قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر

قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر

قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر

بهترین رنگ فنگ شویی را برای خانه ی خود انتخاب کنید:

استفاده ی درست از رنگ های فنگ شویی در خانه ی شما می تواند تاثیرات شگفت انگیزی به همراه داشته باشد. همگی ما عاشق رنگ ها هستیم و در راه های کم و بیش قابل پیش بینی به رنگ ها واکنش نشان می دهیم. فنگ شویی استفاده از رنگ را در سطح دیگری می برد که هر رنگ انرژی فنگ شویی را به منظور ایجاد تعادل ،‌ هماهنگی و هارمونی برای منزلتان به ارمغان می آورد. از رنگ قرمز پر تحرگ گرفته تا آبی آسمانی و سفید خالص ، کدام رنگ بهترین فنگ شویی برای اتاق خواب ،‌ نشیمن و یا فضای کاری شما است؟ فنگ شویی در آشپزخانه چطور؟ آیا رنگ سبز فنگ شویی خوبی را در اتاق خواب تان ایجاد می کند؟ و اگر نه ، به چه علت؟ در این مطلب از قدرت فنگ شویی رنگ می نویسیم و اینکه چگونه می توانید خانه هایی شادتر ، جذاب تر و زیبا تر ایجاد کنید:

فنگ شویی رنگ زرد: آفتابی ، مغذی ، شاد ، عناصر آتش و زمین

قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر
قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر

این رنگ فنگ شویی ، رنگ زرد خورشید ، شاد و نشاط بخش ، همیشه می تواند فضای خانه یا دفتر شما را روشن تر کند. رنگ زرد هم چنین می تواند فضای آشپزخانه ، اتاق کوکان یا اتاق نشیمن شما را به محلی راحت و دنج تبدیل کند و با انرژی فنگ شویی استقبال کننده همراه کند. اگر تصمیم به نوسازی یا تغییر دکوراسیون منزلتان گرفته اید ، از رنگ زرد گل های آفتاب گردان گرفته تا رنگ لیمویی ، شما گزینه هایی زیادی برای انتخاب رنگ زرد در دکوراسیون منزل خود خواهید داشت.

فنگ شویی رنگ قرمز: اشتیاق ، شجاعانه ، رمانتیک ،‌ عنصر آتش

2

قرمز یک رنگ فنگ شویی و نماینده ی عنصر آتش فنگ شویی است. رنگ قرمز فضایی پر تحرک را برای خانه ی شما به ارمغان می آورد و شادی و هیجان به آن می بخشد. قرمز رنگ خوش شانسی و شادی در چین ، رنگ ازدواج در هند ، رنگ نمادین برای عشق و علاقه ، شور و شجاعت در غرب است.

فنگ شویی رنگ سبز: رشد ، سلامت ، طراوت و چالاکی ، عنصر چوب

3

سبز رنگ فنگ شویی تجدید حیات ، انرژی های تازه و نوسازی است. رنگ سبز می تواند برای سلامت شما بسیار مفید باشد و با آوردن ارتعاشات شفا بخش از طبیعت در کل بدن تعادل برقرار کند. در زمان استفاده از رنگ سبزی مهم است که حداقل چند طیف مختلف از آن را برای به حداکثر رساندن اثرات انرژی فنگ شویی به کار ببرید.

رنگ سفید: پاکی و تمیزی ، تازگی ، آغاز نو ،‌ عنصر فلز

قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر
قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیباتر

رنگ فنگ شویی پاکی و بی گناهی ،‌ سفید هم رنگی جذب کننده است و شامل تمام رنگ های دیگر می شود. این در واقع بیان می کند که چرا همه ی ما مجذوب فضای سفید خالص می شویم و عمیقا از آن احساس رضایت می کنیم. این رنگ می تواند برای به کار بردن در هر یک فضاهای خانه عالی باشد ،‌ به خصوص در مقابل رنگ های روشن تر ، سفید روان ترین رنگی است که می تواند انرژی را در اتاق های پر تنش تر بهبود ببخشد.

منبع: fengshui.about.com

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو |نبیلو