لوازم دکوری آنتیک : جلوه دکوراسیون داخلی منزل شما

لوازم دکوری آنتیک : جلوه دکوراسیون داخلی منزل شما

لوازم دکوری آنتیک ؛ طرفداران لوازم آنتیک خوب می دانند که یک خانه برای جلوه پیدا کردن دقیقا چه می خواهد. اگر به جمع آوری لوازم عتیقه علاقه مند باشید، حتما مایل هستید که دکوراسیون منزل خود را با استفاده از همین لوازم شکل دهید. لوازم آنتیک همیشه طرفدارهای خاص خودشان را داشته و دارند. این لوازم با ظاهر قیمتی و نوستالژیک خود حال و هوای منزل شما را جذاب و دلربا می کنند. اگر به استفاده از آن ها تمایل دارید، شما را به آشنایی با چند قلم از محبوب ترین اشیاء دکوری آنتیک آشنا خواهیم کرد که در دکوراسیون بسیاری از منازل لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. همراه پویانو باشید.

آینه

آینه های آنتیک یکی از زیباترین گزینه های لوازم دکوری آنتیک برای ایجاد یک دکوراسیون مجلل و لوکس هستند. این آینه ها با ظاهر تراش خورده و جذابشان می توانند جلوه بسیار خاصی به دیوارهای منزل شما بدهند و بیشتر از این که آینه باشند، لوازم قیمتی بسیار ظریف و باشکوهی هستند که چشم را خیره می کنند. آینه های آنتیک را می توانید در سالن نشیمن، پذیرایی یا حتی راهروهای منزل خود نصب کنید.

پروژکتور

یک پروژکتور قدیمی با شکل و شمایلی که دارد، می تواند نوستالژیک ترین انتخاب برای تزیین دکوراسیون منزل شما باشد. پروژکتورهای قدیمی این روزها دیگر به کار نمی آیند و تعداد کمی از آن ها در عتیقه فروشی ها موجود است که تنها برای زیبایی و به عنوان یک وسیله دکوری در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. قرار دادن یک پروژکتور روی یکی از میزهای منزل تان می تواند یک انتخاب خاص و شیک باشد.

تلفن

تلفن های قدیمی که این روزها دیگر عتیقه محسوب می شوند، از گزینه های پر طرفدار عتیقه بازها هستند و تقریبا هر جایی که رنگ و روی آنتیک داشته باشد، یکی از این تلفن ها به چشم می خورد. تلفن های قدیمی را اگر کمی خوش اقبال باشید، می توانید در میان اسباب و اثاثیه ای که نسل اندر نسل به شما رسیده اند نیز پیدا کنید. این تلفن ها را بهتر است به صورت مجزا روی یک میز کوچک پایه بلند قرار دهید تا جلوه خود را به بهترین شکل عرضه کنند.

ساعت

ساعت های آنتیک هم از آن انتخاب های پر طرفدار هستند که در بسیاری از مراکز فروش لوازم آنتیک پیدا می شوند. ساعت های آنتیک معمولا دارای طراحی منحصر به فرد و ظریف بوده و مثل مجسمه های قیمتی ارزش دارند. این ساعت ها حتی اگر از کار هم افتاده باشند، می توانند نقش یک وسیله دکوری جذاب را در منزل شما ایفا کنند که محل قرارگیری شان نیز می تواند روی کنسول، لبه بوفه و یا یک میز اختصاصی باشد که به عتیقه های خود اختصاص داده اید.

صندوقچه

از دیگر لوازم دکوری آنتیک که این روزها دوباره محبوبیت خود را به دست آورده و به عنوان یک عنصر دکوراتیو در برخی از منازل دیده می شود، صندوقچه های قدیمی هستند که شاید در سال های کودکی با آن ها رو به رو شده باشید. صندوقچه ها که در گذشته محل قرار دادن وسایل بودند، این روزها مثل دیگر وسایل دکوری در گوشه ای از پذیرایی منازل قرار گرفته و به عنوان یک عتیقه خودنمایی می کنند.

گرامافون

گرامافون یکی از انتخاب های بسیار لوکس و متفاوت از میان انواع لوازم آنتیک است. گرامافون ها که در گذشته کاربرد پخش صدای ضبط شده را داشتند، این روزها به یک وسیله دکوری مجلل و قیمتی تبدیل شده اند که برخی ها به آن علاقه زیادی نشان می دهند. گرامافون ها چه برای افرادی که با آن ها خاطره دارند و چه برای آن هایی که ظاهر لوکس و زیبای آن را برای دکور منزل خود می پسندند، یک انتخاب منحصر به فرد می باشند. گرامافون ها معمولا در محفظ خاصی نگه داری می شوند، اما اگر این طور نباشد، می توان آن ها را روی سطح یک میز بزرگ قرار داد.

مجسمه

مجسمه های آنتیک جزو پر طرفدارترین لوازم دکوری عتیقه هستند. این مجسمه ها در منازل افرادی که به دنبال ایجاد یک فضای متجمل و باشکوه هستند، زیاد دیده می شوند. مجسمه های آنتیک را می توانید در انواع سایز و قیمت تهیه کنید و داخل بوفه، روی کنسول، کنار شومینه و در بسیاری از جاهای دیگر قرار دهید.

لوازم دکوری آنتیک

 

 

 

لوازم دکوری آنتیک

تحریریه پویانو