فنگ شویی در اتاق خواب : با 8 توصیه فنگ شویی عشق را به اتاق خواب خود بیاورید.

با 8 توصیه فنگ شویی عشق را به اتاق خواب

فنگ شویی در اتاق خواب : با 8 توصیه فنگ شویی عشق را به اتاق خواب خود بیاورید.

امروزه بسیاری از ما با علم و هنر فنگ شویی آشنا هستیم. هنر 5 هزار ساله فنگ شویی در آسیا، در واقع هنر مرتب سازی اشیا است. فنگ شویی بیان می کند که هر وسیله ای دارای انرژی است و به همین دلیل باید در مکان مناسب خود قرار بگیرد. هم چنین رنگ ها و آن چه که در مورد آن ها فکر می کنید نیز می توانند در زندگی شما تاثیر گذار باشند. این موضوع در مورد اتاق خواب نیز مطرح است. فنگ شویی بیان می کند که ایجاد کوچک ترین تغییرات در اتاق خواب نیز می تواند تاثیرات بسیار بزرگی ایجاد کند. اگر می خواهید عشق را در زندگی زناشویی خود به جریان در بیاورید، دکوراسیون اتاق خواب بر اساس هنر فنگ شویی می تواند به شما کمک کند. همراه پویانو باشید با فنگ شویی در اتاق خواب :

 

  1. همه چیز را به صورت جفت انتخاب کنید.
  • در اتاق خواب به جای اشیاء تکی و یا سه تایی، اشیاء جفت قرار بدهید: دو عدد میز پاتختی، دو عدد چراغ خواب و دو عدد شمع. از اشیاء سه تایی استفاده نکنید. عدد سه نمی تواند رابطه ای که در انتظار دارید را به نمایش بگذارد.
  • به آثار هنری ای که در اتاق خواب خود قرار می دهید نیز توجه کنید. نقاشی ای که فقط یک نفر در آن حضور دارد، عکس ها و اشیاء ناراحت کننده را از اتاق خواب دور کنید. این ها چیزی نیستند که بخواهید تجربه کنید. به جای آن ها به دنبال آثاری رمانتیک و عاشقانه باشید.

  1. تخت را در نقطه مناسب قرار بدهید.
  • اگر تخت شما درست در مقابل درب ورودی اتاق قرار دارد، به سختی می توانید عشق را در اتاق و اطراف خود حفظ کنید. بهتر است که تخت را در نقطه دنج تری به جای مقابل درب قرار بدهید.
  • تعویض و خرید تخت نو نیز می تواند در بروز انرژی تازه در رابطه تاثیر گذار باشد.
  • اجازه بدهید تا انرژی در اطراف تخت جریان داشته باشد و هر دو نفر شما در اطراف تخت دارای مقداری فضا باشید. چسباندن تخت از یک طرف به دیوار باعث می شود تا انرژی و قدرت میان زوج، تعادل خود را از دست بدهد.
  • فراموش نکنید که زیر تخت را نیز باید بررسی کنید. بهم ریختگی و آشفتگی زیر تخت باعث می شود تا انرژی عشق کاهش یافته و دچار رکود بشود. انرژی راکد در فنگ شویی به معنای رابطه ای آسیب پذیر است.

  1. برای حضور عشق فضا ایجاد کنید.
  • اگر تنها هستید، یکی از کشوهای اتاق را خالی نگه دارید. این گونه برای ورود عشق به زندگی خود فضا ایجاد خواهید کرد.
  • این موضوع را در مورد کمد لباس ها نیز رعایت کنید. یکی از کمد ها و یا تعدادی از جا لباسی ها را خالی نگه دارید. در این صورت برای عشقی که منتظر آن هستید فضای کافی خواهید داشت.

