مبلمان حصیری در دکوراسیون داخلی : تغییر بزرگ در چند قدمی شماست!

مبلمان حصیری در دکوراسیون داخلی : تغییر بزرگ در چند قدمی شماست!

مبلمان حصیری در دکوراسیون : اگر مایل هستید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، کافی است نگاهی به شاهکارهای زیبا و متفاوت حصیری و حضور آن ها در چیدمان فضاهای مختلف بیندازید. حصیر می تواند یک انتخاب جسورانه برای ایجاد تغییر در چیدمان فضاهای مختلف باشد. تم حصیری با ظاهر متفاوت خود در کنار همه رنگ ها و بافت ها زیبا به نظر می آید. شما می توانید این تم را در کنار مبلمان سابق خود به کار ببرید و با انتخاب آن مطمئن باشید که بعدها با اضافه شدن هر وسیله جدید به دکوراسیون منزل تان این تناسب حفظ خواهد شد. مبلمان حصیری در دکوراسیون با ایجاد یک تم ساده و ساحلی در منزل شما باعث شکل گرفتن فضای دلچسبی می شوند. گزینه های متنوعی وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها تم حصیری را به منزل آورد. در این مطلب، چند نمونه از این گزینه ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

کاناپه حصیری

کاناپه های حصیری که شاید کم تر در دکوراسیون منازل به چشم بخورند، یک انتخاب متمایز و جذاب هستند که می توانند ظاهر فضای منزل شما را تغییر دهند. این کاناپه ها بسیار سبک هستند و به خاطر بافتی که دارند، خنک تر از مدل های دیگر می باشند. البته شاید به اندازه کاناپه های دیگر راحت نباشند، اما اگر شما طرفدار تغییر و تفاوت باشید، مسلما همان چیزی هستند که انتظار خواهید داشت. کاناپه های حصیری را می توانید با مبلمان چوبی از انواع مختلف ست کنید. از طرف دیگر این کاناپه ها با رنگ های مختلفی ست می شوند.

پارتیشن حصیری

حصیر به خاطر بافتی که دارد می تواند به عنوان پارتیشن هم کاربرد داشته باشد. پارتیشن های حصیری را می توانید برای جداسازی بخشی از اتاق که به محلی عوض کردن لباس های خود اختصاص داده اید، به کار ببرید یا در صورتی که مایل باشید، آن ها را در دیگر قسمت های منزل به کار ببرید. این پارتیشن ها عموما قاب چوبی دارند و وزن آن ها کم است. به همین خاطر هم می توان آن ها را به سادگی جا به جا کرد. برخی از پارتیشن ها نیز می توانند به دلخواه شما ثابت کار گذاشته شوند و دو فضا را به صورت دائمی از یکدیگر تفکیک کنند.

لوستر حصیری

شاید بد نباشد از زرق و برق لوسترهای مختلف کناره گیری کنید و گزینه های ساده تر را نیز در نظر داشته باشید. یکی از این گزینه های ساده، لوستر حصیری است که می تواند انتخابی کاملا منحصر به فرد برای ایجاد یک فضای خاص باشد. لوسترهای حصیری که این روزها فرم های بسیار متنوعی نیز پیدا کرده اند، فضای منزل شما را ساده و بی آلایش می کنند. این لوسترها نور را به صورت ملایم در فضای مورد نظرتان پخش خواهند کرد و به این شکل، محیط دلچسب و گرمی برای شما ایجاد می کنند.

صندلی حصیری

از دیگر تغییرات جالبی که می توان با کمک الگوهای حصیری در فضای منزل ایجاد کرد، انتخاب صندلی های اپن از این جنس است. برای این که دکوراسیون آشپزخانه شما از دیگر منازل متمایز شود، هیچ لزومی ندارد به سراغ گزینه های پر هزینه مثل عوض کردن کابینت ها بروید. کافی است یک ست صندلی اپن از میان نمونه های حصیری انتخاب کنید. مزیت انتخاب فوق این است که می توانید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که این صندلی ها با هر سبکی که دکوراسیون آشپزخانه تان دارد، به خوبی ست خواهند شد.

