مبلمان گلدار : با طرح های گلدار روی مبلمان به خانه خود زیبایی ببخشید!

طرح های گلدار روی مبلمان

مبلمان گلدار : با طرح های گلدار روی مبلمان به خانه خود زیبایی ببخشید!

در راس لوازمی که در دکوراسیون داخلی بیشترین کاربرد را دارند، ست مبلمان قرار می گیرند. در واقع ست مبلمان از باید های دکوراسیون سالن پذیرایی و نشیمن به شمار می روند. خیلی از مواقع برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی از خواسته و علاقه خود صرفه نظر می کنیم، اما امروزه این موضوع تغییر کرده است. با انتخاب مبلمانی با طرح ها و پارچه های گلدار به خانه خود زندگی ببخشید و بهار را در تمام فصول سال احساس کنید. برای این که بدانید چگونه می توانید با مبلمان گلدار خانه زیباتری بسازید با پویانو همراه باشید:

رنگ ها برای مبلمان گلدار رنگ صورتی و تنالیته های متنوع

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای مبلمان گلدار رنگ صورتی و تنالیته های متنوع آن است. یکی از دلایل محبوبیت این رنگ، نزدیکی رنگ صورتی به رنگ طبیعی گل ها است. هر چند که رنگ صورتی محبوب تر و پرکاربرد است، اما رنگ های متنوع بسیاری برای گل ها در مبلمان گلدار وجود دارد. برای طرح های گلدار مبلمان همانند رنگ های درخشان و زنده از رنگ های پاستلی نیز بسیار استفاده می شود. شما می توانید از مبلی با طرح گلدار و با رنگ های پاستلی به عنوان یک امتیاز استفاده کرده و مکانی با دکوراسیونی با رنگ های پاستلی طراحی کنید.

در ست کامل مبلمان گلدار معمولا یک عدد مبل سه نفره، یک عدد مبل دو نفره و دو عدد مبل تک نفره وجود دارد، اما اگر تصور می کنید که این میزان از مبل های گلدار برای خانه شما زیاد بوده و باعث شلوغی فضا می شوند، می توانید تنها یک عدد از ست مبلمان، برای مثال تنها مبل 3 نفره را با طرح گلدار انتخاب کنید.

مبل 3 نفره را با طرح گلدار

در انتخاب مبلمان گلدار تنوع بسیاری وجود دارد. برای مثال می توانید مبل های تکی را با طرح گلدار انتخاب کرده و مبل های بزرگ تر ساده و کوسن و بالشتک هایی که بر روی مبل های ساده قرار می گیرند را مانند مبل های تکی، به صورت گلدار سفارش بدهید. هم چنین می توانید به صورت کاملا برعکس عمل کرده و مبل سه نفره و یا دو نفره را با طرح گلدار انتخاب کرده و سایر مبل ها و کوسن ها را تک رنگ انتخاب کنید. انتخاب و هماهنگی مناسب مبلمان گلدار نسبت به دکوراسیون خانه، کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

ست کامل مبلمان گلدار

بررسی نمونه های متنوع در ترکیب بندی مبلمان گلدار با یکدیگر و دکوراسیون داخلی می تواند برای شما الهام بخش بوده و ذهن شما را در انتخاب مبلمان گلدار بازتر کند.

انتخاب مبلمان گلدار

انتخاب مبلمان گلدار

انتخاب مبلمان گلدار

 

 

 

نظرات (2)

rayka

سلام سایتتون مشکل داره میشه مشکلاتش رو رفع کنید… مثلا صفحه کاربری رو نمیتونم باز کنم

    دکوراسیون داخلی پویانو

    سلام. با تشکر از نظر شما. در اسرع وقت این مشکل رفع خواهد شد.