مبل تخت خوابشو و انواع مبلمان راحتی : در فضای کوچک خانه ، آسوده زندگی کنید!

مبل تخت خوابشو و انواع مبلمان راحتی : در فضای کوچک خانه ، آسوده زندگی کنید!

مبل تخت خوابشو و انواع مبلمان راحتی : دغدغه این روزهای بسیاری از افراد، چگونگی جای دادن مبلمان مختلف در فضای کوچک آپارتمان ها و سوئیت های کوچک امروزی است. مطمئنا زمانی که فضای کافی در اختیار ندارید، مجبور خواهید شد قید بسیاری از وسایل لازم را بزنید یا خودتان را به یک فضای شلوغ و تنگ عادت دهید که هیچ کدام ایده آل نیستند. با این حال، زندگی مدرن هر چقدر هم که به ما سخت بگیرد، امتیازاتی هم دارد. یکی از این امتیازات، قابلیت استفاده از مبلمان چند کاربردی در دکوراسیون منزل است. این همان چیزی است که شما را نجات خواهد داد.

اگر تا به حال طی امتحان کردن هر روشی به بن بست خورده اید و هنوز نمی دانید چگونه باید فضای کوچک منزل تان را چیدمان کنید، وقت آن است که با این مبلمان چند کاربردی آشنا شوید. خرید یکی از این مبلمان به شما کمک می کند از دو یا چند عملکرد بهره مند شوید و دغدغه کمبود جا برای چیدمان وسایل منزل را از ذهن خود بیرون کنید. همراه پویانو باشید تا چند نمونه از مبل های راحتی و مبل تخت خوابشو با عملکردهای جالب را بشناسید.

مبل خواب Sleeper Sofa

مبل خواب که با نام Sofa Bed نیز شناخته می شود، یک مبل راحتی است که در قسمت زیرین آن، قسمت مناسبی برای خوابیدن در نظر گرفته شده است. این قسمت معمولا به صورت کشویی بیرون آورده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. مبل خواب برای کسانی مناسب است که در سالن نشیمن خود فضای کافی برای قرار دادن کاناپه و تخت خواب به صورت مجزا را ندارند یا می خواهند در اتاق خواب خود در عین بهره مند شدن از عملرکد تخت خواب، یک مبل راحتی نیز داشته باشند. خلاصه این که مبل خواب می تواند یک انتخاب جمع و جور و مقرون به صرفه باشد که تقریبا در هر فضایی جای می گیرد.

تخت روز Day Bed یا تخت صندلی

شاید نام این مبل بیش تر به عملکرد تخت اشاره کند، اما در واقع بیش تر شبیه یک کاناپه راحتی است که البته برای خوابیدن و استراحت در طول روز کاملا مناسب خواهد بود. تخت روز، یک تخت راحت و چند عملکردی است که می تواند در هنگام شب برای خوابیدن مورد استفاده قرار بگیرد و زمانی که شما در طول روز به یک فضای راحت برای نشستن و استراحت نیاز دارید نیز به کار بیاید. معمولا از آن جا که این فرنیچر دارای پشتی نیست، از کوسن برای ایجاد تکیه گاه راحت در پشت آن استفاده می شود. تخت روز بیش تر در فضای اتاق خواب کاربرد دارد، اما بسته به نیاز شما می تواند در نشیمن یا پاسیو هم قرار بگیرد.

مبل فوتون Futon

فوتون به طور کلی نامی است که از رخت خواب های سنتی ژاپنی برگرفته شده است. البته مدل های امروزی تر و غربی فوتون ها کمی با مدل سنتی تفاوت دارند و شاید بیش تر شبیه مبل خواب باشند. ویژگی منحصر به فرد فوتون ها چه در انواع سنتی و چه در انواع مدرن این است که قابلیت تا شدن دارند. این یعنی پشتی مبل می تواند به صورت خوابیده در آمده و یک تخت بزرگ و راحت ایجاد کند، اما در عین حال می توان به راحتی آن را تا کرد و به صورت ایستاده شکل داد تا فرم یک کاناپه را به خود بگیرد. فوتون ها را می توانید در نشیمن، اتاق خواب و هر فضای دیگری که به وجود کاناپه و تخت نیاز دارد استفاده کنید.

 

 

 

 

مبل تخت خوابشو

تحریریه پویانو