دیوارکوب حصیری

دیوارکوب ها هم می توانند در میان گزینه های متنوعی که جهت تغییر دکوراسیون منزل تان پیش رو دارید، بسیار جالب باشند. اگر اهل ایجاد تغییرات بزرگ نیستید و در عین حال دوست دارید از وسایل حصیری در چیدمان منزل تان استفاده کنید، می توانید به سراغ دیوارکوب ها بروید. دیوارکوب ها از معدود گزینه های دکوراتیوی هستند که در عین کم خرج بودن به راحتی قابل جداسازی و جایگزینی هستند. شما می توانید یک مجموعه جالب و چند رنگ از دیوارکوب های حصیری در شکل های مختلف ایجاد کنید.

ظروف حصیری

ظروف حصیری هم می توانند در چیدمان جدید منزل شما به کمک تان بیایند. این ظروف به خوبی با اکثر متریال های مورد استفاده در دکوراسیون منزل ست می شوند و گرمای حضورشان را به فضای مورد نظرتان منتقل می کنند. حتی در صورتی که ظروف حصیری برای شما کاربرد خاصی نداشته باشند، باز هم آن قدر زیبا هستند که صرفا جهت ایجاد دکور دلخواه تان به کار بیایند. اگر ظروف حصیری را به عنوان گزینه مطلوب در نظر داشته باشید، می توانید یک ست از آن ها در اندازه ها و شکل های مختلف ایجاد کنید و تاثیر قابل توجهی بر چیدمان منزل تان بگذارید.

آباژور حصیری

طبیعتا آباژورها از جالب ترین وسایلی هستند که در دکوراسیون منازل به چشم می خورند. این وسایل در عین عملکردی بودن به گونه خاصی نیز زیبا هستند و چیدمان فضاهای مخصوص نشستن را تکمیل می کنند. در صورتی که شما هم از آباژورها در چیدمان منزل خود استفاده می کنید، می توانید به سادگی با تغییر کلاهک آن ها به فرم حصیری یا خرید یک مدل جدید از این جنس به تغییر دلخواه تان دست پیدا کنید. اگر هنرمند باشید، می توانید آباژور فعلی تان را با یک تم حصیری تزیین کنید و تغییر مشابهی را شاهد باشید.

سبد حصیری

سبدها هم از وسایلی هستند که معمولا همیشه در هر خانه ای پیدا می شوند. این وسایل به قدری مفید واقع می شوند که اگر یکی از آن ها نداشته باشید، مطمئنا در نظم دادن به برخی از وسایل که همیشه در دسترس خود لازم شان دارید به مشکل بر می خورید. وقتی پای سبدها به میان می آید، انواع حصیری جزو بهترین گزینه ها هستند که در عین زیبایی، عمر و دوام زیادی هم دارند و با چیدمان اکثر منازل ست می شوند. سبدها را می توانید در فضای سرویس بهداشتی یا زیر کمدها و تخت ها قرار دهید و وسایل دم دستی را داخل آن ها بگذارید.

میز حصیری

میزهای حصیری را به چیدمان سالن نشیمن خود راه دهید تا یک شوک ایده آل به فضای منزل تان وارد کنید. وقتی می خواهید ظاهر فضا تغییر کند و از کلیشه های روز متمایز باشد، مسلما باید به سراغ گزینه هایی بروید که کم تر مورد استفاده قرار می گیرند. یک میز حصیری می تواند مثال بسیار خوبی برای اجرای این استراتژی در چیدمان نشیمن منزل شما باشد. این میزها را می توانید دقیقا مانند تصویر زیر با رنگ های کرمی و شیری ست کنید. در عین حال می توانید از ترکیب های طلایی رنگ نیز برای زیباتر کردن چیدمان آن ها بهره بگیرید.

گلدان حصیری

در هنگام تغییر چیدمان منزل به یاد گیاهان هم باشید. گلدانی که از ظاهر آن خسته شده اید را کنار بگذارید و یک گلدان با روکش حصیری بخرید. همچنین می توانید کلا فکر استفاده از یک گلدان دیگر را از ذهن خود بیرون کنید و گیاهان مورد علاقه تان را در یک سبد یا طرف حصیری قرار دهید. با انجام این کار قادر خواهید بود زیبایی آن ها را به صورتی متفاوت تجربه کنید. اگر گلدان های حصیری تان دارای منافذ زیادی هستند، باید حتما سطح داخل آن ها را با پیش از ریختن خاک پوشش دهید و بعدا گیاهان را داخل آن بکارید.

 

 

 

 

مبلمان حصیری در دکوراسیون

تحریریه پویانو