فنگ شویی اتاق خواب منزل

فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب منزل

شروع فنگ شویی برای خانه  آپارتمان شما می تواند کار ساده ای باشد ،‌ زمانی که شما کار با اصول اولیه ی طراحی آغاز و سپس به تدریج به سمت سطوح پیشرفته ی فنگ شویی پیش بروید. برای کمک به اینکه شما یک فنگ شویی خوب را در خانه ی خود آغاز کنید ، در این مطلب گام هایی ساده برای شروع کار برای تازه کار ها در نظر گرفته شده است. با پویانو همراه باشید:

فنگ شویی اتاق خواب
فنگ شویی اتاق خواب

گام اول: به شلوغی ها نظم و ترتیب دهید. از شر هر آنچه که در خانه ی خود دوست ندارید خلاص شوید و آن را دور بریزید. تمیز کردن و منظم کردن ممکن است وقت و انرژی زیادی را از شما بگیرد اما درواقع مثل یک پروسه ی درمانی است که در نهایت به شما انرژی می بخشد و سبک می کند. به سادگی از این مرحله نگذرید را که یکی از گام های ضروری برای ایجاد خانه ای هارمونیک است.

فنگ شویی اتاق خواب
فنگ شویی اتاق خواب

گام دوم: نور و هوای با کیفیتی در فضای خود داشته باشید. این دو عنصربرای تولید یک انرژی فنگ شویی خوب در معماری داخلی بسیار موثر و ضروری هستند. گاهی اوقات پنجره ها را باز کنید ،‌ از گیاهان تمیز کننده ی هوا در خانه ی خود نگه داری کنید یا از تصفیه کن های هوا استفاده کنید. تا جایی که ممکن است اجازه دهید که نور طبیعی خورشید وارد فضای منزل شما بشود و چراغ هایی با نور طیف کامل برای منزلتان در نظر بگیرید.

فنگ شویی اتاق خواب
فنگ شویی اتاق خواب

باگوآی  یا نقشه ی انرژی فنگ شویی خانه ی خود را با استفاده از یکی از دو روش اصلی فنگ شویی ـ مکتب کلاسیک باگوآی و شبکه ی BTB ـ تعریف کنید. زمانی که شما باگوای را تعریف می کنید ،‌ می دانید که کدام نواحی از خانه تان به بخش های ویژه ای از زندگیتان مرتبط است. به عنوان مثال در فنگ شویی سنتی ،‌ بخش جنوبی فنگ شویی خانه ی شما به جریان انرژی پول در زندگی شما متصل است!

فنگ شویی اتاق خواب
فنگ شویی اتاق خواب

گرفتن اصول اولیه از 5 عنصر فنگ شویی به منظور ایجاد تعادل و انرژی پر جنب و جوش در تمامی نواحی خانه ی شما. به عنوان مثال اگر شما به دنبال جذب رفاه بیشتر هستید ، باید از عناصر فنگ شویی چوب و آب را در بخش جنوبی خانه ی خود نشان بدهید. اگر نیاز شما بهبود وضعیت سلامتتان است ، باید اقلام عنصر چوب سبز ، مثل گیاهان یا قطعاتی مبلمان چوبی در بخش شرقی خانه قرار دهید.

 

مطالب پیشنهادی:

نور مناسب برای اتاق خواب منزل

قدرت فنگ شویی رنگ برای ایجاد خانه ای زیبا تر

آرامش با رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 

 

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو