طرح هایی خلاقانه برای فرش و قالیچه

طرح هایی خلاقانه برای فرش و قالیچه

طرح هایی خلاقانه برای فرش و قالیچه

این فرش برای اتاق بچه ها فوق العاده است و میتواند بسیار برای آنها لذت بخش باشد . میتوانند روی آن بازی کنند و بالا و پایین بپرند فارغ از اینکه در دنیای خارج از آنجا چه اتفاقی میفتد. این فرش واقعا ایده ای مناسب برای اتاق کودک است که حتی میتواند به رشد آن ها کمک کند.

این طراحی منحصر به فرد فرش از پشم گوسفند درست شده است. ظاهر بسیار گرم و نرمی دارد و هر نگاهی را به سمت خود دعوت میکند. نخ به یک وسیله ی تفریح و بازی تبدیل شده است! این لوله های خلاقانه در پایه ی فرش محکم شده اند

این فرش احساس راحتی فوق العاده ای را به همراه دارد و میتوانند راه رفتن روی آن سرگرم کننده باشد. این فرش مخصوصا برای بچه ها جذابیت بیشتری دارد ، میتوانند روی این فرش نرم بازی کنند و از راحتی آن لذت ببرند ، میتوانند با خود فرش بازی کنند و با کمک پدر و مادرشان چیز های جدید یاد بگیرند! مثلا رنگ ها را  در این فضای رنگارنگ و دوستانه تمرین کنند. این فرش از فوم های لوله ای ریز ساخته شده که بعضی از آن ها بزرگتر از بقیه است. مثل یک منظره ی مینیاتوری است!

این نمونه ی غیر معمول «فرش پرواز» نام دارد و در حقیقت عکسی هوایی از رود معروف ساکرامنتو. فرش بسیار بزرگ که از فرودگاه ساکرامنتو تا پارکینگ فرودگاه گسترده شده است. و ایده ای فوق العاده و الهام برای محل آن است

این فرش با شکوه پازلی از کنار هم قرار گرفتن ده قطعه مصنوعی پازل تشکیل شده است تا یک محصول منحصر به فرد را ایجاد کند. جذاب و سرگرم کننده است. به علاوه رنگ ساده ی آن برای فضای داخلی معاصر مناسب است.

چقدر به خوردن گوشت علاقه مندید؟ تصور کنید این فرش تنها راه است تا گیاهخواران اجازه دهند گوشت به خانه ی آنها وارد شود! این فرش توسط گروه Flachbild  در آلمان طراحی شده است. این فرش غیر معمول از پشم کشباف و راحت و نرم است. توجه داشته باشید که این نوع فرش ها برای محیط های شیک  و لوکس مناسب نیستند!

فرش پیانو طراحی شگفت انگیز و یک ایده ی عالی برای کسانی که در زمینه موسیقی فعالیت میکنند با این حال این فرش بسیار ظریف است و برای هر کسی که آن را دوست داشته باشد مناسب است. این طرح شامل کلید های پیانو و سیاه و سفید است که برای یک اتاق نشیمن بزرگ و مدرن عالی است.

اگر طرح های پارکت رو برای کف دوست دارید و راحتی و نرمی فرش رو هم ترجیح میدهید این نمونه برای شماست. این فرش گرم و نرم با طرح پارکت.

اسم این قالیچه «گرمایش جهانی» است. علاوه بر اینکه بسیار زیباست یادآوری میکند که ما خرس های قطبی را دوست نداریم! این یک فرش گرم و نرم و راحت نیست بلکه بسیار زبر و خشن است و خارهای ریزی دارد تا به نحوی روی ما تاثیر بگذارد و ما را به تامل در تاثیراتی که روی جهان میگذاریم دعوت کند و هر کس که این فرش را میبیند به یاد پدیده ی گرم شدن کره ی زمین بیفتد.

مطالب مرتبط:

سنگ فرش بتنی