته را شکل می دهند. قطعه اصلی آن که دارای پایه چوبی می باشد، می تواند به صورت مستقل هم مورد استفاده قرار گیرد. دو قطعه دیگر که در قسمت زیر قطعه اصلی جای گرفته اند، می توانند به سادگی بیرون کشیده شده و به شکل تخت خواب روی زمین قرار بگیرند. کاربرد دیگر این دو قطعه این است که هر زمان بخواهید فضای بیش تری برای نشستن و دورهمی داشته باشید، می توانید آن ها را از زیر کاناپه بیرون کشیده و به صورت مجزا روی زمین قرار دهید. با داشتن این کاناپه، می توانید مبل های نشیمن یا پذیرایی خود را مدیریت کنید و نگران اشغال فضا توسط آن ها نباشید.

طراحی این مبل کاملا مدرن و مینیمال است که با وجود رنگ های سه گانه اش می تواند با انواع دکوراسیون همخوانی داشته باشد. کیفیت و راحتی این مبل نیز با توجه به این که عملکردهای مختلفی را در بر می گیرد، مثال زدنی است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با مشکل کمبود فضا در منزل خود مواجه می باشید، می توانید این کاناپه را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر داشته باشید.

مبل تخت خواب شو و مدولار

 

مبل تخت خواب شو و مدولار

تحریریه پویانو