 

  1. آیا در اتاق خواب شما لوازمی مانند عکس های خانواگی، لامپ های سوخته و یا اشیاء بسیار براق، گل های خشک، کتاب های نا مرتب و … که باعث تخریب انرژی محیط می شوند وجود دارند؟
  • عکس های خانوادگی را در اتاق های دیگر خانه قرار بدهید و اجازه ندهید که اتاق خواب از حالت معبد عاشقانه مختص به شما خارج شود.
  • کتاب هایی را که می خواهید در اتاق خواب نگه داری کنید را با موضوع عشق، رابطه زناشویی و سرگرمی انتخاب کرده و به مرتب نگه داشتن آن ها توجه کنید.
  • گل ها و گیاهان خشک و مرده را خیلی سریع از اتاق خواب خارج کنید. فراموش نکنید که گیاهان تازه و زنده در حفظ انرژي موجود در رابطه معجزه می کنند. دو عدد شاخه گل تازه خریداری کرده و داخل گلدان آب قرار داده و برای آن در اتاق خواب خود جا باز کنید.

 

  1. از فرار عشق جلوگیری کنید.

اگر در اتاق خواب شما سرویس بهداشتی قرار دارد مراقب باشید که درب آن همیشه بسته نگه داشته شود. با قرار دادن عکس ها و تصاویر عاشقانه در سرویس بهداشتی نیز می توانید فنگ شویی اتاق را کامل کنید. با استفاده از حوله های جفت و رنگ کردن سرویس بهداشتی به رنگ های هیجان انگیز، فنگ شویی را وارد مکان کنید.

از فرار عشق جلوگیری کنید.

  1. از قدرت رنگ ها بهره ببرید.

استفاده از رنگ های سرد در اتاق خواب می تواند شور و هیجان را از بین ببرد. تنالیته های آبی باعث ایجاد حس صحبت می شوند که برای یک فضای رمانتیک مناسب نیست. رنگ سبز نیز باعث رشد می شود. هر چند که رشد و ارتقاء برای رابطه لازم است، اما استفاده بیش از اندازه از رنگ سبز ممکن است خسته کننده شود. سعی کنید تا از این رنگ در اتاق خواب به میزان محدود استفاده کنید.

رنگ های قرمز، صورتی، بنفش و سرخابی باعث ایجاد هیجان و شور و اشتیاق در رابطه می شوند. اما مراقب باشید، زیرا هیجان بیش از حد نیز می تواند باعث بروز بحث و دعوا در رابطه شود. بهترین کار استفاده از اشیائی با رنگ های هیجان انگیز است. برای این منظور از اشیایی به رنگ قرمز در اتاق خواب استفاده کنید؛ برای مثال بالش ها و ملحفه های قرمز رنگ و یا عکس و لوازم دکوری با این رنگ.

  1. تلویزیون عشق را از بین می برد.

برای این که رابطه ای عاشقانه و آرام داشته باشید، از قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب خود اجتناب کنید. فراموش نکنید که اتاق خواب مکانی برای خواب و استراحت شما است. تلویزیون وسیله ای خسته کننده است و هر شبی که از حضور آن در اتاق خواب شما می گذرد، شور و اشتیاق رابطه نیز بیشتر از بین می رود. اگر لازم است که حتما در اتاق خواب خود تلویزیون داشته باشید، در مقابل آن درب های کشویی ای طراحی کنید که بتوانید شب ها مقابل مانیتور را ببندید و یا با پارچه ای زیبا روی آن را بپوشانید.

  1. در مکانی دیگر بحث کنید.

بحث و اختلاف نظر اتفاقی است که در هر رابطه ای رخ می دهد. اما تلاش کنید تا این مسائل را در خارج از اتاق خواب خود نگه داشته و این اتاق را مانند یک معبد حفظ کنید. برای مثال تصور کنید که در میان شما اختلافی بروز کرده است. خیلی سریع از اتاق خواب خارج شده و بحث را در مکان دیگری ادامه بدهید.

تاثیر اتاق خواب در رابطه زناشویی و عاشقانه خود را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. چه تنها باشید و چه ازدواج کرده باشید، انرژی موجود در اتاق خواب می تواند در تمام روابط شما تاثیر گذار باشد.