قفسه های مدرن و شیک ، جایگزین قفسه های ساده و کسل کننده با 15 روش ذخیره کردن کتاب ها

قفسه های مدرن و شیک ، جایگزین قفسه های ساده و کسل کننده با 15 روش ذخیره کردن کتاب ها

قفسه های مدرن و شیک : با وجود انقلاب گوشی‌های هوشمند و این حقیقت که بیشتر زندگی‌های ما با گوشی های موبایل و آیپادها در هم آمیخته است لذت غرق شدن در کتاب‌های کاغذی چیز دیگری است. برای کتاب دوستان، هیچ چیز جای کتاب واقعی را نمی‌گیرد. اگر شما مجموعه کتاب های زیادی داشته باشید پیدا کردن فضا برای آن ها به همان اندازه مهم است. همیشه گزینه ای برای قفسه های کتاب وجود دارد که به کارتان بیاید اما اگر به جای قفسه‌های کتاب شبکه ای و معمولی به دنبال گزینه ای هستید که بتواند به عنوان یک دکوری برجسته و جذاب نیز عمل کند، چه کار باید بکنید؟ خب امروز ما برای شما 15 ایده شیک را ارائه کرده ایم که با آن ها می‌توانید این ترفند قفسه های مدرن را انجام دهید.

قفسه کتاب‌های معمولی ممکن است در دکور امروزی و شیک خانه شما کسل کننده و فاقد جذابیت به نظر برسند و یا این که ممکن است خانه شما از قبل پر از قفسه‌های متعدد کتاب باشد که همگی شبیه هم هستند.

آنگاه در این مورد باید به دنبال قفسه های مدرن کتاب باشید که هم از نظر کارکردی برای شما مفید باشند و هم از نظر مدل و زیبایی شناختی.

اگر می‌خواهید از قفسه کتابی هم از نظر عملکردی و هم از نظر زیبایی شناختی بهره مند شوید باید سعی کنید به دنبال چیزی جدید و متفاوت بگردید.

با در نظر گرفتن این مورد، در این جا ما چند ایده برای قفسه های مدرن و خلاقانه ارائه می‌دهیم که دید شما را در این زمینه بازتر می‌کند.

برای داشتن گوشه دنجی برای مطالعه

یک گوشه دنج برای مطالعه فراتر از جایی است که خود را صرفا به خواندن کتاب‌ها، مجله ها و آخرین اخبار ورزشی مورد علاقه تان سرگرم کنید و باید جایی باشد که بتوانید از مطالعه روزنامه در صبح به همراه مزه مزه کردن یک فنجان قهوه داغ لذت ببرید یا جایی باشد که حداقل بتوانید بعد از یک روز سخت و کاری با نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه تان خستگی تان را در کنید.

ملزومات و نیازهای فضای کتاب خواندن برای هر فرد متفاوت است. بعضی‌ها شاید صرفا به یک استند کوچک برای نگهداری مجله ها، راهنمای تلویزیون و روزنامه نیاز داشته باشند. در این مورد، این استند چرمی و زیبایی که در تصویر زیر می‌بینید انتخاب مناسبی است.

میز کوچکی که فضایی به اندازه جای دادن یک فنجان قهوه، استند خودکار و مداد یا یک چراغ رومیزی کوچک دارد و علاوه بر این جایی برای نگهداری کتاب های شما دارد یک گزینه کم جای بسیار مناسب است.

اگرچه این میز فضای زیادی در اختیار شما قرار نمی‌دهد اما اینقدر هست که بتوانید به سادگی چندین کتاب و مجله و اشیاء دم دستی را در آن قرار دهید.

گزینه خوب دیگر میز کار خلاقانه با شلف‌های قابل تنظیم در بالای آن است که با توجه به نیازتان می‌توانید آن را خاص و سفارشی تنظیم کنید.

به علاوه از این میز می‌توانید به عنوان کتاب خواندن، میز تحریر کودک و یا فضای کار نیز استفاده کنید.

تخت خواب، حمام و کتاب ها

تمام فضایی که به دنبالش هستید زیر تخت شماست و شما اغلب فضای زیر و اطراف تخت را فراموش می‌کنید. اکنون زمان آن رسیده که از این فضای فراموش شده استفاده بهینه داشته باشید. این که چند باکس یا شلف باز درون فریم تخت جاسازی کنید ایده هوشمندانه‌ای است.

بار دیگر، دسترسی به این کتاب ها کاملا آسان است و علاوه بر این می‌توانید هنگام تغییر فصل یا گرایش‌های پرطرفدار سال این شلف ها را با گلدان ها یا دیگر لوازم دکوری تزئین کنید. و اکنون ما از اتاق خواب به سراغ حمام‌های مدرن با ظاهر شیک و لوکس می رویم که حسی شبیه سالن های ماساژ را القا می‌کنند.

دسترسی به کتاب ها در این جا نیز آسان است و این به خاطر وان حمام مدرن با قفسه‌های کتاب تو کار آن است. فقط لازم است درون آب گرم آن غوطه ور شوید و آرامش بگیرید و همزمان از ورق زدن کتاب مورد علاقه خود لذت ببرید.

پیدا کردن فضا برای قفسه های مدرن کتاب در اتاق پذیرایی و نشیمن

در اتاق پذیرایی‌های کوچک، یک قفسه کتاب بزرگ جای زیادی از فضا می‌گیرد و غیرضروری به نظر می‌رسد. این به ویژه زمانی درست است که شما به دنبال جایی برای مرتب کردن و جای دادن کتاب‌ها هستید و به دنبال جای دائمی برای آن ها نیستید.

ایده زیر مزیت و کاربری میز عسلی‌های مدرن را که دارای قفسه و شلف در زیر خودشان هستند نشان می‌دهد و به شما فضای زیادی برای قرار دادن تمام مجله ها و چند عدد کتاب می‌دهد.

از آن جایی که بسیاری از این شلف ها قابل تنظیم و متحرک هستند، شما می‌توانید به آسانی آن ها را با دکور فعلی اتاق پذیرایی تان ترکیب کنید و موقع پذیرایی از دوستان و فامیل آن ها را به اطراف منتقل کنید.

پیدا کردن ایده مناسب

هنگام انتخاب قفسه کتاب پیدا کردن مدلی که برای شما مناسب است به اندازه نوآورانه و شیک بودن آن اهمیت دارد. یک قفسه کتاب مدل استند شاید در خانه برخی افراد به عنوان تقسیم کننده فضای اتاق عمل کند درحالی که یک شومینه قدیمی که به عنوان قفسه کتاب استفاده می‌شود در موارد دیگر به همان اندازه مفید باشد.

ایده های دست ساز و کنج های تبدیل شده به جای قفسه کتاب راه حل مقرون به صرفه ای هستند که شامل همه چیز می‌شوند از نیمکتی کوچک در اتاق خواب گرفته تا یک استند دکوری همه را می‌توان به جایی برای قرار دادن کتاب ها تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

قفسه های مدرن

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: decoist