لوازم دور ریختنی که بعد از 30 سالگی باید از دکوراسیون خانه کم کرد!

لوازم دور ریختنی از دکوراسیون خانه

لوازم دور ریختنی که بعد از 30 سالگی باید از دکوراسیون خانه کم کرد!

20 تا 30 سالگی دهه ای بسیار تاثیرگذار در زندگی تمام انسان ها است. در این دهه برای ورود به دنیای کار و ایستادن بر روی پاهای خود تلاش کرده و رد پاهای دوران کودکی از بین می روند و از آن جایی که این سال ها پر مشغله و ماجراجویانه پیش می رود، بسیار سریع می گذرند. به همین دلیل گاهی ورود و عادت کردن به 30 سالگی و سال های بعد از آن کمی دشوار می شود. همان گونه که نوع لباس پوشیدن و زبان بدن شخصیت ما را به نمایش می گذارند، دکوراسیون منزل نیز در مورد زندگی و حال روحی ما خبر می دهند. زمانی که وارد 30 سالگی می شویم لازم است که خانه خود را نیز مانند روش زندگی خود سر و سامان بدهیم. برای این که بدانید در 30 سالگی چه تغییراتی باید در لوازم دور ریختنی و دکوراسیون خانه ایجاد کنید با پویانو همراه باشید:

  1. لوازم اضافه

سعی کنید تا تمام لوازم اضافه ای که از آن ها استفاده نمی کنید را از خانه خارج کنید. در مورد وسایل موجود از خود سوال بپرسید که در صورت نبود این وسیله چه کم و کسری ای را احساس خواهید کرد؟ لوازمی را که بود و نبود آن ها برای شما فرقی ندارد را جدا کرده و از خانه بیرون ببرید. می توانید آن ها را به خیریه بخشیده و یا در سایت های دست دوم فروشی آن ها را به فروش گذاشته و برای خرید لوازم جدید پس انداز کنید. با این کار متوجه خواهید شد که انرژی خانه افزایش یافته و 30 سالگی را با ذهنی آرام تر آغاز خواهید کرد.

لوازم اضافه

  1. پوستر های دوران نوجوانی

شاید در دوران نوجوانی پوستر فیلم ها، خواننده ها و یا بازیگر های مورد علاقه خود را بر روی دیوار نصب کرده بودید، اما این پوستر ها انتخاب مناسبی برای دکوراسیون دیوار ها در 30 سالگی نیستند. با استفاده از چند تابلوی زیبا و یا طبقات دیواری به عنوان کتابخانه می توانید ظاهری بالغ به اتاق خواب خود بدهید.

پوستر های دوران نوجوانی

  1. مبل تخت خواب شو از لوازم دور ریختنی

برای خانه هایی که زیاد مهمان دارند، مبل های تخت خواب شو انتخاب مناسبی هستند. اگر در خانه اتاق مخصوص مهمان ندارید، این نوع مبل ها می توانند به شما کمک کنند. اما اگر می خواهید خانه ای با دکوراسیونی زیبا داشته باشید باید با این نوع مبل ها خداحافظی کنید. به جای آن می توانید مبل هایی را انتخاب کنید که در زیر آن ها تشک اضافه ای وجود دارد که مبل را تبدیل به تخت دو نفره می کند. این گونه هم مهمان احساس راحتی بیشتری خواهد کرد و هم به دلیل ظاهر زیبا و مدرن آن ها به دکوراسیونی زیبا دست پیدا خواهید کرد.

مبل تخت خواب شو

  1. لوازم دکوری و کلکسیون هایی که ارزش معنوی ندارند!

شاید در دورانی کلکسیون خاصی مانند انواع سنگ، کارت پستال و یا هر چیز دیگری را جمع آوری می کردید، و یا شاید هنوز هم یادگاری هایی از افرادی که دیگر با آن ها ملاقاتی ندارید را نگه داری می کنید، اگر این لوازم دیگر برای شما ارزش معنوی و مفهومی ندارند، خیلی سریع آن ها را دور بریزید. آن تعداد از اشیائی که برای شما ارزش معنوی دارند را به عنوان لوازم دکوری در مقابل دید خود قرار بدهید.

  1. رخت آویز های پشت درب اتاق ها

شاید در سال های 20 سالگی تعدادی از لباس های خود را به جای قرار دادن در کمد پشت درب ورودی اتاق آویزان می کردید. اما بهتر است که دیگر این عادت را ترک کنید. اما اگر این کار برای شما سخت است از رخت آویز های کوچک که جای کم تری برای آویزان کردن لباس دارند استفاده کنید. این گونه هم اتاق خواب شما ظاهری مرتب تر پیدا خواهد کرد و هم درب اتاق وظیفه اصلی خود را انجام خواهد داد!

  1. سبد های پلاستیکی از لوازم دور ریختنی

ممکن است که در دورانی از زندگی برای صرفه جویی در هزینه ها لوازمی را خریداری کرده باشید که مناسب خانه شما نیستند، اما باید در 30 سالگی به زیبایی و راحتی خانه خود توجه بیشتری داشته باشید. به همین دلیل سبد پلاستیکی ای را که برای لباس های کثیف قرار داده اید را دور انداخته و به جای آن سبدی با کیفیت بهتر و زیبایی بیشتر برای لباس های کثیف خریداری کنید.