قبل و بعد تغییرات دکوراسیون حمام‌ های کوچک

قبل و بعد تغییرات دکوراسیون حمام‌ های کوچک

قبل و بعد تغییرات دکوراسیون حمام‌ : در این پست به تغییرات در حمام های کوچک و تاثیرات آن میپردازیم. تاثیرات بزرگی که به سختی میتوان گفت این همان فضای قبلی است. بیایید نگاهی بیندازیم به قبل و بعد از اتفاقاتی که در دکوراسیون حمام های کوچک که ابعاد آن تنها ۶۰ فوت مربع یا حتی کوچکتر است. در صورتی که شما هم میخواهید در این قسمت از منزل خود تغییراتی را ایجاد کنید این موارد الهام بخش شما خواهد بود

تبدیل رنگ‌های تیره به رنگ‌های روشن

فضا در یک نگاه

چه کسی از آن استفاده می کند: مهمانان خانواده، که از

جلمه چهار فرزند بزرگسال خانواده است

محل سکونت: باری ، انتاریو

ابعاد: ۴.۶ متر مربع

ویژگی حمام قبلی: استفاده از رنگ های تیره روی دیوارها و کانترها باعث شده بود که این حمام کوچک ؛ کوچک تر به نظر برسد.

بعد:

پالت رنگ جدید باعث ایجاد همه‌ی این تفاوت و تغییرات شد و باعث شد فضا  روشن تر، دلبازتر و لذت بخش حس شود. کارفرما نمی خواست یک حمام کاملا سفید داشته باشد که به شدت سرد و خشک احساس می شد، بنابراین طراح لورا هی از طیف هایی از رنگ سفید که دارای گرما و آهک بیشتری بودند انتخاب کرد. به غیر از رنگ، خانواده همچنین پنجره ها، کنسول، سینگ، دوش وان و آیینه را عوض کرد.

تبدیل حمام از فضایی دست و پا گیر به کاربردی

فضا در یک نگاه

چه کسی از آن استفاده می کند: مادر و دختر نوجوانش

محل سکونت: تورنتو ، کانادا

اندازه: ۴.۶ متر مربع

قبل : کاشی های کوچک آبی رنگ دورتا دور دوشی که چکه میکرد.

بعد:

کاشی های سفید و دیوارهای روشن و یک محفظه شیشه ای فضا را بهبود میبخشد و به روز می کند و حمام تاریک را روشن می کند. کیت دیکسون، طراحی مجدد خود را با معرفی کاشی کف به کارفرما آغاز کرد. آنها آن را دوست داشتند. پس از آن، دیکسون با یک کارخانه سازنده محلی کار کرد تا کابینت های سفارشی برایشان بسازد که فضای جادار مشتری را به حداکثر برسانند.

قدیمی به جدید

فضا در یک نگاه

چه کسی از آن استفاده میکند: یک زن و شوهر

محل سکونت: سالت لیک سیتی

ابعاد : ۵.۶ متر مربع

قبل: خانه در سال ۱۹۸۳ ساخته شده و حمام اصلی خود را داشت که توسط صاحب خانه تغییر و تحول داده شد..

بعد:

صاحبان خانه همه چیز را از حمام دور ریختند اما دوش و وان را نگه داشتند. سپس آنها خودشان چوب را برای ساختن شیپلپ ( تایل های نواری چوبی دیوار) برش دادند، کابینت بزرگتر جدید را نصب کردند، دیوار دوش را کاشی کردند و اتاق را برای یک ظاهر کاملا جدید رنگ کردند. آنها تمام موارد فوق و بیشتر را با 1000 دلار انجام دادند.

چالش برانگیز

فضا در یک نگاه

چه کسی از آن استفاده می کند: یک زن و شوهر

محل سکونت: اتاوا، انتاریو

ابعاد: حدود 45 فوت مربع (4 متر مربع) قبل: بازسازی دهه 1980 این فضای خالی را با یک حمام نامطلوب و ناکارآمد که با آشپزخانه نوسازی شده نزدیک آن هیچ همخوانی ندارد رها کرده بود.

بعد:

یک طراحی تمیز و ساده توسط سوزان اوزیپکو به حمام خانه این زوج عملکرد و ذخیره سازی چندگانه را در یک فضای کوچک بخشید. ویژگی های جدید، مانند توالت و کنسول معلق در مقابل یک دیوار از کاشی های سنگ مرمر نصب شده است. صاحبان خانه وان و دوش را با محفظه شیشه ای دوش جایگزین کردند..

تبدیل حمامی غیر راحت به لوکس

فضا در یک نگاه

چه کسی از آن استفاده می کند: دختران بزرگسال برای ملاقات یا دیگر مهمانان شبانه

محل سکونت: Glen Ellyn، ایلینوی اندازه: 52 فوت مربع (کمتر از 5 متر مربع)

قبل : وان و توالت قدیمی آن راحت نبودند.

بعد:

کاشی های سرامیکی سیاه و سفید بر روی زمین تاثیر جالب و تازه ای را در این فضای باریک ایجاد می کنند. طراح آن سوزان کلیمالا از استودیوی سپس رنگ های سیاه، سفید و خاکستری بیشتری را به فضا اضافه کرد تا پالت را آرام و دعوت کننده نگه دارد. تغییرات چشمگیر در انتهای این حمام اتفاق می افتد، جایی که طراح وان قهوه ای قدیمی را با یک وان سفید براق با درب شیشه ای کشویی جایگزین کرده است.

 

 

 

 

قبل و بعد تغییرات دکوراسیون حمام‌

تحریریه پویانو | نبیلو

منبع: houzz